Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi syödä kodeissa joissa on elukoita.

Vierailija
21.05.2016 |

Siis kun elukat asuvat pöydillä ja sitä paskaa, kusta ja karvoja on joka paikassa. Ehtoisa emäntä iskee kätösensä elukan perseestä taikinakulhoon, josta meidän Misse sitten vähän maistelee.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä eläimet (kissa ja koira) eivät ole pöydillä eivätkä tule lähelle ruokaa. Koira on opetettu menemään eri huoneeseen, kun syömme ja molempien ruokakupit eivät ole keittiössä. Päivittäin on imuroitava, kun tulee karvaa ja hiekkaa. Meillä on kyllä aina siistiä ja eläimet ovat meidän rakkaita perheenjäseniä. Et varmasti saisi edes tulla meille kylään, jos sinua inhottaa ;) hyvä vain, pysy poissa!

Kumman ruokakuppi siellä keittiössä sitten on, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Vierailija
22/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos käsi hipaisee Miseen pyllyä ja taikinaa kun uunissahan ne pullat kuitenkin paistetaan? Ei ihme, että on niin paljon allergioita ja ongelmia ihmisillä kun hinkataan monta kertää päivässä kroppaa ja suihkutellaan hajusteita sun muita luonnottomia kemikaaleja iholle. Millainen ihmisen täytyy olla jos kiltti koira tai kissa ei herätä positiivisia tunteita? Suomi ei tule tuhoutumaan pelätyn ja harhaisen Venäjän miehityksen takia vaan suomalaisilta menee mielenterveys kauan ennen sitä ja tuo järkyttävä alkoholin kittaaminen ei tule todellakaan parantamaan asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydällä on ällöttävä asia, joskin itteäni äklötti vielä enemmän eräs mamma, joka vaihtoi jälkikasvunsa paskavaippaa ruokapöydällä ja pesi sen mukulan persusta tiskialtaassa... Paskaa se on se vauvan paskakin. 

Ei, en ole käynyt kylässä tuossa huushollissa tuon jälkeen. :) 

Vierailija
24/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka ei voi syödä kuin itse valmistamaansa ruokaa. Hän on tämän kertonut ja asia on ollut sillä selvä eikä siitä ole tarvinnut tehdä ongelmaa. Nykyisin ihmisillä on niin monenlaisia fobioita, neurooseja ja erityisherkkyyksiä, että ei näissä pitäisi enää nähdä mitään ongelmaa. Jokainen elää tavallaan.

Vierailija
25/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka ei voi syödä kuin itse valmistamaansa ruokaa. Hän on tämän kertonut ja asia on ollut sillä selvä eikä siitä ole tarvinnut tehdä ongelmaa. Nykyisin ihmisillä on niin monenlaisia fobioita, neurooseja ja erityisherkkyyksiä, että ei näissä pitäisi enää nähdä mitään ongelmaa. Jokainen elää tavallaan.

Ei "ennen" ollut ihmisillä noin vaikeeta. Ihmettelen muutenkin, että minkälainen ihminen ei pidä eläimistä?

Vierailija
26/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "ennen" ollut ihmisillä noin vaikeeta. Ihmettelen muutenkin, että minkälainen ihminen ei pidä eläimistä?

Ennen oli ennen. Ei ollut varaa valita, mitä syö. Syötiin sitä, mitä sai syödäkseen. Nyt on vapaus valita. 

Vierailija
27/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ällöä jo se, että ruokaa tekevä koskettelee välillä elukkaansa. (Ja se elukka on nuollut itsensä kielellä, joka on suussa, jossa muhi hiljattain hiiri.)

Vierailija
28/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä eläimet (kissa ja koira) eivät ole pöydillä eivätkä tule lähelle ruokaa. Koira on opetettu menemään eri huoneeseen, kun syömme ja molempien ruokakupit eivät ole keittiössä. Päivittäin on imuroitava, kun tulee karvaa ja hiekkaa. Meillä on kyllä aina siistiä ja eläimet ovat meidän rakkaita perheenjäseniä. Et varmasti saisi edes tulla meille kylään, jos sinua inhottaa ;) hyvä vain, pysy poissa!

Kumman ruokakuppi siellä keittiössä sitten on, ihan mielenkiinnosta kyselen?

*Kummankaan ;)

Vierailija
29/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, ettei halua ruokaansa kissanhiekkamuruja, koirankarvoja tai muuta sinne kuulumatonta, tarkoita ettei tykkäisi eläimistä? O.o Minulla on eläimiä itselläni, mutten kyllä anna niiden hyppiä pöydillä, saatika kesken ruuanlaiton lähmi elikoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä