Mitä tökeröä olet kuullut sinun/tuttavan raskausmahasta sanottavan?
Eräissä sukulaisjuhlissa raskaana oleva äiti saapumassa paikalle kun joku taustalla sanoo äänekkäästi "voi kaaheeta miten iso maha".
Kommentit (6)
No olipa kamalaa. Eikös se oo ihan normaalia. Paljon kamalampaa jos se ei ois ollu raskaana.
Ainiin, raskaana olevat on niin herkkiä.
"Kato kävelevä pallo!" Tosin en pahoittanut mieltäni, oli joku kevätlämmön herättämä ostarisetä
Meikäläinen turvonneena hikisessä sukulaispaikassa kesähelteellä. Täällä oli pakko kohteliaisuuttaan tulla käymään. Taapero kehää sylissä ja pois ja tulokas potkii pontevasti mahassa. Nihkeää ja väkinäistä keskustelua. Hiki valuu, pääsisi jo kotiin viileään suihkuun. Sukulaismuori hihkaisee : ootko varma ettei siellä ole kahta ja hirnahtaa perään. Onneksi kukaan muu ei naura kuin hän. Ja sekin nauru kuihtuu epämääräiseksi haukahdukseksi.
Serkku 19v aikanaan sanoi että sitä alkaa oksettamaan kun näkeekin raskaana olevia...Ei olla nähty vuosikymmeniin( ja olen tässä ollut monet kerrat raskaana,) minkä ymmärrän ettei sitten voi pahoinvointisuutensa takia. Kuullut olen että hänellä on ollut sittemmin myös jokunen raskaus. Kamalaa, varmaankin on sitten aina oksennellut 9kk putkeen...Voikohan tuollaisen fobian kanssa edes liikkua ihmisten ilmoilla.
Milloinka se syntyykään? (Tokaisi naapuri minut nähdessään kun olin synnyttänyt jo pari viikkoa sitten ja lähdössä ekaa kertaa yksin lenkille ja luulin olevani jo ihan ok mitoissa kun lenkkitrikootkin mahtuivat)
en mitään. jos joku sanoo että onpas iso, niin olen vain ylpeä 😊 raskausmasuni on ihana ja oikein odotan sen kasvavan ja kasvavan...