Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaa!!! Säteileekö mikrossa lämmitetty vauvan maito???
23.02.2006 |
Apua!! Jos lämmitän mikrossa vauvalle maitoa niin huolestuttaa että voiko sitä juottaa heti vai pitäisikö odottaa että pahimmat säteilyt häviäisi? Tulee pian kurkkusyöpä vauvalle jos kovin paljon juottaa säteilevää maitoa!!! T:tuore äiti
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei säteile, mutta mikroaaltouuni tappaa kaiken bioenergian, siksi en syöttäisi lapsenneni vain ja ainoastaan mikrossa lämmitettyjä juomia ja ruokia.
Vedenkeitin kiehauttaa nopsasti veden tulikuumaksi, pullo/ruokapurkki veteen, niin jopas lämpenee nopeasti.
Matkoillekin kun ottaa termariin kuumaa vettä saa maitopullon/ruokapurkin nopeasti lämpimäksi ilman mikroja.