Alexa Dagmarin kirja
Tulossa elokuussa, aiotko ostaa?
Itse aion. Alexa on mielenkiintoinen persoona ja hyvä blogaaja. Aihepiirikin (vinkkejä nuorelle naiselle) sopii hänelle.
Kommentit (19)
En aio ostaa mitään tuon kustantajan kirjaa.
Kirjan ykkösvinkki nuorelle naiselle: synny kultalusikka suussa!
Tuollainen tuuttaus voisi olla hyödyllinen sellaisen nuoren naisen kirjoittamana, joka a) osaa kirjoittaa ja b) on joutunut tekemään vähän töitäkin saadakseen hyvää elämäänsä.
Kertooko se eri tavoista tehdä kauneusleikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
En aio ostaa mitään tuon kustantajan kirjaa.
Kustantaja?
Tuskin. Jos Alexa olisi kirjoittanut kirjan sisustamisesta tai remppaamisesta niin olisin voinut harkita.
Ei varmastikaan kovin moni osta. Yrittääkö hän tehdä itsestään uutta Jenni Pääskysaarta?
Halla Gullichsenin No Tofu Publishing.
Sisustuskirjaa olisin voinut selata. Muita en.
..niin, kai tään saa eKirjana? Koska kukaan ei enää osta tavallisia kirjoja, so last season.
Olisin itse toivonut Alexalta sisustuskirjaa. En perusta niinkään hänen blogistaan muuten, mutta sisustuksessa hänen makunsa on pettämätön. Todennäköisesti en osta kirjaa. En usko, että sillä on tavalliselle suomalaiselle köyhälle paljonkaan annettavaa.
Minäkin olisin innostunut sisustuskirjasta, sisustusjutuissa hänellä on hyvä maku ja silmää, sekä kauniit kuvat.
Mitään minäminä-teosta en kyllä ajatellut ostaa.
Taitaa "inspiroitua" norjalaisbloggaaja Eirin Kristiansenin kirjasta. Harmi vain, että Eirinin ilmaisu on vähän parempaa kuin Alexan. Eirinin kirja oli aika tylsä vaikka olikin myyntimenestys, en usko Alexan pystyvän parempaan.
Vierailija kirjoitti:
..niin, kai tään saa eKirjana? Koska kukaan ei enää osta tavallisia kirjoja, so last season.
Siitähän on tulossa kaunis ja aistillinen coffee table book, jossa on paljon kuvia itse Alexasta lukijoiden ihasteltavaksi. Omaan esteettiseen silmääni Alexa ei valitettavasti sovi niin hyvin, että hänet kahvipöydälleni haluaisin.
Tänään 18.8. on julkaisupäivä. Onko kukaan ehtinyt tutustua? Kommentteja?
En tod. osta. Joskus käyn blogissa huvittumassa hänen ilmeistään. Itse en tohtisi sillä ulkonäöllä tehdä julkista blogia, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan kovin moni osta. Yrittääkö hän tehdä itsestään uutta Jenni Pääskysaarta?
Ei kun hän yrittää olla Suomen Alexa Chung tai Zoella.
no en