Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pyöräilyä pidetään nolona harrastuksena?

Vierailija
18.05.2016 |

Mun mielestä se ei ole noloa vaan oikein hyvä harrastus jossa kunto nousee! En vaan ymmärrä miten se voi joidenkin mielestä olla noloa

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!

oon jo pari vuotta miettinyt pyörän hommaamista ja pyöräilyn aloittamista mutta miettinyt "mitähän musta nyt ajatellaan kylillä" toi saa nyt loppua! Mä käyn huomenna ostamassa itelleni pyörän ja aion pyöräillä monen jo menneen kesän edestä. Ap

Hyvä, ap! Mukavaa pyöräilykesää sinulle!

Kiitos :) Ap

Vierailija
42/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä pitää nolona? Ilmeisesti maalaiset? Ainakin suurissa kaupungeissa se on erittäin muodikas harrastus. Missä ekonomit ja diplomi-insinöörit näkevät, siellä puhutaan polkupyöristä ja sykemittareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijä kirjoitti:

Maalaisten juttuja. Täällä kaupungissa kalliit fillarit on päinvastoin brassailun aihe ja munanjatke. Laitetaan joka vuosi monta tonnia uuteen maantiepyörään ja vittuillaan muille kun ajelee vanhoilla malleilla.

Juuri näin. Fillari on kaupunkilaisen traktori.

Vierailija
44/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijä kirjoitti:

Maalaisten juttuja. Täällä kaupungissa kalliit fillarit on päinvastoin brassailun aihe ja munanjatke. Laitetaan joka vuosi monta tonnia uuteen maantiepyörään ja vittuillaan muille kun ajelee vanhoilla malleilla.

Juuri näin. Fillari on kaupunkilaisen traktori.

Loistavasti sanottu!

Vierailija
45/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse tarjottimella, miehillä sukkahousut ja kärpäsaurinkolasit, muovipotta päässä. Ajetaan jalkakäytävällä, bussipysäkin edestä, liikenteenjakajan väärältä puolelta, yksisuuntaisen kadun vastavirtaan... Onhan näitä. Kun katsoo pääkaupunkiseudun pyöräilijöitä, tulee aina tunne, että noilla ei kyllä oikeasti ole edes sahanpurua siellä muovipotan alla. Tyhmän näköistä touhua. Köyhä ajaa pyörällä ja tyhmä ei osaa liikennesääntöjä. Munamankelillaan liikennesääntöjen vastaisesti kruisailevat on kyllä todella noloja!

Ps. Ruusu kaikille teille pyöräilijöille, jotka talutatte pyörää jalkakäytävällä ja ajatte siellä, missä teidän kuuluukin, eli pyöräteillä tai sellaisen puuttuessa, ajoradalla.

Vierailija
46/69 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
47/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse tarjottimella, miehillä sukkahousut ja kärpäsaurinkolasit, muovipotta päässä. Ajetaan jalkakäytävällä, bussipysäkin edestä, liikenteenjakajan väärältä puolelta, yksisuuntaisen kadun vastavirtaan... Onhan näitä. Kun katsoo pääkaupunkiseudun pyöräilijöitä, tulee aina tunne, että noilla ei kyllä oikeasti ole edes sahanpurua siellä muovipotan alla. Tyhmän näköistä touhua. Köyhä ajaa pyörällä ja tyhmä ei osaa liikennesääntöjä. Munamankelillaan liikennesääntöjen vastaisesti kruisailevat on kyllä todella noloja!

Ps. Ruusu kaikille teille pyöräilijöille, jotka talutatte pyörää jalkakäytävällä ja ajatte siellä, missä teidän kuuluukin, eli pyöräteillä tai sellaisen puuttuessa, ajoradalla.

Ei se pyöräily tuloja katso, moni rikaskin pyöräilee/menee pyörällä töihin

Vierailija
48/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on kaikki impotentteja tai satula on hautonut siittiöt kuolleiksi, koska ei niillä ole vieläkään lapsia.

