Vierailija

Kun tuolla näkyy olevan arskan alla vähissä kledjuissa vain toinen toistaan hoikempia ja sirompia kaunottaria, niin mieleeni putkahti, että missäs ne tuhdimmat tädit ovat? Eikö luonnollinen rusketus kiinnosta terveyssyistä vai estääkö häpeä näyttäytymästä julkisesti puolialastomana?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

No mä en halua olla kurttuinen, läikkäihoinen keski-ikäinen tai saada melanoomaa ja siksi käytän aurinkorasvaa suojakertoimella 30. Minulla ei myöskään ole aikaa makoilla rannalla, vaan käyn töissä ja minulla on perhe ja harrastuksia. Kesällä käymme toki joskus lasten kanssa uimassa ja se on vähän eri asia kuin paistaa itseään auringossa. Silloin olen bikineissä ja tiedän, että miesten päät kääntyvät, koska vaikka olen kokoa XL, minulla on kurvit ns. oikeissa kohdissa eli E-kuppi ja kaunis lantion kaari. En siis häpeä vartaloani. Miksi häpeäisinkään, koska se on kaunis aikuisen naisen vartalo, joka saa runsaasti seksiä, katseita ja positiivista kiinnostusta.

Vierailija

Kyllä mä ainakin ahnehdin sitä välittämättä pätkääkään olenko bikinikunnossa vai en, ei paskaakaan kiinnosta muitten mielipiteet, en piiloudu kotiin, enkä pukeudu säkkiin, vaikka ylipainoa onkin. Kesä kuuluu kaikille !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ruskettuuko reippaasti ylipainoinen edes tasaisesti? Jos on niin paljon ylimäärästä ettei iho oikene suoraksi maatessa? Makkaroista jää rusketusrajat.

Vierailija

Kun olin nuori ja laiha, häiriintyneen ajatteluni takia kuvittelin olevani läski enkä koskaan mennyt uimarannoille tai pitänyt hihattomia toppeja.  Nyt olen läski mutta en välitä pätkän vertaa muiden mielipiteistä vaan nautin auringosta vihdoin ja viimein täysin rinnoin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.