Vierailija

huusi leikkipaikalla että " äiti koettaa tehdä mukavan päivän ja saa vain narinaa, äiti ei vittu jaksa!" " jos tuo ei lopu niin se karkkipäivä on peruttu pennut!" imi energiajuomaa ja mässytti purkkaa sen näköisenä, että alkaa itkeä tai lyö jotakuta!

tämä äiti oli ulkoisestikin melko puistattava näky: toppi jonka selkä oli läpinäkyvää pitsiä niin että rintskat ( ja selkäläskit!) loisti, revityt farkut, tatuointeja joka puolella, musta/pinkki kouvolatukka ja kroppa mallia "plösö" tai "laihaläski". ei kuitenkaan ollut mikään teiniäiti, vaan ehkä nelikymppinen!

lopulta lähti laumansa kanssa mäkkiin, ei jäänyt kellekkään epäselväksi määränpää kun jälkikasvu huuteli " mulle jätski!" " mä haluan pelkät ranskikset!" jne niin että kauppakeskus raikui....

niin surullista, millaiset ihmiset lapsia tekevät ;(

• ylös 37
  • alas 43

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kouvolatukka:D

voisitko linkata kuvan?

ootko vissiin uus täällä?

• ylös 44
  • alas 2
Vierailija

Kai sä itse hyssyttelit ja lässyttelit lapsellesi samalla kova äänisesti?  Annoit sormiruokailla pikkuporkkanoita ja ituja samalla kun vaihdoit kestovaippaa? Ehkäpä jopa tandem-imetit pari leikkipuiston lasta samalla? :D Relaa, kaikilla menee joskus yli ja äidin ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä tässä asiassa? Ei ollut vielä edes kovin paha tapaus.

• ylös 75
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

voisitko linkata kuvan?

ootko vissiin uus täällä?

en, olen ollut täällä vuodesta 2004

Vierailija

Eli suomeksi sanottuna sun silmää niin pahasti loukkasi nähdä mauttomasti pukeutunut nainen lastensa kanssa. Aha. Mua taas loukkaa lukea tuollaisia ahdasmielisiä selän takana ulinaa.

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

Jos se mäyssäsi nikotiinipurkkaa? Halusi antaa lapsilleen terveemmän koti-ilman?

Minulla ei ole ensimmäistäkään tatuointia, en ole laihaläski eikä ole kouvolatukkaa (mikä sitten lieneekään). Silti saatan välillä huutaa lapselle kiukkuisesti, kun pinna menee. Me emme ole kaikki lehmänhermoisia timmejä pyhimyksiä niin kuin ap.

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

ehkä nainen oli työpäivän jälkeen päättänyt pitää lapsille hemmottelupäivän, mutta nämä kiukkusivat syystä tai toisesta ja lopulta pinna katkesi! energiajuomassa en myöskään näe mitään pahaa, enemmän kauhistelisin jos olisi kaljaa vetänyt siellä...

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Minun silmään järkyttävä äiti on sellainen joka hakkaa ja murhaa lapsensa. Se, että äiti joskus korottaa ääntä turhautuneena ei tee siitä vielä huonoa.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Heh, eipä yllätä että mammat antavat tukensa vittua hokevalle sidukkaporsaalle. Se on samalla anteeksianto itselle. :)

• ylös 9
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti kiroilee lapsilleen? Järkyttävää, tulipas paha mieli :(

Niinpä, tyrmistyttää tämä erittäin huonon käytöksen vähättely täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai sä itse hyssyttelit ja lässyttelit lapsellesi samalla kova äänisesti?  Annoit sormiruokailla pikkuporkkanoita ja ituja samalla kun vaihdoit kestovaippaa? Ehkäpä jopa tandem-imetit pari leikkipuiston lasta samalla? :D Relaa, kaikilla menee joskus yli ja äidin ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä tässä asiassa? Ei ollut vielä edes kovin paha tapaus.

Ap:n aloitus taisi osua sinua suoraan hermoon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

voisitko linkata kuvan?

Lähes puolella mammoista täälläkin on kouvolatukka, silti ne vieroksuu sitä.

Vierailija

Ap. varmaan opettaa mahdollisen tulevan lapsensakin trollipeikoksi tyyliin haukutaan yhdessä tyttöjä, isi ja poju, eiks ookin kivaa, hihihi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.