Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tällänen voi maksaa 680 tuhatta? :D
17.05.2016 |
http://www.etuovi.com/kohde/7680759
Olen järkyttynyt lievästi sanottuna! Mutta eipä tuo kai ihme, Helsinki kun kyseessä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään väärää, että jotkut on valmiita maksamaan siitä, että saavat asua Helsingissä ja vielä haluamassaan kaupunginosassa. Samalla tavalla jotkut ostavat tietyn brändin tuotteita koska haluavat, vaikka halvempikin brändi ajaisi saman asian.
Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä ainaista valitusta Helsingin asuntojen hinnoista, varsinkaan ihmisiltä jotka eivät itse asu täällä eivätkä ole muuttamassa tänne.
kuka sinne muka haluaisi muuttaa asumaan,johonkin pikkuruiseen 20 neliön asuntoon 700 euron vuokralla.EI KIITOS
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei siinä ole mitään väärää, että jotkut on valmiita maksamaan siitä, että saavat asua Helsingissä ja vielä haluamassaan kaupunginosassa. Samalla tavalla jotkut ostavat tietyn brändin tuotteita koska haluavat, vaikka halvempikin brändi ajaisi saman asian.
Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä ainaista valitusta Helsingin asuntojen hinnoista, varsinkaan ihmisiltä jotka eivät itse asu täällä eivätkä ole muuttamassa tänne.