Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette tällaisista häistä?

Vierailija
17.05.2016 |

Idean tasolla vielä, ehkä jo loppukesäksi... Maistraattivihkiminen ja kaksi ystävää todistajina. Vihkiminen mieluiten perjantaina. Lauantaina molempien vanhemmat, sisarukset ja isovanhemmat kotiin kahville. Seuraavana lauantaina mökkibileet lähimmille kavereille, ehkä noin kymmenelle. Mökkibileet olisi polttarit ja häät samassa paketissa, tarjottaisiin grilliruuat ja jotain juotavaa, enemmän juomista haluavat ottaisivat omat eväät. Saunottaisiin ja poltettaisiin kokkoa, ei sen kummempaa ohjelmaa. Pienellä sovittelulla kaikille löytyisi yöpaikka mökiltä.

Miltä kuulostaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelisin kans miettimään vielä tuota vihkimistilannetta osallistujien suhteen. Ystävät todistajina ihan ok, mutta mikäli teillä on läheiset välit vanhempiinne, sisaruksiinne (ja isovanhempiinne ym.), niin olisiko syytä kutsua heidätkin todistamaan tahtomistanne? Sehän on juuri se tärkein juttu, jota läheisimmät varmasti haluaisivat olla todistamassa. Ja voivat tosiaan pahoittaa kovastikin mielensä, jos heitä ei siihen kutsuta. Kun eikös tällaiset elämän isot (iloiset) asiat haluta yleensä jakaa juuri niiden rakkaimpien ja läheisimpien kanssa?!

Muuten järjestäkää toki juuri sellaiset oman näköisenne häät! 😊

Eikö se ole ihan normaalia ja yleisesti hyväksyttyä, että pariskunta käy kahdestaan maistraatissa, usein juuri vain kahden todistajan kanssa? Maistraattivihkiminen on tyypillisimmillään hyvin lyhyt ja koruton tilaisuus, vaikeaa ja ennen kaikkea turhaa sellaiseen on raahata koko sukua paikalle arkipäivänä virastoaikaan.

Vierailija
42/44 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tarvitse vieraiden stressata vaatteista tai lahjoista :)

Miten niin lahjoista? Kai sitä nyt samalla tavalla lahja viedään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kerran pyydät mielipidettä niin en tykkäisi kyllä tuollaista "mökkihäistä".Itikat ja vielä kun sattuu sateinen ilma niin ei paljon naurattaisi.

Vierailija
44/44 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä oikeasti?

Saavat lahjasta vastineeksi vain kahvia? Mikä ihmeen VASTINE?

Mä oon ainakin antanut lahjat aina tunteen mukaan, koska olen halunnut ANTAA LAHJAN, en osta itselleni silloin mitään vaan ANNAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi