Vierailija

Jotenkin sen mieltäisi omilla biologian tiedoillani niin, että ihmisen kiima-aika pitäisi olla juuri kuukautisten aikaan, kun veri valuu, seksi ei kiinnosta ja raskaaksitulomahdolllisuudetkin ovat pienimmillään?

• ylös 1
  • alas 29

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ei vaan kiima-aikaan hedelmöittyminen on mahdollista, eli mahdollisuus tulla raskaaksi on nimenomaan suurimmillaan. Ihmisillä ei varsinaista kiimaa ole, vaan nainen on hedelmällinen kerran kuussa, kun muut nisäkkäät usein ovat vain pari kertaa vuodessa.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sen mieltäisi omilla biologian tiedoillani niin, että ihmisen kiima-aika pitäisi olla juuri kuukautisten aikaan, kun veri valuu, seksi ei kiinnosta ja raskaaksitulomahdolllisuudetkin ovat pienimmillään?

Naisella on ovulaation aikaan kiima-aika. Tällöin lähes jokaisella naisella napsahtaa reidet auki komean uroksen edessä, jos hän vain ymmärtää vongata naiselta juuri tähän aikaan. Siihen hetkeen unohtuvat puheet parisuhteen uskollisuudesta ja ulkonäön vähäisestä merkityksestä. 

• ylös 35
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiima-ajan pitäisi olla silloin, kun raskaaksitulomahdollisuudet ovat pienimmillään? Häh?

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Naisella on erittäin kiima-aika ovulaation aikaan. Koko ajan panettaa. Ainakin meillä joilla ei ole hormonaalista ehkäisyä.

• ylös 49
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisella on erittäin kiima-aika ovulaation aikaan. Koko ajan panettaa. Ainakin meillä joilla ei ole hormonaalista ehkäisyä.

Höpö höpö, saattaa asia olla näin sinun kohdalla, mutta ei kaikkien.

• ylös 3
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, eron huomaa selvästi kun ei enää käytä hormoneja :)

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Mulla on kiima-aika ovulaation aikaan. Jos kiimaa ei kuulu, tiedän, etten ovuloi kyseisessä kierrossa.

Toisin kuin viestissä 2 sanotaan, mun kaikki parisuhteen aikaiset kiima-ajat ovat saanet minut haluamaan omaa miestäni normaalia enemmän.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Mulla on ainakin kesäkiima. Ei tarvi, kun auringon vähän lämmittää niin johan alkaa teputus.

Vierailija

No kyllähän jo päiväkodissa hoitajat sanovat, että kevät on sellaista aikaa, joka saa jo lapset ihan sekaisin.

M

Mulla on kiima-aika 24/7 mutta en saa pillua ikinä, löytyisikö palstalta kiimaisia av mammoja haarat märkänä?
Kiinnostaisi joku isot kiinteät tissit omaava, sen takia että mulla ei ole ikinä ollut isotissistä naista.

• ylös 6
  • alas 18
Vierailija

Mullakin on kiima-aika kun ovuloin. Jostain syystä rakastun palavasti yhteen tuttavamieheen kerran kuussa, muuten aika yhdentekevä tyyppi. Oma mies tietysti saa kaiken huomion silti ;)

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Apinoilla ei ole muka kiimaa? Oletko ikinä nähny paviaania?  Naaras-paviaaneilla takapuoli turpoaa massiiviseksi ja vaihtaa väriään todella punaiseksi kun heillä on oestrus (tieteellinen termi kiimalle). 

Ihmisillä tämä kysymys on ollut varsin kahtiajakava (ja siksi epävarma) mutta nykytutkimuksen valossa on lähes täysin varmaa että asia on selvä. Näyttää siltä että 1. naisilla on kiima ja 2. miehet pystyvät havaitsemaan tämän. Googlaa.

PS. tuosta tutkimuksesta tosiaan havaittiin kanssa että jos nainen käyttää pilleriä, kiimaa ei tule. Joten nämä kommentit täällä vaikuttavat sopivan tähän hypoteesiin.

Vierailija

Mulla ilmeisesti kiima koko vuoden lapsien syntymäajan perusteella.
Muut näyttää panevan vain juhannuksena.. Reppanat..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei apinoillakaan ole kiima-aikaa...

Kaan? Että siis kuinka?

Ihminen on yksi isoista apinoista!

ps. Apinoiden kiiman olemassaoloon jo kerittiin vastata.

Vierailija

En kyllä ymmärrä tuota väitettä nainen kiimoissaan pettäisi, minä en muutenkaan ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa elämäni aikana kuin ehkä 4-5 miestä kohtaan ja kahden kanssa olen seksiä harrastanut ( pitkä parisuhde) Mulla on ovulaation aikaan halut pahimmillaan eikä käy mielessäkään kuin oma aviomies. Kun on puutteessa niin näkee kauheita seksipainajaisia miehestä.
N43

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.