Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää myykö postiennakolla!

Vierailija
19.05.2016 |

Tämän nyt tietää varmasti järkevämpikin ihminen mutta itse olin liian sinisilmäinen ja näin ollen oma syy. Pakko silti purkaa. Sanoin etten myy postiennakolla mielelläni, mutta ostaja monkusi ja kyseessä oli suuri vaatepaketti tyttärelleen. Pyysin toki hintaan postikulut sekä postiennakkomaksun, mutta nämäkin olisi pitänyt pyytää etukäteen maksamaan tilille.

Meni melkein se pari viikkoa eikä rahoja näkynyt tilillä, jolloin otin yhteyttä. Ostaja sanoi että ei ole saanut noutolappua. (Arvasin tässä vaiheessa ettei ole halunnutkaan hakea koko pakettia koska ainenkin itse olisin jo viikossa kysynyt että mikä on kun lappua ei kuulu) Lupasi hakea paketin ja niin vain tänään sain ilmoituksen noutaa paketin lähipostista hintaan 13,90. Maksoin myös 13,90 lähettäessäni. Pikkaisen v*tuttaa. :)

En voi ymmärtää aikuisia ihmisiä jotka näin toimivat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "ostajan" nimi ja kaupunki tähän, kiitos!

Vierailija
2/4 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli jotain ehkä syöpynyt pyllyyn eikä päässyt postiin? empatiaa empatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa pyytää se ennakkomaksu edes etukäteen ja maksaa sitten paketin noutamisen jälkeen takaisin sille.

Vierailija
4/4 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa pyytää se ennakkomaksu edes etukäteen ja maksaa sitten paketin noutamisen jälkeen takaisin sille.

Tulipahan saatua opetus. Siltikin ei tulisi mieleenkään monkua pakettia postiennakkolla ja päättää olla hakematta. Ajattelen muita ihmisiä, tämä ko. ihminen nähtävästi vain omaa napaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi