Syöpyyköhän pyllyni
Ostin semmoisen rainbown vessaan laitettavan pohdistus"saippuan" (mikä laitetaan siihen reunaan kiinni, en muista oikeaa nimeä :D). Siinä lukee, että se on syövyttävää ja aamulla todella kiireessä kävin vessassa tarpeillani ja vettä molskahti pyllynposkeen. En ehtinyt käydä pesulla sen jälkeen, kun olin jo melkein myöhässä töistä. Nyt minua pelottaa, että mitä jos se vesi on nyt syövyttävää kun se puhdistussaippua värjää sitä vettä siniseksi jatkuvasti. :o
Onko kellään mitään tietoa asiasta?
Kommentit (13)
kakkaan valmiiksi sinistä, ei voi auttaa
Kyllä sen tuntee, jos persposki alkaa syöpymään.
Apua, nyt olen ihan vainoharhainen ja ajattelen pyllyäni jatkuvasti! Joko siinä oikeasti kirvelee tai sitten vaan kuvittelen kirvelyä siihen, kun panikoin tästä asiasta :D Tämä on ihan todellinen pelko nyt, vaikka naurettavalta kuulostaakin! Voi mikä tohelo määkin oon..
Mä voin roiskia sun perskannikan päälle spermaa, se neutraloi happoveden.
M
Ei sitä käsikakkausta suotta hehkuteta:)
Hmm, käyttöohjeeseen lienee lisättävä teksti "ei syövytä takapuolta".
t. rainbowraikastussaippuatehtaan päällikkö
Taitais vaan syöpyä kahta nopeammin tuolla keinolla.
On aikaa jauhaa asiasta paskaa AV:lla mutta ei pyyhkäistä persettä vaikka kostealla paperilla jos se niin huolettaa?
Vierailija kirjoitti:
On aikaa jauhaa asiasta paskaa AV:lla mutta ei pyyhkäistä persettä vaikka kostealla paperilla jos se niin huolettaa?
Olenkin pyyhkinyt jo, mutta siinä molskahtamisesta kesti kuitenkin pari tuntia ennenkuin ehdin (työmatka +kiireisimmät aamuhommat ennen ekaa taukoa), niin pelottaa että se on ehtinyt jo imeytymään.. o_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin pyyhkinyt jo, mutta siinä molskahtamisesta kesti kuitenkin pari tuntia ennenkuin ehdin (työmatka +kiireisimmät aamuhommat ennen ekaa taukoa), niin pelottaa että se on ehtinyt jo imeytymään.. o_o
No syöpyykö sun vatsa auki kun olet syönyt salaattikastiketta? Niissä on yleensä etikkää, se on happoa joten sekin on syövyttävää. Ei joku hemmetin wcsaippua sen kovempi syövyttäjä ole.
Ymmärrän sun huolesi kyllä, itse kehittelen aina vähän vastaavia. En kuitenkaan usko, että huolta oikeasti on, on noin mullekin käynyt, ja peppu vielä paikallaan. En tosin käytä niitä raikastajia enää, koska kun luin tuoteselosteesta siitä syövyttävyydestä, niin luultavasti olisin jatkossa panikoinut samalla tavalla aina veden roiskuessa. Huoli pois.
*facepalm*