En ainakaan minä. Lisääntynyt ja kaikkea muuta kuin impotentti, vaikka satulassa on tullut oltua jokunen tunti. Mutta jos sulla on jotain ongelmia erektion kanssa, kokeile itse pyöräilyä, liikunta voi auttaa.

Vierailija
49/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyssä ei ole mitään noloa. Asunvalinta voi tehdä sen noloksi. Niitä miesten spandekseja ei pysty nauramatta katsomaan. Kunnon mummopyörä missä on leveä jousitettu penkki on paras. Miksi ns. miesten pyörissä on se tanko? Että varmemmin kolhii pallit? Käsittömätön ratkaisu se tanko.

Tanko on se, mitä pidetään käsillä kiinni.

Vaakaputki on taas se, mikä on siinä ylhäällä vaakasuorassa emäputken ja pystyputken välissä.

Ja jos tajuaisit yhtään mitään fysiikasta, tajuasit myös hyvinä äkkiä, miksi se ns. kolmiorunko on vallitseva malli. Voisin tietysti selittää, mutta viestisi sisällöstä päätellen tuskin ymmärtäisit.

Vaatteista ja satulasta nyt en ala vääntämään, jos naureskelet mun trikoille, niin onhan se hyvä että sinullakin on jotain halpaa hupia kun ohitan sinut.

Vierailija
50/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka pitää nolona? Minusta fillarointia suorastaan ylistetään hienona liikuntamuotona ja ekologisena tapana siirtyä paikasta toiseen. Niin pitääkin.

Mun mielestä se on kans hyvä liikuntamuoto mutta en itse omista pyörää.. Nyt vaan on ollut niin kauniita päiviä ja lapsuus on alkanut tulla näin 24 kesäsenä mieleen ja tekisi mieli ostaa pyörä ja ruveta pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Mun mielestä se ei ole noloa mutta vähän pelkään että kaikki nauraa mulle jos alan pyöräillä. Ap

Ja ikää oli????

Vierailija
51/69 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräily on tapa liikkua paikasta A paikkaan B, vitut se mikään harrastus ole. sama ku sanois että kävely tai dösällä kulkeminen on "harrastus".

Vierailija
52/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku siinä hinkataan peräreikää ja liäntymiselimiä satulaan.

Vierailija
53/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taseVee kirjoitti:

Pyöräily on tapa liikkua paikasta A paikkaan B, vitut se mikään harrastus ole. Sama ku sanois että kävely tai dösällä kulkeminen on "harrastus".

Sanoisin, että jos sunnuntaisin lähtee paikasta A, ajelee huvikseen 2-6 h lenkin ja palaa paikkaan A, niin kyseessä on harrastus.

Vierailija
54/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taseVee kirjoitti:

Pyöräily on tapa liikkua paikasta A paikkaan B, vitut se mikään harrastus ole. Sama ku sanois että kävely tai dösällä kulkeminen on "harrastus".

Sanoisin, että jos sunnuntaisin lähtee paikasta A, ajelee huvikseen 2-6 h lenkin ja palaa paikkaan A, niin kyseessä on harrastus.

Niinpä... tuo sunnuntailenkki on kieltämättä harrastus.

Mutta jotkut sitten meuhkaavat, että pyöräily on harrastus eikä liikennemuoto. Siis jos ajan autolla duuniin, se on liikennettä. Ajan fillarilla duuniin, se on harrastus?

Ajan autolla iltatreeneihin, ajan takaisin, se on liikennettä. Tai menen julkisilla samaan mestaan ja takaisin, se on joukkoliikennettä. Sama lähtöpaikka, samat treenit, sama paluupaikka pyörällä, se muuttuukin harrastukseksi.

Vierailija
55/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on kaikki impotentteja tai satula on hautonut siittiöt kuolleiksi, koska ei niillä ole vieläkään lapsia.

En ainakaan minä. Lisääntynyt ja kaikkea muuta kuin impotentti, vaikka satulassa on tullut oltua jokunen tunti. Mutta jos sulla on jotain ongelmia erektion kanssa, kokeile itse pyöräilyä, liikunta voi auttaa.

