Siinä kun luet tätä
kännykälläsi... oletko ajatellut missä olet sitä kuljettanut ja pitänyt tänäänkin, ja nyt otit sen mukaan sänkyysikin, että hyviä ja puhtoisia unosia 😆
Kommentit (12)
Olen sängyssä kyllä, päiväpeiton päällä ja sylissäni on läppäri, eikä se ole kulkunut tänään muualla, kuin keittiö-makkari akselilla.
Sinun kehossasi on enemmän bakteerisoluja kuin ihmissoluja. Eipä siinä ole parilla basillilla mitään merkitystä.
Luen tätä itse kasaamallani koneella. Revi siitä, mamma.
Aika vähän kuljetellut tätä mäkin.
Niskanikamaa venyttelen selällään sängyssä :).
Kohta joku iltaruoka ois tempaistava.
Kotona koko päivän. Ja tapana on pestä kädet usein ja päivittäin myös pyyhkiä puhelin, joskus pyyhin jopa käsidesillä.
Olen olohuoneessa.
Ap muistatko itse hyvän käsihygienian?
Sohvalla olen. Ja jätän puhelimen yleensä alakertaan, kun hipsin ylös nukkumaan. Tällä viikolla olen ollut lomalla, joten puhelin on kulkenut rönttöhousujen taskussa, pyörinyt keittiön työtasolla, missä milloinkin.
Olen ajatellut, mutta siinähän tulisi ihan hysteeriseksi, jos alkaisi sen kummemmin pohtimaan kaikkia basilleja, joita on koko ajan joka paikassa.
Koiran kakassa pyörähti aamulla 😀
Jaa... No, mun koira oksensi aiemmin tänään mun sängylle, että on tässä mun sängylläkin kaikenlaista. Onneksi ei ole tapana nuolla puhelinta tai sänkyä ja kädet pesen ennen kuin laitan mitään suuhun.
Kiitos myös sinulle öitä ja kirpuille töitä ☺