Vyötärönympärys 94cm, silleen!
Olen 163cm eli arvatkaapa paino! Ja en ole raskaana.
Kommentit (23)
MInulla 103cm ja painan 104,5kg, eli olet ehkä 95kg tällä "kaavalla". Kilo ja sentti.
Vierailija kirjoitti:
Tanakkan meno ja lievä etukeno. Painanet noin 70 kg?
Mitatkaa ensin omanne niin voitte heittää sitten parempia arvioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitatkaa ensin omanne niin voitte heittää sitten parempia arvioita!
Mutta kun olen mies ja aivan eri pituinen, niin arviointi on hankalaa.
Omenavartalo jos kyseessä paino ei tosiaan välttämättä ole kauheasti yli 70 kg.
Mutta jos olet perusrakenteeltasi hoikkavyötäröinen tiimalasi tai päärynä, niin voi olla jopa 90 kg. Laita lantiomitta, niin saat minulta tarkan lukeman.
Eli en lähde veikkaamaan nyt mitään, kunhan analysoin kysymystä :)
No minäpä kerron! Tänä aamuna näytti vaaka 104kg! Tars tehrä jotaki..
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos olet perusrakenteeltasi hoikkavyötäröinen tiimalasi tai päärynä, niin voi olla jopa 90 kg. Laita lantiomitta, niin saat minulta tarkan lukeman.
Lantio 128cm. Ei mikään pikkutyttö siis..
Sanon että enintään 80kg, toki voi olla alempi jos sulle onkin siunaantunut omenavartalo.
Auts. Kannattaa tosiaan tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Auts. Kannattaa tosiaan tehdä jotain.
Tuo persus leviää niin nopiaan etten oo ehtinyt älytä lihoneeni. Peruskunto on ihan hyvä ja jaksan liikkuakin. Toki käytän isoja vaatteita mutta voin hyvin eikä olo ole punkero. Pitää nyt orientoitua pienennykseen. Helpottais jos olisi lihava olo!
Mikä sitä persusta niin levittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapuaksessa arvioini on 118 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kerroitkin jo yllä. En katsonut kommentteja muuten.
Eli pieleen meni. Mikä on reiden ympärys paksuimmalta kohtaa. Veikkaan 68 cm.?
Minä olen 162cm ja kun painoin 90kg vyötärönympärykseni oli 100cm. En tuolloin juurikaan liikkunut.
Nyt painan 70kg ja mitat on 98-78-94, tosin olen reilun vuoden ajan treenannut kolmesti viikossa ja lenkkeilen kolmesti viikossa joten lihaksiakin alkaa jo vähän löytyä.
Veikkaan, että painat n.85kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 104kg oli oikea paino! Persusta levittää tietty elämästä nauttiminen ilman huolen häivää. Syön kalaa, öljyisiä salaatteja, lihaa, tuoremehuja, viiniä ja mitä milloinkin mieleni tekee. Ja mielihän tekee, kulinaristi kun olen. En edes voi jättää limuja ja roskaruokaa ja laihtua niin, kun en sellaisia käytä. Pitää vähentää nyt syötävän ruoan määrää. Oi voi ei enää juustoa ja viiniä tai lohitäytettä kananmunilla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 162cm ja kun painoin 90kg vyötärönympärykseni oli 100cm. En tuolloin juurikaan liikkunut.
Nyt painan 70kg ja mitat on 98-78-94, tosin olen reilun vuoden ajan treenannut kolmesti viikossa ja lenkkeilen kolmesti viikossa joten lihaksiakin alkaa jo vähän löytyä.Veikkaan, että painat n.85kg.
Tosiaan olitkin mallia päärynä. Itse olen omena joten sehän se vaikuttaa paljon.
69cm oli reidenympärys! Hyvä arvio siis 68cm!
Ap