Miten neitsyt mies hurmataan?
Nyt naiset tai miehetkin vinkkejä kehiin;)
Olen tavannut ihanan neitsyt miehen ja haluaisin suhteen häneen kanssaan eli nyt tartteisin vinkkejä miten se neitsyt mies hurmataan? Niin ja tarkoitan horoskooppia;)
Oonko oikeassa, ettei saa olla liian helppo? Huolehdin itsestäni ja käytän aikaa itseeni sekä mietin sitä, mitä päälleni laitan, eikös neitsyelle ole tärkeätä ulkoinen kauneus? Mihis muuhun kannattais panostaa ja mitä ehottomasti jättää tekemättä?
Kommentit (12)
Tai jos oot neisyt mies, mikä sut saa ihastumaan naiseen?
Itse olen rapu. Sovitaanko siis yhtään yhteen? Ap
Minut neitsyt miehen saa hurmattua mm. reippaalla ja aktiivisella olemuksella, sillä, että huolehtii itsestään -sekä sisäisesti että ulkoisest i- ja välittää muista. Plussaa on, jos osaa olla samaan aikaan sanoisinko klassinen, mutta ei kuitenkaan tylsä.
Ei kannata ainakaan mainita mistään höpöhöpöstä kuten horoskoopeista. Ne ovat useimmille rationaalisille ihmisille täysi turn off.
Tee kamalasti sanaristikoita ja harrasta iltaisin kirjanpitoa tuttaviesi firmoille. Päivisin olet tietysti tutkijana (olethan hoitanut jo homman)? Koska olemme järjestyksen ihmisiä, voit väliin jäävät luppoajat käyttää järjestämällä liinavaatekaappiasi värijärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan mainita mistään höpöhöpöstä kuten horoskoopeista. Ne ovat useimmille rationaalisille ihmisille täysi turn off.
Juu näistä on vaisto käskenyt olemaan hiljaa;)
Vierailija kirjoitti:
Tee kamalasti sanaristikoita ja harrasta iltaisin kirjanpitoa tuttaviesi firmoille. Päivisin olet tietysti tutkijana (olethan hoitanut jo homman)? Koska olemme järjestyksen ihmisiä, voit väliin jäävät luppoajat käyttää järjestämällä liinavaatekaappiasi värijärjestykseen.
Et kai tosissasi tätä kirjoittanut;) ap
Vierailija kirjoitti:
Antamalla hyvän suihinoton
Tän olen jo tehnyt..kehuukos neitsyt mies, jos ei ole aihetta..mietin vaan, että olikohan se oikeesti hyvä..ap
mikä oot itse horoskoopiltasi? mitä oon näitä lukenut niin merkkien pitää sopia yhteen, pitää olaa samat elementit yms.