Mitäs mieltä olette tällaisista häistä?
Idean tasolla vielä, ehkä jo loppukesäksi... Maistraattivihkiminen ja kaksi ystävää todistajina. Vihkiminen mieluiten perjantaina. Lauantaina molempien vanhemmat, sisarukset ja isovanhemmat kotiin kahville. Seuraavana lauantaina mökkibileet lähimmille kavereille, ehkä noin kymmenelle. Mökkibileet olisi polttarit ja häät samassa paketissa, tarjottaisiin grilliruuat ja jotain juotavaa, enemmän juomista haluavat ottaisivat omat eväät. Saunottaisiin ja poltettaisiin kokkoa, ei sen kummempaa ohjelmaa. Pienellä sovittelulla kaikille löytyisi yöpaikka mökiltä.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tarvitse vieraiden stressata vaatteista tai lahjoista :)
Miten niin lahjoista? Kai sitä nyt samalla tavalla lahja viedään?
Jos nyt kerran pyydät mielipidettä niin en tykkäisi kyllä tuollaista "mökkihäistä".Itikat ja vielä kun sattuu sateinen ilma niin ei paljon naurattaisi.
Siis mitä ihmettä oikeasti?
Saavat lahjasta vastineeksi vain kahvia? Mikä ihmeen VASTINE?
Mä oon ainakin antanut lahjat aina tunteen mukaan, koska olen halunnut ANTAA LAHJAN, en osta itselleni silloin mitään vaan ANNAN.
Eikö se ole ihan normaalia ja yleisesti hyväksyttyä, että pariskunta käy kahdestaan maistraatissa, usein juuri vain kahden todistajan kanssa? Maistraattivihkiminen on tyypillisimmillään hyvin lyhyt ja koruton tilaisuus, vaikeaa ja ennen kaikkea turhaa sellaiseen on raahata koko sukua paikalle arkipäivänä virastoaikaan.