Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nolo.

Vierailija
20.05.2016 |

Miksi aina ajattelen itsestäni niin? Pidän itseäni muita alempiarvoisena? Vähättelen itseäni, enkä uskalla ottaa vastaan haasteita. Mistä tämä johtuu ja miten tästä voisi päästä eteenpäin? Olen jo yli 30v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä vaan olet.

Vierailija
2/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että opettelen räyhäkkään ruumiinkielen. Katso vaikka TEDistä Amy Cuddyn puhe. Tämä on oikeasti se helpoin ja nopein tapa saada lisää itseluottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus mennyt pieleen?

Vierailija
4/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita aamusi katsomalla hyväksyvästi itseäsi peilistä ja sanomalla itsellesi ääneen jotain mukavaa itsestäsi. Jos mokaat jotain älä keskity siihen liikaa, vaan etsi asioita joista voit kehaista itseäsi itsellesi. Luota siihen, että selviät tilanteista ja haasteista. Jos kaikki ei mene ihan nappiin, ajattele, että tulipahan opittua taas jotain, ja nyt olen viisaampi kuin eilen. Muista, että kun olet sydämestäsi vilpitön muita elollisia kohtaan, olet riittävän hyvä ollaksesi mainio. Ja kaikki on noloja aina välillä, varsinkin omasta mielestään, se kuuluu asiaan. Ei pidä olla liian ankara itselleen. Ethän mollaisi parasta ystävääsi, miksi siis itseäsi?

Vierailija
5/5 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita aamusi katsomalla hyväksyvästi itseäsi peilistä ja sanomalla itsellesi ääneen jotain mukavaa itsestäsi. Jos mokaat jotain älä keskity siihen liikaa, vaan etsi asioita joista voit kehaista itseäsi itsellesi. Luota siihen, että selviät tilanteista ja haasteista. Jos kaikki ei mene ihan nappiin, ajattele, että tulipahan opittua taas jotain, ja nyt olen viisaampi kuin eilen. Muista, että kun olet sydämestäsi vilpitön muita elollisia kohtaan, olet riittävän hyvä ollaksesi mainio. Ja kaikki on noloja aina välillä, varsinkin omasta mielestään, se kuuluu asiaan. Ei pidä olla liian ankara itselleen. Ethän mollaisi parasta ystävääsi, miksi siis itseäsi?

Entä jos ei olekaan sydämestään vilpitön? Mistä tiedän olenko vai en?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän