Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen maistuko sinulle jauhelihakastike ja perunat?

Vierailija
18.05.2016 |

Vai onko liian rahvasta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Peruna ei maistu miltään ja jauheliha haiseekin etovalta. Kala voisi olla parempi vaihtoehto jos haluat tehdä hienovaraisen vaikutuksen.

Ruskea kalakastikeko? Kala ei haise haarojenväliltä?

Vierailija
22/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Peruna ei maistu miltään ja jauheliha haiseekin etovalta. Kala voisi olla parempi vaihtoehto jos haluat tehdä hienovaraisen vaikutuksen.

Ruskea kalakastikeko? Kala ei haise haarojenväliltä?

Eh. Kala on tapana valmistaa valkokastikkeen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 'perunat ei maistu miltään' makuaistissa tai perunoissa on vikaa. En ole todella pitkään aikaan syönyt perunoita ja vanhanaikaist jauhelihakastiketta ja nyt alkoi thedä mieli! 

Vierailija
24/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu jos on tehty tomaattipohjainen bolognese. Ruskea jauhokastike ei.

Vierailija
25/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu hyvinkin. Perusruokaa. Kuulunkin enemmän rahvaaseen kuin mihinkään yläluokkaan.

Vierailija
26/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälsiset perunat olisi tarjolla? Outo yhdistelmä koka tapauksessa minusta. Eka kertaa kuulen ja taitaa jäädä kokeilematta. Mutta jauhelihakastike pastan kanssa käy hyvin!

Vierailija
27/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ihan lemppariruokia lapsuudesta asti. Kun mumma aikoinaan teki hyvää jauhelihasoosia, niin hyräilin kun söin sitä. Lopetin hyräilyn kun äiti siitä huomautti, en ollut itse huomannut.

En tiedä mikä olisi liian rahvasta ruokaa, makaronivelli? Minä en ole siitä koskaan tykännyt, mutta jostain syystä kakarat tykkää ja pyytävät mun äitiä aina tekemään sitä kun siellä käydään.

Vierailija
28/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälsiset perunat olisi tarjolla? Outo yhdistelmä koka tapauksessa minusta. Eka kertaa kuulen ja taitaa jäädä kokeilematta. Mutta jauhelihakastike pastan kanssa käy hyvin!

Siis mitä??? Et ole muka koulussakaan syönyt ruskeaa jauhelihakastiketta perunoiden kanssa? Pastakastikkeet on ihan erikseen.

Vierailija
29/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää perunoista. Pastan tai pinaattilättyjen kanssa söisin.

Ooksä Seinäjoelta? Missää muualla ei varmaan kukaa pinaattilättyjen kans syö jauhelihasoosia. Itteki oon sielä asunu, mutta en ollu moista kuullu ku vasta täälä tai faces.

Vierailija
30/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi. Olen vegaani ja tuo ruoka on muutenkin pahaa.

Vierailija
31/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaisi. Olen vegaani ja tuo ruoka on muutenkin pahaa.

Vege negeily se vasta zegezegeilyä on ja ziggu-zoggu-zaata. Voita, sipulia, mustapippuria, yauhelihaa, sekä jauhoja. Nam nam!

Vierailija
32/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa en ole syönyt ala-asteen maistamaan pakottamisen jälkeen ja jauheliha, erityisesti kastikkeet ja muut missä jauheliha irtonaista, en syö. Minua etooo myös myös ruskeat ja muut jauhopohjaiset kastikkeet. Täytyy siis vastata että en pystyisi edes maistamaan, todennäköisesti haju etoo jo riittävästi.

Vierailija
33/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just tein pitkäst aikaa ruskeen kastikkeen :) perunamuusia oli kyl kaverina kun en niin pelkästään keitetyistä potuista välitä

Vierailija
34/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa ei oikein meidän perheessä syödä, mieluummin jotain kasviksia tuon kastikkeen kanssa.

Vierailija
35/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUSKEAA kastiketta heh heh

Vierailija
36/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunaa ei oikein meidän perheessä syödä, mieluummin jotain kasviksia tuon kastikkeen kanssa.

Mä laitan aina paljon kasviksia sinne kastikkeen sekaan. Perunoista teen yleensä muusin, jossa seassa sipulia. -ap

Vierailija
37/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RUSKEAA kastiketta heh heh

hihii pieru!

Vierailija
38/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Meidän perheessä nimenomaan naisväki on tuon ruskeankastikkeen ja perunoiden perään, miehet enemmän tomaattipohjaisen kastikkeen ja spagetin.

Vierailija
39/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! Omatekoista puolukkahilloa lisäksi, niin kyllä maistuu. Perunat on mun herkkua, oon todella kyllästynyt riisiin ja pastaan, puhumattakaan jostain linsseistä tms. ällötyksistä.

Vierailija
40/42 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkiruoka kelpaa kyllä, mutta lihaa en syö. Perunan ravintoarvot on aika onnettomat, mutta joskus voitaisiin tehdä vaikka uuniperunoita. Kumpikin voisi valita itse täytteensä. Vielä mieluummin kyllä tekisin uunibataatteja esimerkiksi kikhernetäytteellä. On muuten hyvää! Mutta ihan mielellään kuulisin niillekin fennovegaanisia vaihtoehtoja. Ehdotuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän