Miksi pyöräilyä pidetään nolona harrastuksena?
Mun mielestä se ei ole noloa vaan oikein hyvä harrastus jossa kunto nousee! En vaan ymmärrä miten se voi joidenkin mielestä olla noloa
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!
oon jo pari vuotta miettinyt pyörän hommaamista ja pyöräilyn aloittamista mutta miettinyt "mitähän musta nyt ajatellaan kylillä" toi saa nyt loppua! Mä käyn huomenna ostamassa itelleni pyörän ja aion pyöräillä monen jo menneen kesän edestä. Ap
Pyöräilijä kirjoitti:
Maalaisten juttuja. Täällä kaupungissa kalliit fillarit on päinvastoin brassailun aihe ja munanjatke. Laitetaan joka vuosi monta tonnia uuteen maantiepyörään ja vittuillaan muille kun ajelee vanhoilla malleilla.
Joo ilmeisesti :D ap
Joskus 1970-luvulla lääkärit alkoivat suositella keski-ikäisille miehille liikuntaa. Silloin moneen kaupunkilaiskotiin otettiin koira, jota mies sitten ulkoilutti. Ilman järjellistä syytä olisi ollut liian noloa lähteä kävelemään, saatikka juoksemaan kotikaduille ja puistoihin. Tuli mieleen tästä avauksesta, että onkohan tällainen vieläkin totta jossakin.
No onhan se aika homoa että pyöräillään kaverille ja sitten hiksenä nuoletetaan perse ja pallit siinä eteisessä. Hyi oikeesti...
Köyhät, pultsarit ja vammaiset polkee pyörällä. Ei ihme, että joudut naurun alaiseksi, jos alat kulkemaan pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 1970-luvulla lääkärit alkoivat suositella keski-ikäisille miehille liikuntaa. Silloin moneen kaupunkilaiskotiin otettiin koira, jota mies sitten ulkoilutti. Ilman järjellistä syytä olisi ollut liian noloa lähteä kävelemään, saatikka juoksemaan kotikaduille ja puistoihin. Tuli mieleen tästä avauksesta, että onkohan tällainen vieläkin totta jossakin.
Järkyttävää että noin myöhään herättiin horroksesta. Liikuntaa harrastettin jo muinaisessa Roomassa ja urheilun hyödyt tajuttiin jo tuolloin.
No juu, ei siitä ole monta vuotta kun mun hölkkäharrastusta kommentoitiin Härmässä niin että ei sitä ennenkään ole juostu kuin tuvan ja askareitten väliä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ainakin pyöräilyn osalta.. Moni ymmärtää jos vanha mummo ajaa pyörällä, mutta muille se on noloa. Jotain kertoo myös se että täällä miespuolista kassaa pidetään nolona. Kiva oikeasti tietää että tää ajattelutapa ei ole voimissaan muualla suomessa, jota olin jo vähän epäillytkin. Toisinaan tulee käytyä Jyväskylässä ja Kuopiossa niin näissä lähikaupungeissa näkee paljon pyöräilijöitä ja kukaan ei huutele niille mitääntai edes mulkoile heitä ikävästi. Ap
Vierailija kirjoitti:
No juu, ei siitä ole monta vuotta kun mun hölkkäharrastusta kommentoitiin Härmässä niin että ei sitä ennenkään ole juostu kuin tuvan ja askareitten väliä.
Itse asun savossa. Ap
Pyöräilyssä ei ole mitään noloa. Asunvalinta voi tehdä sen noloksi. Niitä miesten spandekseja ei pysty nauramatta katsomaan. Kunnon mummopyörä missä on leveä jousitettu penkki on paras. Miksi ns. miesten pyörissä on se tanko? Että varmemmin kolhii pallit? Käsittömätön ratkaisu se tanko.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika homoa että pyöräillään kaverille ja sitten hiksenä nuoletetaan perse ja pallit siinä eteisessä. Hyi oikeesti...
Mitä vittua? Taitaa olla joku sun fantasia taas.
