Miksi pyöräilyä pidetään nolona harrastuksena?
Mun mielestä se ei ole noloa vaan oikein hyvä harrastus jossa kunto nousee! En vaan ymmärrä miten se voi joidenkin mielestä olla noloa
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!
oon jo pari vuotta miettinyt pyörän hommaamista ja pyöräilyn aloittamista mutta miettinyt "mitähän musta nyt ajatellaan kylillä" toi saa nyt loppua! Mä käyn huomenna ostamassa itelleni pyörän ja aion pyöräillä monen jo menneen kesän edestä. Ap
Onpa se maaseudulla asuminen ikävää, kun ei uskalla edes pyörällä ajaa, kun pitää pelätä mitä hänestä "ajatellaan". Jos jos jonkun pyöräilyn kanssa on tuollaista, niin millaistakohan mahtaa olla jonkin isompien asioiden kanssa.
Koko ikäni kaupungeissa asuneena tuollainen on itselleni kovin vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDDDD kuka sun lähipiiriin oikee kuuluu
Ilmeisesti kaikenlaisia hörhöjä :D Ne oikeesti pitää sitä nolona harrastuksena ja eivät muuten ilkeä edes kylillä mennä pyörällä kun muut saattaa katsoa että "mikähän totakin vaivaa" kun ei voi autoa ajaa. Ap
Kuulostaa Suomen maaseudulta 40-50 vuotta sitten. Silloin pyörällä ajoivat vain lapset ja köyhät naiset.
Asun pienellä paikkakunnalla, melko maaseutumaisella ja asukkaita täällä on vähän yli 7000. Kyllä vain, moni mun tuttu ja "kaveri" ei kehtaa ajaa pyörällä koska se on noloa, mielummin menevät kävelemällä. Ap
Ei voi olla totta :O
Kysymys aloittajalle: Entä sitten, mitä väliä? Saahan ne naapurit tai lähiympäristöt ajatella ihan mitä haluavat eikä se ole sinulta poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!
oon jo pari vuotta miettinyt pyörän hommaamista ja pyöräilyn aloittamista mutta miettinyt "mitähän musta nyt ajatellaan kylillä" toi saa nyt loppua! Mä käyn huomenna ostamassa itelleni pyörän ja aion pyöräillä monen jo menneen kesän edestä. Ap
Onpa se maaseudulla asuminen ikävää, kun ei uskalla edes pyörällä ajaa, kun pitää pelätä mitä hänestä "ajatellaan". Jos jos jonkun pyöräilyn kanssa on tuollaista, niin millaistakohan mahtaa olla jonkin isompien asioiden kanssa.
Koko ikäni kaupungeissa asuneena tuollainen on itselleni kovin vierasta.
Voi kuule, et voi kuvitellakaan millaista se on :D Mulla on tuttuja pikkupaikkakunnilla ja yks ei kehtaa ostaa paikalliselta grilliltä pitsaa koska muut asiakkaat saattaa muka katsoa paheksuen 'kun syö moista moskaa' ja sit jos ehdottaa että ottaisi pitsan mukaan niin ei käy kun sittenän ne kaikki vasta näkisikin että toi syö pitsaa kun se pitsa pitäisi viedä kaikkien nähden kotiin, niin ja tällä tutulla ei ole autoa!
Sit juuri nää että ei kehtaa käydä lenkillä jos on liian lihava, muutoin kaikki luulee että se koittaa epätoivoisesti laihduttaa. Sit jos on laiha ja käy lenkillä niin se herättää ihmettelyä tyyliin 'miksi lenkkeilet kun oot jo laiha, ei sun tarvii laihduttaa' ;D
Mun tutut asuu myös savossa, asuukohan ap samalla kylällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on kaikki impotentteja tai satula on hautonut siittiöt kuolleiksi, koska ei niillä ole vieläkään lapsia.
En ainakaan minä. Lisääntynyt ja kaikkea muuta kuin impotentti, vaikka satulassa on tullut oltua jokunen tunti. Mutta jos sulla on jotain ongelmia erektion kanssa, kokeile itse pyöräilyä, liikunta voi auttaa.
Hyvät sulle, mutta tuo on kyllä ihan tiedossa oleva seikka, että pyöräily saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja impotenssia. Yksi harvoista urheilulajeista, jolla on tama sivuvaikutus. Eipä tätä yksilötasolla voikaan ajatella.
Juuri yksi entinen kilpapyöräilijäystäväpariskuntani kertoi suunnittelevansa adoptiota. Emme ole niin läheisiä vielä (ystävyys kestänyt vasta 1-2 vuotta), että olisin tarkempaan kysellyt mahdollisia syitä.
Omalla kohdallani voin sanoa, että lapset tehty, enkä ole ajatellut vaginani vaihtamista.
Just just... heidän lapsettomuushan johtuu nimenomaan siitä kun ovat pyörän satulaan aikanaan istahtaneet. Tolla logiikalla kaikki nykyaikaset elektroniikkavempeleet aiheuttaa syöpää ilmansaasteista puhumattakaan
Etkö lukenut, mitä kirjoitin vai luitko vain joka toisen lauseen? Siinähän sanottiin, että yksilötasolla ei voida sanoa mitään! Ja totta kai on mahdollista ja hyvin todennäköistä, että elektroniikkavempeleet ja ilmansaasteet aiheuttavat syöpiä. Tai siis ovat yksi monista syöpään altistavista riskitekijöistä, jotka sitten yhteissummana suotuisissa olosuhteissa johtavat syövän puhkeamiseen.
Ja sitten siihen lapsettomuuteen liittyvä tutkimus. On uudempi kuin ne, joita luin silloin kuin oma lastensaanti oli ajankohtainen (kymmenen vuotta sitten). En ole seurannut kehitystä, enkä siis pysty tuosta sanomaan muuta kuin, että näyttää olevan ainakin tuo yksi tutkimus päinvastaisella tuloksella.
Siis tämähän kuulostaa ihan uskomattomalta! Kaupungeissa pyöräily on tosiaan niin trendikästä ollut jo vuosikausia, että tuntuu hurjalta, että noin takapajuisia paikkoja löytyy vielä. Itse asun siis Helsingissä, ja viimeksi eilen istuin ratikassa ja katselin ikkunasta, kun muutama pukumies viiletti Alepa-fillareilla (Helsingin uudet kaupunkipyörät) Bulevardia pitkin takinliepeet lepattaen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on kaikki impotentteja tai satula on hautonut siittiöt kuolleiksi, koska ei niillä ole vieläkään lapsia.
En ainakaan minä. Lisääntynyt ja kaikkea muuta kuin impotentti, vaikka satulassa on tullut oltua jokunen tunti. Mutta jos sulla on jotain ongelmia erektion kanssa, kokeile itse pyöräilyä, liikunta voi auttaa.
Hyvät sulle, mutta tuo on kyllä ihan tiedossa oleva seikka, että pyöräily saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja impotenssia. Yksi harvoista urheilulajeista, jolla on tama sivuvaikutus. Eipä tätä yksilötasolla voikaan ajatella.
Juuri yksi entinen kilpapyöräilijäystäväpariskuntani kertoi suunnittelevansa adoptiota. Emme ole niin läheisiä vielä (ystävyys kestänyt vasta 1-2 vuotta), että olisin tarkempaan kysellyt mahdollisia syitä.
Omalla kohdallani voin sanoa, että lapset tehty, enkä ole ajatellut vaginani vaihtamista.
Just just... heidän lapsettomuushan johtuu nimenomaan siitä kun ovat pyörän satulaan aikanaan istahtaneet. Tolla logiikalla kaikki nykyaikaset elektroniikkavempeleet aiheuttaa syöpää ilmansaasteista puhumattakaan
Etkö lukenut, mitä kirjoitin vai luitko vain joka toisen lauseen? Siinähän sanottiin, että yksilötasolla ei voida sanoa mitään! Ja totta kai on mahdollista ja hyvin todennäköistä, että elektroniikkavempeleet ja ilmansaasteet aiheuttavat syöpiä. Tai siis ovat yksi monista syöpään altistavista riskitekijöistä, jotka sitten yhteissummana suotuisissa olosuhteissa johtavat syövän puhkeamiseen.
Ja sitten siihen lapsettomuuteen liittyvä tutkimus. On uudempi kuin ne, joita luin silloin kuin oma lastensaanti oli ajankohtainen (kymmenen vuotta sitten). En ole seurannut kehitystä, enkä siis pysty tuosta sanomaan muuta kuin, että näyttää olevan ainakin tuo yksi tutkimus päinvastaisella tuloksella.
blaa blaa blaa...
- Klipsit lahkeissa
- Haaruksista pehmustetut housut
- Kypärä, etenkin miehellä
- pyöräilytrikoot
- Vihervasemmistolaisuus, eli pyöräilevästä miehestä tulee mielikuva että hänellä ei ole korttia eikä varaa autoon
Kokoomuksen äänestäjä
Jotkut käy lenkillä ja kävellen