Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syntynyt 1975 ja aletaan miehen kanssa yrittämään esikoista heinäkuussa. :)

Vierailija
20.05.2016 |

Kysyttävää?

Kommentit (285)

Vierailija
21/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes yritätte enää? Onko se nyt kivaa, että lapsi pääsee riparille samaan aikaan, kun vanhemmat eläkkeelle?

Jaa 56-vuotias eläkkeelle? :D

Vierailija
22/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan ajattelit/toivot, että menee, ennenkuin tulet raskaaksi?

Maximissaan 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ei oo kysyttävää.

Vierailija
24/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille! Itse sain esikoisen 40 vuotiaana. Raskaus oli vauvaton, ei mitään ongelmia, alkuraskauden lievää kuvotuksentunnetta lukuunottamatta. Ei tullut turvotusta ei ollut ongelmia selän tai liikkumisen tai minkään suhteen. Synnytyskin eteni hyvin enkä tarvinnut epiduraaliakaan. Ja lapsi on terve ja ihana!

Sitten taas minua nuoremmat synnyttäjät on kaiken kokeneet niin hirveänä ja vaivalloisena ja on kipuja ym. Eli älä huoli noista pelotteluista, joita täällä on!

Siis raskaus oli vaivaton, vauva kyllä oli!

Vierailija
25/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä mutta kannattaisi varmaan alkaa yrittämään nyt eikä heinäkuussa koska tärppäämisestä ei ole mitään takeita ja sitä vaikeammaksi tulee mitä vanhemmaksi tulet.

Vierailija
26/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös syntynyt 1975 ja ainokaiseni täyttää ensi kuussa 18 :)

Onneksi olkoon!

Vierailija
27/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! T: 1996 syntynyt, joka aloittaa esikoisen yrittämisen elokuussa :)

Vierailija
28/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jättäisin ehkäisyn samantien pois ja alkaisin yrittämään. Miksi odottaa heinäkuuhun, jos kerta päätös on jo tehty? Tuskinpa se nyt heti ensimmäisestä kierrosta nappaa...

Vierailija
29/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin tätä aina halunnut kysyä...miltä tuntuu olla noin tyhmä?

Millähän perusteella olen tyhmä?

Vierailija
30/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui miten eri tilanteessa sitä saattaakaan samanikäiset olla. Itse en edes saanut omaa lastani kovin nuorena vaan pari vuotta alle 30-vuotiaana, mutta silti tässä jo odottelen vaihdevuosia. Ja syntymävuosi siis sama kuin AP:lla. Mä en varmaan edes enää tulis raskaaksi vaikka yrittäisin...

Vierailija
31/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan niihin kysymyksiin piti vastata.

Vierailija
32/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän ketjuun on tullut ikään liittyen niin paljon negatiivisiä kommentteja? Ei lapsen saaminen yli 40-vuoden iässä kuitenkaan mikään suurharvinaisuus ole. Esimerkiksi lestadioilaisperheissä on hyvinkin yleistä, että perheen viimeiset lapset syntyvät siinä vaiheessa, kun äidillä alkaa ikä jo nelosella.

Vierailija
33/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Täällä nämä ennen aikojaan vanhentuneet kuittailee kateellisina.

Vierailija
34/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes yritätte enää? Onko se nyt kivaa, että lapsi pääsee riparille samaan aikaan, kun vanhemmat eläkkeelle?

Olisin 57-vuotias kun lapseni pääsee riparille, siinä iässä tuskin olen vielä eläkkeellä ja eläke-ikäkin nousee vain jatkuvasti. Minusta tuo ensimmäinen kysymys on törkeä, tottakai mulla aikuisella naisella on oikeus yrittää lasta juuri sillon kun haluan...!

Vierailija
35/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihminen, joka suorittaa ja suunnittelee elämää? Ihan vaan ajattelin, jos olet työorientoitunut ja suunnitellut aloittavasi raskaaksi tulon yrittämisen heinäkuussa. Tiesithän, että kaikki ei mene aina ihan suunnitelmien mukaan? 6 kk on aika lyhyt aika nelikymppisen tulla raskaaksi.

Vierailija
36/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen tekeminen on tyhmää ja silkkaa itsekyyttä.

Vierailija
37/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tää tietyn kuukauden odottaminen on? :D Tähtäättekö johonkin tiettyyn horoskooppiin? Kai ymmärrätte, ettette välttämättä raskaudu ensimmäisellä kierrolla? Ja muutenkin, on kyse biologisesta prosessista jota itse voi korkeintaan hieman avittaa, jos itselläni olisi sopiva kumppani ja haluaisimme lapsia niin yritys alkaisi just sillä hetkellä kun asiasta on päästy yhteisymmärrykseen.

Vierailija
38/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se menee. Täällä nämä ennen aikojaan vanhentuneet kuittailee kateellisina.

Mistä nyt olemme kateellisia? :D Jos minulla olisi ikäkriisi hankkisin moottoripyörän ennemmmin  kuin lapsen.

Elän elämäni parasta aikaa, enkä todellakaan kadehti sitä, että joku pilaa sen lapsella!

Vierailija
39/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lapsen?

Vierailija
40/285 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatuulia teille. Jos kaikki ei kuitenkaan mene niin kuin toivotte, oletko miettinyt mihin hedelmöityshoitoihin olet valmis vai yritättekö vain luomusti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi