Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei koskaan valita, vaikka en siivoaisi pitkään aikaan

Vierailija
17.05.2016 |

Mulla on todettu vakava masennus ja aina en jaksa siivota. Mies ei oo koskaan valittanu jos en siivoa. Päinvastoin, tulee viereen, ottaa kainaloon, silittää hiuksia ja kysyy onko kaikki ok? Mies on 6v jaksanu mua, vaikka oonkin tällänen masisteleva... :( (masennuin kun mut raiskattiin väkivaltasesti).

Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että mies jaksaa olla ymmärtäväinen. Toisaalta tekis mieli päästää mies menemään ja antaa sen löytää parempi nainen, terveempi. Mies sanoo, ettei halua ketään muuta.

Olipa ihanaa kirjoittaa tänne jotakin :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko alapeukku! Ihana mies sulla.

Vierailija
2/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
4/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole raiskattu enkä ole masentunut. Siltikään mies ei vaadi kotona mitään. Teen itse silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!! Koska raiskattiin? Kannattaa käydä läpi. -Saman kokenut 7 vuotta sitten ja vieläkin ahdistaa..

Vierailija
6/6 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2v sitten. Terapiassa käyn. Todella rankkaa ollut elämä sen jälkeen. No, en usko että mies vaatisi siivoamaan vaikka en olisikaan masentunut. On niin kiltti ja rauhallinen luonteeltaan, eikä pidä älämölöä turhista.

On vaan niin ihanaa huomata, että löysin itselleni tuollaisen miehen, joka ymmärtää mua, jaksaa mua ja haluaa olla mun kanssa ongelmistani huolimatta. Ei tarvitse olla ihan yksin, etenkään kaiken ikävien tapahtumien jälkeen.

Kovasti kaikkea aurinkoista sinunkin elämään, joka on myös raiskattu!

AP