Vierailija

Miehen kanssa synkkasi tosi kivasti, mutta sanoi, ettei hänellä ole sen kummempia tunteita minua kohtaan about viikon jälkeen. Ei siinä mitään, mutta. Mies on itse tehnyt kaikki aloitteet, olin itseasiassa melkoisen yllättynyt hänen kertoessa olevansa minusta kiinnostunut. Hän ilmeisesti haluaa pysyä ystävinä, mutta kuitenkin koskettelee paljon, halaukset ovat pitkiä ja välillä hän jää tapittamaan minua suoraan silmiin sanomatta mitään. Mitähän vittua tämä nyt sitten tarkoittaa? Sanoi vielä, että olisi halunnut tuntea minua kohtaan enemmän. Eikä kuulemma halunnut hypätä sänkyyn koska ei halunnut satuttaa minua. Olen hyvin hämmentynyt.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä hän ensihuuman mentyä huomasi, millainen tyyppi oikeasti olet, ja haluaa irti.

Vierailija

Tai sitten on sen verran rehellinen, ettei niitä tunteita oikeasti ole, mutta haluaisi kuitenkin saada sinut "valloitettua". Toisin sanoen, haluaa kellistää sinut (vaikka väittää toista), mutta ei halua ottaa mitään vastuuta jatkosta. Tykkää siis leikkiä, mutta pitää takaportin avoinna, jos ei sitten huvitakaan jatkaa.

Pakene vielä kun voit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.