Hyvät sulle, mutta tuo on kyllä ihan tiedossa oleva seikka, että pyöräily saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja impotenssia. Yksi harvoista urheilulajeista, jolla on tama sivuvaikutus. Eipä tätä yksilötasolla voikaan ajatella.

Juuri yksi entinen kilpapyöräilijäystäväpariskuntani kertoi suunnittelevansa adoptiota. Emme ole niin läheisiä vielä (ystävyys kestänyt vasta 1-2 vuotta), että olisin tarkempaan kysellyt mahdollisia syitä.

Omalla kohdallani voin sanoa, että lapset tehty, enkä ole ajatellut vaginani vaihtamista.

Vierailija
56/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä nolona ainoastaan silloin kun pyöränä on naurettava massa-muoti-Jopo. Kaikilla muilla pyörillä pyöräily on hyvä ja fiksu harrastus.

Vierailija
57/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taseVee kirjoitti:

Niinpä... tuo sunnuntailenkki on kieltämättä harrastus.

Mutta jotkut sitten meuhkaavat, että pyöräily on harrastus eikä liikennemuoto. Siis jos ajan autolla duuniin, se on liikennettä. Ajan fillarilla duuniin, se on harrastus?

Ajan autolla iltatreeneihin, ajan takaisin, se on liikennettä. Tai menen julkisilla samaan mestaan ja takaisin, se on joukkoliikennettä. Sama lähtöpaikka, samat treenit, sama paluupaikka pyörällä, se muuttuukin harrastukseksi.

Huoh no ei sillä väliä... Ap varmaan tarkoitti että hänen tekisi mieli alkaa pyöräilemään jotain lenkkejä tai jotain, mutta minä luokittelisin sen harrastukseksi jos se on tapa liikkua ja viettää aikaa

Vierailija
58/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle, mutta tuo on kyllä ihan tiedossa oleva seikka, että pyöräily saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja impotenssia. Yksi harvoista urheilulajeista, jolla on tama sivuvaikutus. Eipä tätä yksilötasolla voikaan ajatella.

Kuinka yleisesti se lapsettomuus on tiedossa?

http://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/10952228/Cycling-d…

Vierailija
59/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri yksi entinen kilpapyöräilijäystäväpariskuntani kertoi suunnittelevansa adoptiota. Emme ole niin läheisiä vielä (ystävyys kestänyt vasta 1-2 vuotta), että olisin tarkempaan kysellyt mahdollisia syitä.

Omalla kohdallani voin sanoa, että lapset tehty, enkä ole ajatellut vaginani vaihtamista.

Just just... heidän lapsettomuushan johtuu nimenomaan siitä kun ovat pyörän satulaan aikanaan istahtaneet. Tolla logiikalla kaikki nykyaikaset elektroniikkavempeleet aiheuttaa syöpää ilmansaasteista puhumattakaan

Vierailija
60/69 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, ei siitä ole monta vuotta kun mun hölkkäharrastusta kommentoitiin Härmässä niin että ei sitä ennenkään ole juostu kuin tuvan ja askareitten väliä.

Itse asun savossa. Ap

Haha ylläri ;DDD Meinasin kysyä asuuko ap savossa kun toi "mitähän musta kylillä ajatellaan" iski silmään mutta en viitinyt. Savossa on oikeasti jotain mätää, en tarkoita haukkua mutta jotain kertoo sekin että sieltä on aina muutettu pois!

Savo tulee sinä päivänä olemaan ihan jees paikka kunhan ihmiset siellä saadaan tajuamaan, että homoja on ihan oikeasti olemassa.

Tragikoomista, mutta Savohan on kuin Suomen Iran.

Jos katsoitte tämän viikon Arman Pohjantähden alla-jakson, siinä kerrottiin Iranin johtaja on ilmoittaneen, että Iranissa ei ole homoja.

Sinänsä ei yllätä tämä asenne pyöräilyä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme