Minkälainen alue VUOSAARI on Helsingissä?
Kommentit (29)
Suomen Monaco, merenrantaa, kerrostaloja ja kukaan ei maksa veroja:D.
Oman lyhyen kokemukseni mukaan Vuosaari on ihan kiva alue, jos ei mamuja pelkää ja muutenkin "elää ja antaa toisten elää" :D Aurinkolahdessa on ihana uimaranta! Mutta mulla vaan aina vähän särähtää korvaan toi 20min keskustaan mainostaminen. Vuosaari on sen verran iso alue että monesta paikkaa se aika on kyllä lähempänä 45minuuttia kävelyineen sekä bussin ja metron odottelut mukaan lukien
Vierailija kirjoitti:
Oman lyhyen kokemukseni mukaan Vuosaari on ihan kiva alue, jos ei mamuja pelkää ja muutenkin "elää ja antaa toisten elää" :D Aurinkolahdessa on ihana uimaranta! Mutta mulla vaan aina vähän särähtää korvaan toi 20min keskustaan mainostaminen. Vuosaari on sen verran iso alue että monesta paikkaa se aika on kyllä lähempänä 45minuuttia kävelyineen sekä bussin ja metron odottelut mukaan lukien
Totta, harva asuu siinä metroasemalla. Ja jos metro livahtaa nenän edestä, niin aikaa tulee jo siinäkin se 10 min lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mites bussiliikenne?
Huonompaan suuntaan mennyt siitä alkaen, kun bussi 560 tuli. Itse asun sillä puolella Vuosaarta, jossa 560 on ainoa metroasemalle kulkeva bussi. En muista, koska kyseinen bussi olisi tullut ajallaan. Yleensä se tuppaa tulemaan etuajassa, joskus myöhässä. Harmittaa jos on laskenut ehtivänsä esim. 10 yli pysäkille, jolloin bussin pitäisi tulla, niin yleensä saakin katsella loittonevaa bussia.
Tykkään asua Vuosaaressa. Alue on rauhallinen joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Columbuksen luona nyt on aina juoppoja, huonosti käyttäytyviä koululaisia tai kovaan ääneen huutavia mamuja keskellä kirkasta päivää. Lähellä oleva luonto ja ulkoilumahdollisuudet ovat plussaa.
Koiranomistajelle aivan mahdoton koska ulkomaalaiset eivät pidä koirista
Voi olla mahdollisuus Lordin bongaamiseen ilman maskia.