Vierailija

Olen au pairina erittäin mukavassa perheessä, josta asun erillään perheen kustantamassa pienessä asunnossa. En aina ota lasten seuraavan päivän välipalaa mukaan jos esimerkiksi lähden suoraan töistä johonkin, jolloin haen sen heidän kotoaan ennen kuin haen lapset koulusta. Tämä on perheelle ok. Tänään kuitenkin välipalaa hakiessa minua odotti yllätys: perheen isä toisen naisen kanssa. Isä tietenkin tajusi mitä näin ja tuli tarjoamaan rahaa hiljaa pysymisestä. En ottanut rahoja vastaan ja sanoin tarvitsevani miettimisaikaa. Tuntuisi väärältä olla kertomatta äidille, mutta toisaalta en haluaisi puuttua heidän asioihinsa. Pelkään myös että kertominen johtaisi heidän eroonsa tai siihen ettei äiti uskoisi minua ja joutuisin etsimään uuden host-perheen. Tässä perheessä itselläni on kuitenkin kaikki todella hyvin, oma asunto keskustassa, ihanat lapset ja mukavat vanhemmat. Rahaa en myöskään haluaisi ottaa vastaan mutta toisaalta sille olisi kovasti tarvetta.

• ylös 6
  • alas 16

Kommentit (16)

Vierailija

En ottaisi rahaa, en puhuisi äidille. Isän asia kertooko vai ei, mielestäni ei ole sinun homma puuttua heidän perheen asioihin.

• ylös 44
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oliko ne panemassa kun menit vai mistä tiesit isän pettäneen? 

Aika huono provo, vuotaa kuin seula.

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Et ota rahaa vastaan. Sanot miehelle, että odotat hänen kertovan puolisolleen. Ei ole oikein, että sinä joudut kantamaan tämmöistä salaisuutta. Alkaisin katselemaan uutta perhettä, sillä niin tai näin, tilanne ei oo hyvä.

• ylös 17
  • alas 5
Vierailija

Olet varmaan aika nuori? Ethän sinä host perheessäsi ollessasi halua aloittaa siellä toista maailmansotaa.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Testaavat sun moraalia. Host-mamma varsinkin, oikein odottaa, että eikö se tosiaan sano likka mitään, on se kyllä, on se perhana...

• ylös 7
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika nuori? Ethän sinä host perheessäsi ollessasi halua aloittaa siellä toista maailmansotaa.

Toista? Taitaa olla jo kolmas...

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Kamala tilanne :( Itse en ottaisi rahaa mutta en myöskään kertoisi. En ottaisi rahaa jotta en olisi minkäänlaisessa "velassa" miehelle (saattaa ottaa asian esille myöhemmin tai jopa kiristää). Enkä myöskään kertoisi koska en haluaisi puuttua ja joutua välikädeksi heidän kriisilleen. Kehoittaisin varmaan miestä selvittämään asian perheen äidin kanssa.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Testaavat sun moraalia. Host-mamma varsinkin, oikein odottaa, että eikö se tosiaan sano likka mitään, on se kyllä, on se perhana...

Tämä oli vitsi. Tai oli olevinaan.

Vierailija

Ottaisin rahat ja etsisin uuden työpaikan. Mies voi siinä sitten selvitellä vaimolleen, miksi häivyit.

Vierailija

Kiitos neuvoista! Taidan tosiaan antaa asian olla ja alkaa varmuudeksi etsimään uutta perhettä. Ja kyllä, olen nuori. Ennen kuin joku käskee menemään demiin niin olen täällä siksi koska kaipaan aikuisten mielipiteitä.

Eivät onneksi olleet panemassa. Näin vain ovenraosta host-isäni läheisissä tunnelmissa naisen kanssa joka ei ollut hänen vaimonsa. Hetken päästä isä paukkasi perässäni keittiöön kauluksiaan korjaillen samalla kun kuulin naisen lähtevän kiireellä.

Ap

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Et ota rahaa, et kerro vaimolle, et kommentoi miehelle.
Olet hoitamassa lapsia et hoitamassa kahden aikuisen parisuhdetta, joka ei muille kuulu paitsi tälle parille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toista? Taitaa olla jo kolmas...

Yhtäkään oikeata maailmansotaa ei olla vielä käyty. Ensimmäinen käytiin vain euroopassa ja toinen euroopassa ja aasiassa sekä vähän afrikassa. 

Sitten kun vähintään puolipalloa liittyy sotaan jollain tavalla voidaan puhua maailmansodasta.

• ylös 4
  • alas 12
Vierailija

Taas sinä. Viimeksi se oli "siivouskohteesi isä", jolla oli vieras nainen luonaan ja hän maksoi sinulle siivouksesta, jota ei halunnut päästää sinua tekemään.

Miksi tämä aihe on sinulle noin tärkeä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.