Tappaisitko jos et jäisi kiinni?
Jos saisit tappaa ihan kenet ihmisen maailmassa etkä saisi siitä rangaistusta ja kukaan ei saisi tietää että tapoit hänet, niin tappaisitko?
Kommentit (55)
Luultavasti.
En kannata väkivaltaa, mutta muutama diktaattori on sellainen, että maailma saattaisi olla oikeasti parempi paikka ilman heitä. Tai sitten tilalle tulisi joku vielä pahempi..
En. Olen sen verran kristitty kuitenkin.
En tappaisi. En usko, että pystyisin.
Harkitsisin. En ilman syytä vaan vain jos mielestäni siitä seuraisi enemmän hyvää kuin pahaa. Maailmassa on kyllä paljon ihmisiä joita ilman maailma olisi parempi paikka.
Kyllä. Vain kiinnijäämisen pelko on estänyt. Tosin Suomessa väkivaltarikosten tuomiot on niin naurettavia, että ehkä turhaan olen pidätellyt.
En. Olen sen verran ateisti kuitenkin.
Luultavasti kyllä, yks hyvä ehdkas on jo tarjollakin!
Houkutus olisi suuri, mutta uteliaisuus ei ole tarpeeksi hyvä motiivi, eikä minulla ole mitään vahvoja kaunoja. Olisi myös aika hirveää pitää sisällään tuollaista asiaa, josta ei voisi kertoa kellekään. Pakahtuisin halusta puhua asiasta jollekulle, ja sittenhän saattaisinkin itseni satimeen.
Tietysti. Tappaisin Suomesta kaikki rajakit ja muut "maahanmuuttokriittiset". Sama se miten monta pitäisi tappaa.
Varmaan ainakin pudottaisin vetypommin tämän lehden toimituksen kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Tappaisin Suomesta kaikki rajakit ja muut "maahanmuuttokriittiset". Sama se miten monta pitäisi tappaa.
Suvaitsevaisuus pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mitä, mitä? Kuinka ateismi tappamiseen liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin pudottaisin vetypommin tämän lehden toimituksen kohdalle.
Hassuttelet!
Valitettavasti se kenet tappaisin on jo kuollut. En keksi muita joita haluaisin tappaa.
Tähän mennessä suurin osa tappaisi tai ainakin harkitsisi 8/11.
Aika jännä kun vertaa siihen tutkimukseen jonka mukaan kolmasosa miehistä raiskaisi "optimaalisissa olosuhteissa". Kumpi on pahempi rikos: murha vai raiskaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kristinusko? katso pari kommenttia ylemmäs.
Olen kyllä kuullut useammalta uskovaiselta että ateisteja ei estä mikään tappamasta, kun taas heillä (uskiksilla) on kuitenkin usko joka estää. Tosin tätä ketjua lukiessa en oikein tiedä mitä ajatella, kun suurin osa on valmis tappamaan ihan heti, jos ei jäis kiinni.
Kiusaus olisi kova, mutta toivottavasti en kuitenkaan. En saisi rauhaa, koska tietäisin tehneeni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kristinusko? katso pari kommenttia ylemmäs.
Olen kyllä kuullut useammalta uskovaiselta että ateisteja ei estä mikään tappamasta, kun taas heillä (uskiksilla) on kuitenkin usko joka estää. Tosin tätä ketjua lukiessa en oikein tiedä mitä ajatella, kun suurin osa on valmis tappamaan ihan heti, jos ei jäis kiinni.
No suurin osa täällä ei todennäköisesti usko mihinkään.
Saattaisihan tuo mielessä käydä.