Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin alkoholismi...

Vierailija
21.05.2016 |

Onko tossa enää mitään tehtävissä? Jos sille sanoo että mene hoitoon niin tulee heti iso kasa sellaista verbaalista oksennusmateriaalia ja solvauksia, joita ei moni oikeesti edes kuule eläessään. Tyyppi niinkun olettaa että pitäis pystyä lukemaan sen ajatuksia, millon sillä on paha olla ja millon ei. Vai onko se jo niin sekaisin, ettei se edes tajua että koko ongelma johtuu siitä saatanan etanolista, jota se ITSE kaataa kurkuunsa päivittäin? Mä en kertakaikkiaan pysty uhraamaan omaa elämääni sen "pelastamikseksi" mut oon yrittäny kuunnella ja ymmärtää kun se on ollut ystävä ja itsekin pyrin olemaan hyvä tyyppi, mutta en taida enää jaksaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt selkeästi hyvien ihmisten kokoontumisajot.

Eikös kaikki juopot ole jo nousuhumalaa vetämässä?

Onko muuten miten yleistä että noi alan ihmiset herää vasta iltapäivällä? Jotenkin tuntuu että suurin osa ryyppää jotenkin yö aikaan ja "salassa".

Vierailija
22/23 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on itse aiheutettu, sairauden kaltainen tila. Ei mikään "oikea" sairaus, vaan enemmän oma valinta.

Juu en luokittelisi sairaudeksi, koska kukaan ei oikeasti kaada kenenkään kurkkuun sitä hermomyrkkyä... Kauanko se sun kaveri on juonut ap?

On kai se juonut jo monta vuotta, mut mitään määriä mä en tiedä, paitsi että viimeisen vuoden aikana juominen on ollut lähes päivittäistä. Käytös a mielialat menee laidasta laitaan myös lähes päivittäin. Ketään viranomaista ei kiinnosta sen juominen, koska alkoholihan on Suomessa pyhä kansalaisoikeus.

Mitäs se viranomaisia kiinnostaa, jos joku haluaa elämänsä pilata? Vapaa maa. Raitistuminen on omasta tahdosta kiinni. Ei se helppoa ole, mutta ei siihen muut voi vaikuttaa. Omia valintoja.

No minusta pitäisi kiinnostaa. Ihminen on täysin lamaantuneena kun vetää päänsä sekaisin päivästä toiseen, eikä mikään muu kiinnosta kuin se juominen. Eihän  tällainen ihminen hyödytä ketään tai mitään ja aiheuttaa siinä samalla ympärilleen kaikkea mahdollista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten raitistuu kun henki lähtee. Ignorea tuollasille ongelmatapauksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän