Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"mähän en mitään nyhtökauraa syö"

19.05.2016 |

Vaahtosi lihaa syövä heteromieheni. Tein nyhtökaurasta "poronkäristystä" ja käytin pitalevissä. Ei huomannu mitään ja hyvin näkyi maistuvan! Kun löydän kaupasta lisää niin teen taas jotain. Ärsyttää tuollainen periaatteellisuus. Ihan niinkuin se possun mussuttaminen olis niin korvaamatonta. Kokeilkaa tekin ja kertokaa mitä kävi!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on onneksi yhtä innoissaan nyhtökaurasta kuin minäkin. Innolla odotetaan, että pääsee kokeilemaan.

Vierailija
22/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä vaan aistivammaisia perheenjäseniä kun noin huonosti maistavat. Paista ukollesi joskus pieniä kiviä ja sano että on popcornia.

Toinen vaihtoehto, se todennäköisempi, on että ap:n kaikki ruoat on samanlaista mössöä. Vuosikausia syötyään perheen makuaisti on jotenkin surkastunut ap:n iänikuisista sörsseleistä.

Hah, olen itse asiassa hyvä kokki. Ollut alallakin joskus. Pihvi ois se joka pitäs olla. Minkä mä hänen makuaistilleen voin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä vaan aistivammaisia perheenjäseniä kun noin huonosti maistavat. Paista ukollesi joskus pieniä kiviä ja sano että on popcornia.

Toinen vaihtoehto, se todennäköisempi, on että ap:n kaikki ruoat on samanlaista mössöä. Vuosikausia syötyään perheen makuaisti on jotenkin surkastunut ap:n iänikuisista sörsseleistä.

Hah, olen itse asiassa hyvä kokki. Ollut alallakin joskus. Pihvi ois se joka pitäs olla. Minkä mä hänen makuaistilleen voin.

Ap

Joo joo, olet ollut "alalla". Tarjoilijana korkeintaan.

Salaa syöttäminen jotain mitä toinen ei halua, on epäeettistä. Kai sullekin saa salaa laittaa vähän koirankakkaa ruokaan.

Vierailija
24/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinku mun appi, se ei ole ruokaa jos siinä ei ole perunaa. Ekan kerran kun erehdyin siellä laittamaan jotain makaronia ja kastiketta, se pyöritteli annosta lautasella ja kysyi missäs perunat on. Ja löysi riemukseen jääkaapista jonkun viikon vanhan keitetyn jämän jonka mikrossa lämmitti.

Toisen kerran tein siskonmakkarasoppaa, oli kaikkia muita kasviksia reilusti ja montaa sorttia, mutta kun ei ollut perunaa niin muisti seuraavana päivänä veljelleenkin mainita että miniä tekee perunasoppaa ilman perunaa, eikös olekin onnetonta ja millä ihmeellä poikansa pärjää tollasilla ruuilla.

Vierailija
25/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se että jollakin on periaatteita ärsyttää sinua? Mitä mieltä olisit jos miestäsi ärsyttäisi periaatteesi syöttää hänelle salaa sellaista mikä on miehen periaatteiden vastaista? Entä mitä mieltä olisit asiasta jos hän syöttäisi sinulle salaa jotakin jota et periaatteestakaan halua syödä?

Vierailija
26/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinku mun appi, se ei ole ruokaa jos siinä ei ole perunaa. Ekan kerran kun erehdyin siellä laittamaan jotain makaronia ja kastiketta, se pyöritteli annosta lautasella ja kysyi missäs perunat on. Ja löysi riemukseen jääkaapista jonkun viikon vanhan keitetyn jämän jonka mikrossa lämmitti.

Toisen kerran tein siskonmakkarasoppaa, oli kaikkia muita kasviksia reilusti ja montaa sorttia, mutta kun ei ollut perunaa niin muisti seuraavana päivänä veljelleenkin mainita että miniä tekee perunasoppaa ilman perunaa, eikös olekin onnetonta ja millä ihmeellä poikansa pärjää tollasilla ruuilla.

Siskon tanskalainen aviomies, joka on kokki, teki hääjuhlaan kalakeiton jossa ei ollut perunaa. Paras kalakeitto mitä olen koskaan syönyt mutta puolet suvustani päivitteli että mikä se semmoinen kalakeitto on, jossa ei ole perunaa.

Vierailija
27/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vaahtosi lihaa syövä heteromieheni. Tein nyhtökaurasta "poronkäristystä" ja käytin pitalevissä. Ei huomannu mitään ja hyvin näkyi maistuvan! Kun löydän kaupasta lisää niin teen taas jotain. Ärsyttää tuollainen periaatteellisuus. Ihan niinkuin se possun mussuttaminen olis niin korvaamatonta. Kokeilkaa tekin ja kertokaa mitä kävi!

Minäkin söin 20 vuotta sitten ennakkoluulottomasti ex:n kauroja ja wittu mitä kuraa oli.

Sinkkumies

Vierailija
28/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmasti hyvä tuote tuo nyhtokaura, mutta käsittämätöntä että syötät sitä salassa miehellesi.

Hänellä on täysi oikeus omiin mielipiteisiin ja täysi oikeus päättää mitä syö, jos ei siis puhuta holhouksen alaisesta ihmisestä.

