Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei vietä joulua? Mitä teette joulun aikaan?

Vierailija
08.12.2024 |

Niin? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia juttuja kotona ja kävely jos sää sallii. Silloin odotan että muiden outo jouluhulluus menee ohi.

Vierailija
2/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan. Mieluiten sellaisiin maihin missä joulua ei vietetä, tai ainakaan se ei näy kovin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt normaalistikin tehdään. Töitä, kotihommia, ulkoilua yms. Kaikki eivät ole joulua vapaalla ja vaikka olisivatkin niin ei muuta mitään.

Vierailija
4/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan ja katson leffoja. 

Vierailija
5/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna matkustamme pois Suomesta. Joskus vietämme joulun ajan kotona. Laitamme hyvää ruokaa sekä vietämme yhteistä aikaa kun siihen mahdollisuus. Viime vuonna olimme lomailemassa pohjoisemmassa tai vaikka kylpylässä. Vaikka emme vietä itse varsinaisesti joulua niin ei se haittaa että ympärillä on kovin jouluista. Kaunistahan se on vain. 

Vierailija
6/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
7/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulua en viettänyt. Pidon ihan tavallisen viikonlopun. Tänä jouluna menen sukulaisiin. Vuoden päästä jouluna olisi toiveissa olla ulkomailla, riippuen saanko vapaata töistä. Eli minun joulut menee milloin mitenkin. 

Vierailija
8/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kesää

Vierailija
9/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä mutta siellä vietetään joulua (hoivakoti).

Vierailija
10/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan. Mieluiten sellaisiin maihin missä joulua ei vietetä, tai ainakaan se ei näy kovin paljoa.

Naurettavaa:D Etkö vaan voi viettää noita kolmea päivää mitä joulu kestää, ihan tavallisesti vaikka kotoan? Minä en juhli esim vappua tai juhannusta tai uutta vuotta(enkä oikestaan juuri pääsiäistäkään), mutta ei minun sen  takia tarvitse ulkomaille lähteä, etten nää, kun muut juhlii :D 

Outoa, että jos ei vietä joulua, sen aikana pitäisi sitten tehdä jotkain erikoista. Eihän tuo ole normaalia viikonloppua kummenpi aika ja joskus, jos aatto sattuu lauantaille ja joulupäivä sunnuntaille, ei kai siinä sen kummenpaa tarvii yrittää tehdä, kuin normaalina viikonloppunakaan.

Vierailija
11/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään reissuun tänäkin vuonna. Ihanaa kun ei tarvi hösötä, laittaa eikä muistaa ketään; ei kiertää valittavalta sukulauselta toiselle eikä kinata onko porkkana- vai lanttulaatikko yäk ja onko konvehdit ihan kuraa. 

Vierailija
12/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän jouluni aina Japanissa (paitsi koronavuosia, kun rajat oli kiinni). Tykkään matkustelusta ja Japani on kuin taivas sinkkumiehille. M38

Vierailija
13/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä,viime vuonna olin vapailla ja en tehnyt mitään erityistä siis normi vapaapäivä meininki oli.

Vierailija
14/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodasin joulupukki pelin jossa seikkaillaan joulupukilla ja heitellään lahjoja oikeisiin osoitteisiin. Pelin hinta dollarin. Olen tienannut jo 3 miljoonaa dollaria.

Vierailija
15/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti olen paljon netissä. Kuten aina, AINA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän