Mies puhuu naimisiinmenosta koko ajan, minä en halua hänen kanssa naimisiin, mitä tehdä??
Ollaan oltu yhdessä muutama vuotta miehen kanssa, mies puhuu koko ajan tulevaisuudestamme että mennään naimisiin hankitaan lapsia jne. Mutta minä tiedän jo nyt etten näe miestä loppuelämän kumppanina, vaikka rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssa. Odotan kauhulla sitä päivää jos mies päättää kosia minua, koska joudun särkemään hänen sydämensä kieltäytymällä. :( Vaikka rakastan miestä ja haluan olla hänen kanssaan en vain näe häntä aviomiehenäni enkä lasteni isänä. Miehen mielestä kaikki on hyvin ja hän päivittäin kehuu minua maasta taivaaseen ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta ja naimisiin menosta koko ajan. On hän vienyt minut korukauppaankin muka katselemaan sormuksia, joten olen varma että hän aikoo kosia minua pian.
Tilanne raastaa minua niin paljon etten kestä enää, mitä minä nyt teen? :( Rakastan miestä ja tahdon olla hänen kanssa mutten vain usko, että suhteemme kestää loppuelämän tai tulee tästä etenemään.....
Kommentit (8)
Rehellisyys ja toisen kunnioittaminen edellyttäisivät, että kerrot miehelle tilanteen. Ei ole reilua pitää korvikesuhdetta paremman puuttuessa, jos kumppanilla on erilaiset aikeet.
Eroa. Jos et usko, että suhteellanne on tulevaisuutta niin mitä pikemmin päästät tästä irti niin sitä paremmin toinen ehtii toipua. Kurjaa harhaanjohtamista tuollainen.
Mies tod.näk. kysyy, millaisen miehen kanssa sitten haluaisit mennä naimisiin, joten valmistele vastaus etukäteen.
En ymmärrä tuota, että haluat mukamas olla hänen kanssaan, mutta sitten et kuitenkaan näe yhteistä tulevaisuutta. Mitä mieheltä puuttuu, jota oletat tulevaisuuden miehelläsi olevan? Jätä mies pian, hän ansaitsee parempaa.
Olet kusipää mulkero, kehtaat vielä ihmetellä mitä pitäisi tehdä ja valehdella jostain rakkaudesta ja halusta olla yhdessä. Anna miehen löytää joku parempi ja eroa.
Kannattaisi varmaan kertoa miehelle reilusti, ettei ole aikomustakaan mennä naimisiin tai elää loppuelämää hänen kanssaan.Arvosta edes sen verran miestä. Ehtii sitten mieskin vielä löytämään jonkun joka aidosti välittää.