Pettymys jäätelöhyllyllä
Tänään Prisman jäätelöhyllyllä oli monen vuoden jälkeen Ben & Jerry's -sarjan "Bohemian Raspberry" -makua. Se oli ihanaa, suosikkini joskus 2000-luvun vuosina, mutta katosi valikoimista ainakin täällä Suomessa 2010-luvulla.
Olin tämänpäiväisen löytöni vuoksi jo tanssimaisillani ilosta, kun katsoin purkin tekstiä tarkemmin. Siinä luki: "non dairy cream". Sydämeni särkyi. Kuinka he kehtaavat tehdä näin, että mukamas tuovat loistavan maun takaisin, mutta jäätelönä, joka ei ole oikeaa jäätelöä?
Olen todella pettynyt. Olen kaivannut tuota makua takaisin vuosien ajan, ja miten iloinen ehdinkään olla ohikiitävän hetken ajan. Nyt oloni on alakuloinen ja musertunut. Varokaa siis te muutkin, jos olette kaivanneet tuota samaa makua takaisin.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
VOIVOIVOIVOI... On sun elämäs kurjaa.
Kiitos. Olet ihanan empaattinen.
Monesti olen pettynyt noihin eri makujäätelöihin. Parasta on kuitenkin aina tavallinen vaniljajäätelö, jota itse maustaa marjoilla, hedelmillä, keksipaloilla, pähkinöillä tai suklaalla.
Se on ihan yhtä hyvää ja epäterveellistä kuin ennenkin.
Kaikki hyvä on muutettu vähemmän hyväksi ja jos ei ole muutettu niin pienennetty ainakin.
Mutta missä on Ben&Jerryn sorbetit? Kaikki noiden parhaat maut katoaa aina, kaikki missä ei ole puolet jäätelöstä karamellikastiketta ja keksitaikinaa tai keksipaloja.
Voi hyvää päivää. Mitkä ongelmat taas kerran. Saisi olla valtakunnallisesti vähemmän jätskiä edes markkinalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen? Empatiaa????? Jäi jätskit väliin possulta ehkä kerran tälle viikolle niin ei siinä ole empatian paikka
Sellaisia ne on läskin pettymykset
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Mitkä ongelmat taas kerran. Saisi olla valtakunnallisesti vähemmän jätskiä edes markkinalla.
Ei sitä pakko ole ostaa, en ole itsekkään vuosiin ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen? Empatiaa????? Jäi jätskit väliin possulta ehkä kerran tälle viikolle niin ei siinä ole empatian paikka
Ime, homo, munaa 🍆💋
Jos tässä uudessa versiossa ei ole mitään sinua allergisoivaa, niin mikset ottanut silti testiin? Jos edelliskerrasta on se reilut 15v, niin eihän se alkuperäinen reseptikään välttämättä sun suuhun samalta maistu. Uusi voisi olla jopa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä uudessa versiossa ei ole mitään sinua allergisoivaa, niin mikset ottanut silti testiin? Jos edelliskerrasta on se reilut 15v, niin eihän se alkuperäinen reseptikään välttämättä sun suuhun samalta maistu. Uusi voisi olla jopa parempaa.
Aidossa jäätelössä on oltava ainesosia, jotka ovat peräisin lehmän utareista. Vedessä liotetettu kaura ei korvaa aitoa kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidossa jäätelössä on oltava ainesosia, jotka ovat peräisin lehmän utareista. Vedessä liotetettu kaura ei korvaa aitoa kermaa.
Niin että makua tärkeämpää on se että tuotteen alkuperä on eläinten ruumiineritettä? Selvä homma.