Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tappaisitko jos et jäisi kiinni?

Vierailija
18.05.2016 |

Jos saisit tappaa ihan kenet ihmisen maailmassa etkä saisi siitä rangaistusta ja kukaan ei saisi tietää että tapoit hänet, niin tappaisitko?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen sen verran ateisti kuitenkin.

Mitä, mitä, mitä? Kuinka ateismi tappamiseen liittyy?

No miten kristinusko? katso pari kommenttia ylemmäs.

Olen kyllä kuullut useammalta uskovaiselta että ateisteja ei estä mikään tappamasta, kun taas heillä (uskiksilla) on kuitenkin usko joka estää. Tosin tätä ketjua lukiessa en oikein tiedä mitä ajatella, kun suurin osa on valmis tappamaan ihan heti, jos ei jäis kiinni.

Olet varmaan kuullut kymmenestä käskystä. Yksi niistä kuuluu "Älä tapa".

Yritit olla nokkela, mutta epäonnistuit surkeasti. Tyypillistä ateistilta. Uskikset voitti taas 1-0.

#winning

Vierailija
22/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ainakin pudottaisin vetypommin tämän lehden toimituksen kohdalle.

Hassuttelet!

Olisihan se kai aika hassua ? Töölönlahdenkatu 2 +20 km säde .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Tappaisin Suomesta kaikki rajakit ja muut "maahanmuuttokriittiset". Sama se miten monta pitäisi tappaa.

Mitä ranualaiset sulle on tehnyt. Rajakit eli Ranuan jakit

Vierailija
24/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuttelet!

No, seuraukset saattaisivat olla Suomelle kokonaisuutena positiivisia. Pahin lauma höyrypäitä ja rikkaus höyrystyisi ja sitten alkaisi kiivas, työllistävä jälleenrakentamisen aika.

Vierailija
25/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kuullut useammalta uskovaiselta että ateisteja ei estä mikään tappamasta, kun taas heillä (uskiksilla) on kuitenkin usko joka estää. Tosin tätä ketjua lukiessa en oikein tiedä mitä ajatella, kun suurin osa on valmis tappamaan ihan heti, jos ei jäis kiinni.

Olet varmaan kuullut kymmenestä käskystä. Yksi niistä kuuluu "Älä tapa".

Yritit olla nokkela, mutta epäonnistuit surkeasti. Tyypillistä ateistilta. Uskikset voitti taas 1-0.

#winning

Eli sinuako estää vain tuo raamatun käsky tappamasta? Miten uskikset voitti, miten yritin olla nokkela kun koitin vaan avata lausetta tuolle kysyjälle?

Ateisti yleensä arvostaa elämää, ei kuolemanjälkeistä "elämää". Mutta toi hashtag sopii kyllä sun kommenttiin mainiosti.

Vierailija
26/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, mitä, mitä? Eiköhän ennemminkin usko oikeuta tappamiseen? Kerrohan tämä ystävillesi, joilla kristinuskoa on tuotu vuosisatoja miekalla.

Vierailija
27/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi vaikka on monia kiusaajakusipäitä joita ilman maailma olisi paljon parempi paikka.

Vierailija
28/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Ihmishenki on minulle tärkeä asia, mieluummin autan ja vaikka pelastan omani henkeni edestä toisen ihmisen. En ikinä kykenisi moiseen, sen verran on tärkeä asia minulle muut ihmiset etten selkääni käännä kenellekään enkä ketään pulaan jätä!

Inhoan yli kaiken näitä pilasoittajia jotka soittaa hätäkeskukseen huvikseen. Mietin aina silloin kuinka joku voi oikeasti olla hädässä ja toinen tukkii luurin tahalleen kaikki vaan oman huvin vuoksi! Pistää niin vihaksi ja surulliseksi!!!

Vierailija
29/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valinnanvaikeus vain iskisi, että kenet tappaisin ensin.

Vierailija
30/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Valinnanvaikeus vain iskisi, että kenet tappaisin ensin.

Sama juttu. Lista on pitkä.

Vierailija
31/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuttelet!

Koska Vauva-lehden toimittaja ei tehnyt juttua raskaudenaikaisesta masennuksestasi?

Vierailija
32/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuttelet!

Koska Vauva-lehden toimittaja ei tehnyt juttua raskaudenaikaisesta masennuksestasi?

Masentuneet ovat todella vaarallisia.

Vierailija
33/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pitäisi tehdä? Sniperina jostain katolta? Ehkä sitten. Käsin kuristamalla olisi vaikeampaa. Psyyke saattaisi rakoilla jo sniperhommien jäljiltä.

Vierailija
34/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tappamaan ketään enkä elämään sen asian kanssa. Pilaisin vain oman elämäni. Olen kyllä toivonut kuolemaa ilkeille noita-akoille, mutta sekin on vain ajatus.

Vierailija
35/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatappajan ura olisi ihan kiehtova. Harmi kun minua ei kasvatettu jossain tappajakasvattamossa ja opetettu alalle.

Vierailija
36/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin. Ehdottomasti. Välillä olen miettinyt erään tappamista silläkin uhalla että jäisin kiinni, suomessa kun saisin ekakertalaisena korkeintaan about 4vuotta vankilaa..

Vierailija
37/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisit hetkeksi henkilökohtaisen loukkaantumisharrastuksesi syrjään. Voisi ihan oikeasti piristää.

Vierailija
38/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän jokainen varmaan kykenee tappamaan jos ajatellaan kaikkia eläviä olentoja maan päällä.Tarkoitan että uskon jokaisen meistä tappaneen ainakin hyttysiä ja kärpäsiä ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia.Tästä näkökulmasta katsottuna uskon myös ihmisen melko helposti kykenevän tappamaan myös ihmisen vähintään siinä vaiheessa jos oma henki olisi  uhattuna.Esimerkiksi sota jossa ihmishengellä ei ole mitään arvoa.Huvikseen ihmisiä tappavia on kuitenkin onneksi pieni määrä,jonka vuoksi uskon että suurimmalla osalla ihmisistä on omatunto joka estää heitä tappamasta toista ihmistä huvikseen.Ihminen saattaa kyllä uhkailla toista ihmistä tappamisella,mutta jos hänellä on omatunto se estää lopulta tappamisen.

Vierailija
39/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuttelet!

Masentuneet ovat todella vaarallisia.

ja hiljaiset

Vierailija
40/55 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä suurin osa tappaisi tai ainakin harkitsisi 8/11.

Aika jännä kun vertaa siihen tutkimukseen jonka mukaan kolmasosa miehistä raiskaisi "optimaalisissa olosuhteissa". Kumpi on pahempi rikos: murha vai raiskaus?

Yksinkertaista. Tappamisen kohteena monella on joku tuntematon taho esim. terroristijohtaja.

Raiskaus on aina henkilökohtaista.