Laita tähän syitä mikset tänään tehnyt kotitöitä.
Kommentit (22)
En ole vielä ehtinyt, päivä on kulunut palkkatöissä, mutta ehtiihän tässä vielä. Mutta ei ole pakko :)
Tulin töistä vasta 10 minuuttia sitten. Panin kahvin tippumaan ja avasin koneen. Muita "kotitöitä" en ole yksinkertaisesti ehtinyt vielä tehdä.
Ollut töissä aamusta asti ja illalla muksu harrastuksen kevätnäytös. Mies tekee päivällisen, mutta tiskikasa saa jäädä odottamaan huomista.
Koska 3 vuotias ja kuukauden ikäinen tarvitsivat minua enemmän kuin täydellisen puhdasta kotia. Siivoan illalla kun saan esikoisen nukkumaan ja lasten isä on kotona kanniskelemassa vauvaa.
Tänään(kin) olen pyykännyt, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen, putsaillut ikkunoita, putsaillut partsilasien alaosia (valkoisia juttuja), siivonnut keittiön, imuroinut.
Pesin astioita aamulla ja täytin astianpesukoneen. Orin jauhelihaa pakasteesta jääkaappiin. Läksin töihin seitsemän jälkeen.
-ei huvita
-ei kiinnosta
-ei ole tärkeää ja on miljoona tärkeämpää asiaa tehtävänä, esim pokeripeluu ja Rooman keisareiden elämäkertojen lukeminen, uusien helminauhojen tekeminen, jousiammuntaharjoitukset, hammaslääkäri, melonta Vantaassa, housujen entraaminen helmikoristeilla lahkeisiin jne jne
ja ai niin
-ei minun tarvitse siivota, jos en halua, koska asun yksin, kämppä on mun, oma tupa, oma lupa. ;D
En jaksa, ei kiinnosta sekä tänne ole ketään tulossa ni aivan sama miltä tää yksiö näyttää.
Oo tehny palkkatöitä koko päivän, nyt ryhdyin laittamaan perheelle ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
-ei huvita
-ei kiinnosta
-ei ole tärkeää ja on miljoona tärkeämpää asiaa tehtävänä, esim pokeripeluu ja Rooman keisareiden elämäkertojen lukeminen, uusien helminauhojen tekeminen, jousiammuntaharjoitukset, hammaslääkäri, melonta Vantaassa, housujen entraaminen helmikoristeilla lahkeisiin jne jne
ja ai niin
-ei minun tarvitse siivota, jos en halua, koska asun yksin, kämppä on mun, oma tupa, oma lupa. ;D
Vantaassa -.-
En vasn jaksa. Töissä kauhee kiire ja stressi. En saanut nukuttua, koska työasiat ovat mielessä yölläkin. Teen kotityöt sitten huomenna.
En jaksa, ei kiinnosta.