Tää on ihan verrattavissa siihen että syötettäs muslimeille possua salaa tai sitä lihaa kasvissyöjälle.

Ihan käsittämätöntä.

Päätätkö myös miehesi puolesta koska nukkuu ja mitä pukee päällensä?

Vierailija
29/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökauran kehittäjät taitaa olla av-mammoja, sen verran paljon tuosta paskasta spämmätään tällä palstalla päivittäin. Lukemattomia kertoja.

Sanoma siunaa ilmaiset mainokset  ;  )

Vierailija
30/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis varmasti hyvä tuote tuo nyhtokaura, mutta käsittämätöntä että syötät sitä salassa miehellesi.

Hänellä on täysi oikeus omiin mielipiteisiin ja täysi oikeus päättää mitä syö, jos ei siis puhuta holhouksen alaisesta ihmisestä.

Tää on ihan verrattavissa siihen että syötettäs muslimeille possua salaa tai sitä lihaa kasvissyöjälle.

Ihan käsittämätöntä.

Päätätkö myös miehesi puolesta koska nukkuu ja mitä pukee päällensä?

Ihan hyvää oli kulta, mutta ensi kerralla tehdään jotain erilaista.

Sinkkumies

Vierailija
31/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se että jollakin on periaatteita ärsyttää sinua? Mitä mieltä olisit jos miestäsi ärsyttäisi periaatteesi syöttää hänelle salaa sellaista mikä on miehen periaatteiden vastaista? Entä mitä mieltä olisit asiasta jos hän syöttäisi sinulle salaa jotakin jota et periaatteestakaan halua syödä?"

En ole Ap mutta vastaan silti, että minua ärsyttäisi tuollainen "periaatteellisuus" vain siksi, että tovoisin voivani laittaa yhdellä kertaa kaikille samaa ruokaa, enkä jokaiselle periaatteelliselle omaansa. Itse tosin olen melko joustava syömään melkein mitä vain (No joo en olisi innoissani, jos kumppani kertoisi, että laittoi salaa  ruoan sekaan naapurin vaikkapa koiraa tai ihmisen lihaa)..   Eli vaikka olen lihaa syövä heteromies, niin varmaan voisin siirtyväni syömään enempi kasvisruokaa tai ylipäätään mukauttaa ruokavaliotani niin, että voisimme pääsääntöisesti syödä samaa ruokaa. Vaikeuksia epäilemättä tulisi, jos nuo periaatteet tulisivat täysin mielivaltaisesti miten sattuu, joka tekisi suunnitelmat siitä, mitä laittaa ruoaksi vähän haasteelliseksi.    

Vierailija
32/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon tanskalainen aviomies, joka on kokki, teki hääjuhlaan kalakeiton jossa ei ollut perunaa. Paras kalakeitto mitä olen koskaan syönyt mutta puolet suvustani päivitteli että mikä se semmoinen kalakeitto on, jossa ei ole perunaa.

Onhan tämäkin ennen luettu, mutta joo, minäkään en laita perunaa nykyisin kalakeittoon, vaikka hyvin se siihen sopii. Pistää vain väsyttämään, korvaan sen siis kasviksilla.

Sinkkumies

Vierailija
33/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap mutta vastaan silti, että minua ärsyttäisi tuollainen "periaatteellisuus" vain siksi, että tovoisin voivani laittaa yhdellä kertaa kaikille samaa ruokaa, enkä jokaiselle periaatteelliselle omaansa..   

Miksi sinun periaatteisiisi pitäisi kuulua se että voit laittaa ruokaa kaikille periaatteellisille omaansa?

Oikeasti jos mies kertoisi että ei syö periaatestakaan nyhtökauraa jättäisin sen pois ruuanlaitosta, kokeilisin ehkä joskus itse, mutta en periaatteestakaan yrittäisi sitä syöttää salaa... mitä minä sillä edes voittaisin?

Vierailija
34/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap mutta vastaan silti, että minua ärsyttäisi tuollainen "periaatteellisuus" vain siksi, että tovoisin voivani laittaa yhdellä kertaa kaikille samaa ruokaa, enkä jokaiselle periaatteelliselle omaansa..   

Miksi sinun periaatteisiisi pitäisi kuulua se että voit laittaa ruokaa kaikille periaatteellisille omaansa?

Oikeasti jos mies kertoisi että ei syö periaatestakaan nyhtökauraa jättäisin sen pois ruuanlaitosta, kokeilisin ehkä joskus itse, mutta en periaatteestakaan yrittäisi sitä syöttää salaa... mitä minä sillä edes voittaisin?

Who cares?

Wttu

Vierailija
35/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta, maku ja ravintoarvot vs paistijauheliha?

Vierailija
36/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mikään oikea periaate ole vaan tuota tyypillistä änkyröintiä.

Vierailija
37/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päivän nyhtökaura-astroturffaus.

Vierailija
38/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako pakkosyöttö änkyröintiä?

Vierailija
39/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako pakkosyöttö änkyröintiä?

Jaa'a. Meidän taloudessa ei ole lapsia (ei pieniä eikä isoja), joten ei ole suoraan kokemusta.

Vierailija
40/48 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta, maku ja ravintoarvot vs paistijauheliha?

Selvitäpä nämä ja tule sitten kertomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän