Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupoissa aina hirveesti kokoja 34-36

Vierailija
18.05.2016 |

Mikä järki tilata niitä aina niin paljon, et aina ale-laarit on puolillaan noita? Sit ne 38-42 on aina loppu... Miksi, vaatemyyjät? Täällä Suomessa ne ei tee kauppojaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa 36/S ei ole ikinä MISSÄÄN aleissa jäljellä. Oman kokemukseni mukaan vain juuri noita 40-44 + 32-34 kokoja siellä alelaareissa pyörii. Tässä on musta järkeäkin; luulisin ainakin "teinikauppojen" (Gina Tricot, H&M, Bik Bok, Cubus jne.), joissa siis itsekin käyn, asiakaskunnan koostuvan suurimmaksi osaksi "normaalikokoisista" (nuorista) naisista, eli koilla 36-38 on eniten ostajia.

N19

Vierailija
22/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 löytyy kyllä aina, mutta tosiaan 34 ja 36 kokojen löytyminen on täysin tuurista kiinni. Koko ajan ihmisiä ohjataan kohti suurempia vaatekokoja ja samalla lihavuuden hyväksymistä. Muodokkuus on pop ja muuta kuraa, yli 40 koon vaatekoot kertovat 90 prosenttisesti lihavuudesta, eivät mistään muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluvaatteita naisten puolelelta ei löytynyt kokoa 44 isompaa! Läskikin haluais liikkua näteissä vaatteissa! Ihoamyötäilevä leikkaus ei auta istuvuutta lisäksi.

Vierailija
24/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikappaleet ja näytösvaatteet ainakin ovat yleensä kokoa 34-36. Tiedän, kun olen niitä paljon aletangoilta ostanut. Ylipäätään designer-vaatteet suunnitellaan näyttämään hyviltä 32-36-kokoisilla, ja isojen kokojen mallistot ovat marginaalista puuhastelua, joten sikäli ihan turha urputtaa, että vaateteollisuus kannustaisi ketään lihomaan.

Vierailija
25/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on läskimpiä nykyään. Aina on 42 loppu

Vierailija
26/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallikappaleet ja näytösvaatteet ainakin ovat yleensä kokoa 34-36. Tiedän, kun olen niitä paljon aletangoilta ostanut. Ylipäätään designer-vaatteet suunnitellaan näyttämään hyviltä 32-36-kokoisilla, ja isojen kokojen mallistot ovat marginaalista puuhastelua, joten sikäli ihan turha urputtaa, että vaateteollisuus kannustaisi ketään lihomaan.

Eihän designerluomuksia läskeille suunnitellakaan, mutta kumma kyllä että ne mallit muuttuvat silti metrin leveämmiksi ennen normikauppoihin päätymiståän. Kaikilla kun ei katsos ole mahdollista shoppailla designerputiikeista.

Vierailija
27/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä joku voi olla kokoa 32 tai 34. Mun. 10 v tytär ei mahdu niihin. Ja on urheilua aktiivisesti harrastava laiheliini.

Ihmisiä on niin eri kokoisia. Olen 40-v, 157 cm ja 48 kg, vaatekoko 32. Mun 10-v tyttö on vaatekokoa 134.

Vierailija
28/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, kyllä ne superisot koot tuntuu paremminkin jäävän hyllyihin oma huomioni pohjalta, pienimmät menee eka, Paitsi ehkä silloin jos se XS on jotain superkittanaa kokoa, ettei sitä  saa tyyliin pään yli saa vedettyä, niin ei viitti kokeillakaan ettei repee koko paita. Ihmettelen muuten miksi niiden kuteiden pitää tulla eränä, miksei saa tilattua tiettyä kokoa tarpeen mukaan? On kai ylivoimaista tavarantuottajalle järjestää asiaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi