Miksi rintsikoissa valuu olkaimet?
Niin, hartiatkaan eivät ole luisua mallia. Aina saa nykiä niitä ylös vaikka kuinka kiristää.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että kukaan saisi näitä luisumaan olkapäiltä, jos vaan koko on lähellekään oikea.
http://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/liivit/triumph-ladyform-soft-w-b…
Haha kamalat!
Niin? Haluttiinko tässä kauniit liivit vai päällä erittäin hyvät ja istuvat liivit?
Mä haluan hyvin istuvat JA kauniit. Tietty makuja on monia. Musta noi on aika kauheet.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kertokaapa miksi istuessa rintsikoiden olkaimet törröttää irrallaan olkapäistä?!?!?
???
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kertokaapa miksi istuessa rintsikoiden olkaimet törröttää irrallaan olkapäistä?!?!?
Tai siis ei olkapäistä vaan hartioista!
Niin ja sit ne saakelin olkainten kiristäjät mitkä päivän aikana luisuu ääriasentoon.. siis wtf mikä niitä edes tehdään ku ei toimi kunnolla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en oikein hahmota ongelmaa..?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että kukaan saisi näitä luisumaan olkapäiltä, jos vaan koko on lähellekään oikea.
http://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/liivit/triumph-ladyform-soft-w-b…
Ei ole läheskään noin leveät hartiat.
Mulla luisuu kaikki paitsi yhteenkiinnitettävät olkaimet. En käytä kuin liivikaupan liivejä ja vaikea uskoa, että kaikki olisivat väärän kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan pysty käyttämään ympärysmitaltaan numeroa pienempää liiviä. Tulee vatsa kipeäksi ja ahdistaa muutenkin. Pidän mieluummin ympärysmitan löysempänä ja nostelen sitten olkaimia. :(
Kokeile isompaa kuppikokoa, niin oikean kokoinen ympärys ei tunnu liian kireältä.
Teet kuten minä, eli irrotat ratkojalla rintisikoiden olkaimet takaa irti ja ompelet ne lähemmäs toisiaan. Kokeile ensin huonoimmilla rinstikoilla niin löydät sopivan paikan. Itse tehnyt näin jokaisille rintsikoille. :)
Jos noi triumphin rintsikoiden mallin hartiat on leveät johonkuhun verrattuna, niin ongelma löytynee tosi kapeista hartioista. Erilainen rintsikoiden malli siis käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan pysty käyttämään ympärysmitaltaan numeroa pienempää liiviä. Tulee vatsa kipeäksi ja ahdistaa muutenkin. Pidän mieluummin ympärysmitan löysempänä ja nostelen sitten olkaimia. :(
Kokeile isompaa kuppikokoa, niin oikean kokoinen ympärys ei tunnu liian kireältä.
Kiitos vinkistä! Pitääpä kokeilla, jos näistä lötköistä on täyttämään seuraavaa kuppikokoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla luisuu kaikki paitsi yhteenkiinnitettävät olkaimet. En käytä kuin liivikaupan liivejä ja vaikea uskoa, että kaikki olisivat väärän kokoisia.
Kuule ei ne liiviliikkeen myyjätkään aina ole todellakaan tehtäviensä tasalla. Paikallisen MerittaBran täti koittaa aina myydä mulle liian pientä kuppia ja isoa ympärysmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en oikein hahmota ongelmaa..?
Istuessa niiden olkaimien ja hartioiden väliin jää tyhjää ja olkaimet ovat ikään kuin liian löysälle säädetyt. Seistessä taas olkaimet ovat napakasti hartioissa kiinni ilman, että olisi muuttanut olkainten pituutta niitä säätämällä. Sama ongelma on mulla ainakin rintaliivien lisäksi spaghettiolkainmekoissa ja -topeissa. Istuessa olkainet valuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi triumphin rintsikoiden mallin hartiat on leveät johonkuhun verrattuna, niin ongelma löytynee tosi kapeista hartioista. Erilainen rintsikoiden malli siis käyttöön.
Tossa kyseisessä mallissa, joka tosin ei ole tarkoitettu ihan pienirintaiselle, on kyllä valuminen ehkäisty mahdollisimman tehokkaasti hartioista riippumatta. Olkain lähtee erittäin korkealta sekä edestä, että takaa - lyhyt matka olkainta ja olkain lähtee aika keskeltä kuppia, ei läheltä kainaloa. Vähän kannattaa kiinnittää huomioita ostoksilla tällaisiin asioihin.
P.S. Ei ne mustat ja valkoiset ihan noin pahan näköisiä ole kuin tuo puuteri.
liivien kaaritukien kuuluu olla heti rinnan alla
kuppien keskikohdan kuuluu olla kiinni rintalastassa,
olkainten ja ihon väliin ei saa jäädä etupuolella rakoa,
liivien kuuluu olla sivusta katsottuna vaakasuorassa,
liivien pitää olla riittävän kireät, mielellään ainakin 5cm vähemmän kuin mitta rinnan alta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sit ne saakelin olkainten kiristäjät mitkä päivän aikana luisuu ääriasentoon.. siis wtf mikä niitä edes tehdään ku ei toimi kunnolla!!
Todella huonolaatuisilta kuulostavat liivit jos noin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tämä video, siinä on kaikki mitä rintsikan sovituksesta tulee tietää
Hassua videossa oli, että USA:ssa mitattaisiin jossain liikkeissä ympärysmitta tisujen yläpuolelta. En oo ikinä tavannut moista mittaustapaa :-O
Muuten oli normisettiä.
http://www.brasizecalculator.tk
Tämän laskurin mukaan mittaat koon ja ei muuta kuin sovittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tämä video, siinä on kaikki mitä rintsikan sovituksesta tulee tietää
Hassua videossa oli, että USA:ssa mitattaisiin jossain liikkeissä ympärysmitta tisujen yläpuolelta. En oo ikinä tavannut moista mittaustapaa :-O
Muuten oli normisettiä.
Juu, Victorias Secretin mukaan mun koko oli muistaakseni 36C tai jotain, mun oikea koko on 32G :)