Moni ei halua pyllistellä satulassa ja ajatella niitä pervoja katseita jotka pyöräilijään kohdistuu. Se persehän on siinä satulassa vähän niinkun tarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun savossa. Ap
Haha ylläri ;DDD Meinasin kysyä asuuko ap savossa kun toi "mitähän musta kylillä ajatellaan" iski silmään mutta en viitinyt. Savossa on oikeasti jotain mätää, en tarkoita haukkua mutta jotain kertoo sekin että sieltä on aina muutettu pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!
oon jo pari vuotta miettinyt pyörän hommaamista ja pyöräilyn aloittamista mutta miettinyt "mitähän musta nyt ajatellaan kylillä" toi saa nyt loppua! Mä käyn huomenna ostamassa itelleni pyörän ja aion pyöräillä monen jo menneen kesän edestä. Ap
Hyvä, ap! Mukavaa pyöräilykesää sinulle!
Olen töissä sairaalassa ja meillä töihin polkee tosi moni lääkärikin - jopa meidän ylilääkäri että ei tosiaan ole köyhyyden kanssa mitään tekemistä! Joillakuilla voi työmatka olla yli 10 km ja auto pihassa ja silti tulevat pyörällä. Hatunnostoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDDDD kuka sun lähipiiriin oikee kuuluu
Ilmeisesti kaikenlaisia hörhöjä :D Ne oikeesti pitää sitä nolona harrastuksena ja eivät muuten ilkeä edes kylillä mennä pyörällä kun muut saattaa katsoa että "mikähän totakin vaivaa" kun ei voi autoa ajaa. Ap
Kuulostaa Suomen maaseudulta 40-50 vuotta sitten. Silloin pyörällä ajoivat vain lapset ja köyhät naiset.
Asun pienellä paikkakunnalla, melko maaseutumaisella ja asukkaita täällä on vähän yli 7000. Kyllä vain, moni mun tuttu ja "kaveri" ei kehtaa ajaa pyörällä koska se on noloa, mielummin menevät kävelemällä. Ap
Kuulostaa vähän mun entiseltä asuinpaikkakunnalta Pohjanmaalla. Oon asunut siis vähän yli 12 000 asukkaan maalaiskunnassa ja oon myös lukioaikoina pyöräillyt jotain 7 kilometrin matkoja koulusta kotiin ja toisin päin. En oo kyllä kaikkina aamuina pyöräillyt kouluun kun oon päässyt äidin kyydillä kouluun ja samalla kuskattu mun pyörä kouluun kans ja oon pyöräillyt takasin kotiin.:) joinakin aamuina oon toki pyöräillyt myös kouluun, mutta harvemmin.;) Juu tykkään pyöräillä edelleen ja liikun pyörällä nytkin mutta onneksi matka on lyhyempi nyt kun asun kaupungissa.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun savossa. Ap
Haha ylläri ;DDD Meinasin kysyä asuuko ap savossa kun toi "mitähän musta kylillä ajatellaan" iski silmään mutta en viitinyt. Savossa on oikeasti jotain mätää, en tarkoita haukkua mutta jotain kertoo sekin että sieltä on aina muutettu pois!
Savo tulee sinä päivänä olemaan ihan jees paikka kunhan ihmiset siellä saadaan tajuamaan, että homoja on ihan oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun savossa. Ap
Savo tulee sinä päivänä olemaan ihan jees paikka kunhan ihmiset siellä saadaan tajuamaan, että homoja on ihan oikeasti olemassa.
Siihen menee vielä pitkä aika ^^
Nämä himopyöräilijät pikemminkin vituttaa. Ajetaan niinkuin Euroopan omistajat ihan missä vaan ja kuvitellaan, että kaikki väistää.
Maalaisten juttuja. Täällä kaupungissa kalliit fillarit on päinvastoin brassailun aihe ja munanjatke. Laitetaan joka vuosi monta tonnia uuteen maantiepyörään ja vittuillaan muille kun ajelee vanhoilla malleilla.