Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään LADAA?

23.02.2006 |

Pitäisi saada auto. Katselin nettiautosta, että pari vuotta vanhat vähän ajetut Ladat ovat naurettavan halpoja.. mutta millaisia ne ovat oikeasti? Enkä halua nyt kuulla mielipiteitä sellaisilta on vain MIELIKUVA " ryssäkoslasta" (kuten itsellänikin ;)), kaipaan faktaa ja omakohtaista kokemusta.

Auton ulkonäöllä ei ole minulle merkitystä, pääasia että olisi varmatoiminen ja suht hyvä ajaa. Tosin nuo uusimmat ladat näyttävätkin yllättävän hyviltä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudemmista ei kokemusta..

mut sillonen huomio ladoista oli se että niitä vaivaa enimmäkseen se sama laadun epätasaisuus mitä venäläisiä tuotteita yleensäkkin...

yks saattaa olla aivan lähes huippukappale, toinen täys susi..

oma lada silloin oli todella hyvä ajaa (siis auton käyttäytyminen tiukissakin tilanteissa oli johdomukainen ja yllätyksetön vaikken niiden ladojen matkustusmukavuutta voi kehua eikä melu taso ja kulutus olleet mitään pieniä) ja teknisesti pelas muutenkin virheettömästi.. eli varmasti liikutti kuitenkin paikasta toiseen

kaverilla taas vastaava oli todella maanantai-kappale.. kaikki mikä voi mättää kans mätti siinä autossa ja se oli todella kamala ajaa uudesta pitäen..

mut edelleen nykypäivänäkin epäilen ladan kärsivän tuosta samasta laadun epätasaisuudesta..

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajanut Ladalla jo 17 vuotta, joten jonkin verran on kyseisestä merkistä kokemusta. Tämä nykyinen on kolmas, malliltaan Samara ja se on ollut minulla uudesta pitäen jo reilut 13 vuotta. 230 000 km on huolettomia ja edullisia kilometreja takana, edessä toivottavasti vielä lukemattomia... En välitä toisten mielipiteistä yleensäkään (parhaita asiantuntijoitahan tuntuu olevan monesti ne, jotka eivät ole koskaan kyseistö autoa kokeilleetkaan...), mutta vastoin ehkä yleistä mielipidettä olen ollut Ladaan todella tyytyväinen ja jos nytkin olisin jostain syystä autoa vaihtamassa, niin ilman muuta kallistuisin Ladan kannalle. Kokemusta on toki muistakin merkeistä, sillä meillä on olosuhteiden ja tilantarpeen takia kaksi autoa, mutta Ladan avaimet lähtevät kaapista ensin, jos koko porukka ei ole menossa samalla kyydillä. Plussana edullinen hankintahinta, pieni kulutus, talviominaisuudet, mahtava maavara (eli pääsee huonommallakin mökkitiellä ja lumessa), edulliset varaosat , simppeli tekniikka ja ajaton ulkonäkö, jota ei suotta ihan joka vuosi muotoilla uusiksi toisin kuin noilla (erityisesti) Kaukoidän tuotteilla;) Miinuksena on tietysti karuhko, mutta tarkoituksenmukainen varustelu, nykyaikaisten turvavarusteiden puutteet, äänekkyys ja sen sellaiset asiat ja tietysti suurimpana se yleinen asenne. Tuo Tuulilasin juttu oli kyllä aika lailla synkkä näkemys, sitä ei pidä lukea kuin piru Raamattua, sillä oikeassa elämässä Lada on ihan positiivinen juttu! Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
4/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliteränä ostettu 2001 farmari, mallia en tiedä. ainakin tämä kpl on huono. remonttia remontin perään! jopa virtalukko on uusittu kahdesti.

Vierailija
5/5 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm 2000 farmari. Eikä mitään vikaa ole ollut. Bensaakin syö VÄHÄN! Kyllähän sen eron huomaa, jos bemarilla ajellut on, mutta mielestäni ei mikään huono ajaakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi