"mähän en mitään nyhtökauraa syö"
Vaahtosi lihaa syövä heteromieheni. Tein nyhtökaurasta "poronkäristystä" ja käytin pitalevissä. Ei huomannu mitään ja hyvin näkyi maistuvan! Kun löydän kaupasta lisää niin teen taas jotain. Ärsyttää tuollainen periaatteellisuus. Ihan niinkuin se possun mussuttaminen olis niin korvaamatonta. Kokeilkaa tekin ja kertokaa mitä kävi!
Kommentit (48)
Huonosti on asiat parisuhteessa jos joutuu puuttumaan aikuisen ihmisen itsemääräämisoikeuteen ja loukata toisen koskemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syötän salaa lihaa meidän vegaaniteinille. Hyvin näyttää maistuvan kun sanoo että on jotain soijaa siinä vaan. Heh heh. Kokeilkaapa muutkin vegaanien vanhemmat ja puolisot.
Ei ole totta.Olen kasvissyöjä ja joskus vahingossa syönyt lihaa ruoan joukossa.Maistaa heti.Voi kuullostaa uskomattomalta,mutta lihaan on muodostunut eltaantunut maku,se on tosi pahaa...
Hienoa että et yleistä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta, maku ja ravintoarvot vs paistijauheliha?
Selvitäpä nämä ja tule sitten kertomaan.
Eipä kiinnosta, jauheliha kelpaa ihan hyvin. Koko hommassa on sellainen rahastamisen hypetysmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syötän salaa lihaa meidän vegaaniteinille. Hyvin näyttää maistuvan kun sanoo että on jotain soijaa siinä vaan. Heh heh. Kokeilkaapa muutkin vegaanien vanhemmat ja puolisot.
Ei ole totta.Olen kasvissyöjä ja joskus vahingossa syönyt lihaa ruoan joukossa.Maistaa heti.Voi kuullostaa uskomattomalta,mutta lihaan on muodostunut eltaantunut maku,se on tosi pahaa...
Itsekin olen tuon huomannut. Joskus leivällä olikin Oivariinia ja hyi hitsi. Maistui ihan eltaantuneelta. Myös esim. kastikkeista maistaa aika helpostikin jos niissä on lihalientä.
Jos nyt yrittäisi ensin saada tuotannon vastaamaan kysyntää. Kunnon linjat jonkun protopajan tilalle. Nyt tästä mäkeltää vain pieni mutta äänekäs joukko ns early adoptereita. 400g lootia joka Saleen joka päivä tarjolla parilla eurolla niin katsotaan miten menekki oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tuon huomannut. Joskus leivällä olikin Oivariinia ja hyi hitsi. Maistui ihan eltaantuneelta. Myös esim. kastikkeista maistaa aika helpostikin jos niissä on lihalientä.
Jos on kuutiosta tehty lihaliemi, niin ei sitä lihansyöjätkään irvistämättä syö :)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt yrittäisi ensin saada tuotannon vastaamaan kysyntää. Kunnon linjat jonkun protopajan tilalle. Nyt tästä mäkeltää vain pieni mutta äänekäs joukko ns early adoptereita. 400g lootia joka Saleen joka päivä tarjolla parilla eurolla niin katsotaan miten menekki oikeasti on.
No kyllähän sitä koko ajan yritetäänkin kasvattaa tuotantoa. Tuollaisella pienellä yrityksellä vaan ei katsos ole sitä rahaa niin paljon, että heti saisi jonkun älyttömän kokoisen tehtaan pystyyn.