Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit meni anoppiin ja nyt hän painostaa sukuaan olemaan huomioimatta minua

Vierailija
17.05.2016 |

Olin aina kuvitellut, että tulemme ihan kivasti anoppini kanssa toimeen - vierailuilla ei ikinä ole ollut mitään kränää ja asioista on voitu keskustella hyvässä hengessä. Niinpä lähdin iloisin mielin äitienpäivälounaalle, jonne kokoontui oman perheeni lisäksi miehen vanhemmat ja isovanhemmat sekä miehen siskot perheineen. Mukana meillä oli lahjoja kaikille seurueemme äideille ja lapsemme askartelemat kortit, kuten tapana on ollut. Itse olin viettämässä ensimmäistä äitienpäivääni äitinä, sillä meille oli alkuvuodesta adoptoitu pieni tyttö. Mieheni oli antanut minulle lahjaksi kauniin kaulakorun, jonka puin ylleni tuonne äitienpäivälounaalle.

Kun tapasimme seurueen kanssa pihamaalla, onnittelimme kaikkia äitejä halauksin. Ihmettelin hiukan, kuinka naisista ainoastaan miehen pikkusisko ja isoäiti onnittelivat halauksen yhteydessä myös minua äitienpäivän johdosta, mutta ajattelin, että tilanne on niin uusi, ettei vaan muistunut anopilla ja miehen isosiskolla mieleen. Siirryimme sisälle syömään ja meillä oli tosi mukavaa. Miehen pikkusisko kiinnitti jossakin kohtaa huomionsa uuteen kaulakoruuni ja kehui sitä, jolloin mainitsin, että sain sen äitienpäivälahjaksi tänä aamuna. Ja siitä se taivas repesi. Anoppini alkoi hirnumaan, että mitä ihmettä tuollainen maho ämmä mitään äitienpäivää juhlii, että luuletko tässä juhlapäivässä olevan jotenkin kyse sinunlaisistasi.

Mieheni ja miehen pikkusisko puolisoineen sekä isoäiti alkoivat puolustelemaan minua ja sehän sai vaan lisää vettä anopin ja miehen isosiskon myllyyn. Itse lähdin siinä vaiheessa kiistelyä pelästyneen tyttömme kanssa vessaan rauhoittelemaan meitä molempia ja hetken päästä mieheni tuli sinne tavaroidemme kanssa ja poistuimme juhlapaikalta. Tapauksesta jäi ihan todella paha mieli ja mieheni onkin jo ilmoittanut, että ennen anteeksipyyntöä ei kukaan meidän perheestämme katso heihin päinkään ja senkin jälkeen hädin tuskin. Miehen pikkusisko on myös puolellamme ja häneltä olemme saaneet kuulla, että meistä levitellään ties mitä juttuja pitkin miehen sukua ja on kielletty ottamasta meihin mitään yhteyttä kun olemme heitä niin pahasti loukanneet ja tehneet vaikka mitä hirveää. Anoppi ei näe tietysti itsessään mitään vikaa, hänhän vaan sanoi mielestään itsestäänselvyyden ja palautti tällaisen muka-äidin maan pinnalle.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta anopin haukkumisketjua pukkaa...

Vierailija
2/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan sitä piti teiltä kysyä, että mitä te tekisitte tilanteessani? Lähtisittekö oikomaan huhuja ja ehkä lisäämään samalla tulta pesään vai nuolisitteko haavoja vain vähin äänin ja antaisitte sukulaisten kuvitella mitä kuvittelevat? Harmittaa vaan tosi paljon miehen puolesta, sillä hän on kovasti sukurakas eikä taatusti haluaisi, että hänestä puhutaan tuollaisia valheita, mitä nyt tuolla liikkuu :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta anopin haukkumisketjua pukkaa...

Ei kai anopitkaan ole mitään pyhiä otuksia, joista ei saa pahaa sanaa sanoa, vaikka aihetta olisi?

Vierailija
4/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää nyt on edes totta, niin annapa nyt vaan sen miehen hoitaa oma sukunsa.

Vierailija
5/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta.

Vierailija
6/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät toki ole, mutta nämä selkeät provot ovat typeriä

Vierailija
7/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢Voiko olla noin julmia ihmisiä...en ymmärrä.

Vierailija
8/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
9/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni heti turhan liioittelun puolelle, kun anoppi haukkui mahoksi ämmäksi. Muutenkin kirjoitustyylisi on kovin tunnistettava.

Vierailija
10/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas anoppiprovo - kyllästyttää!

Vierailija
11/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin nolo nainen. Älä anna pilata sun iloa. Toisesta sisään ja toisesta ulos, vaikka se varmaan vaikeaa onkin.

Vierailija
12/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitäs huhuja ne on sitten?

Vierailija
13/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt oli taas selvä sepitys. Ei mene läpi.

Vierailija
14/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman anoppini tuntien voin ihan täysin uskoa, että tämä on totta.

Älä osallistu anopin juttuihin mitenkään. Älä kommentoi, älä pidä yhteyttä. Et voi mitenkään kontrolloida mitä hän kiljuu menemään pitikin kyliä. Miehesi homma on nyt pistää äitinsä ojennukseen. Ansaitset myös anteeksipyynnön. Ennen sitä en olisi missään tekemisissä.

Vierailija
15/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😢Voiko olla noin julmia ihmisiä...en ymmärrä.

Samaa mä olen ihmetelly, etenkin kun en ole ennen pitänyt anoppia julmana ollenkaan. Tai tiedän kyllä, että anopille oli kova paikka saada tietää, että meidän tapauksessa on päivänselvää, että minä en voi biologisia lapsia saada, mutta jotenkin ajattelin, että hän olisi vuosien varrella sopeutunut tilanteeseen, etenkin kun hänen tyttärillään on omia lapsia, joiden turvin suku kyllä jatkuu, jos se siitä on kiinni. Ja meidän tyttöäkin hän on tullut monesti katsomaan ja puhunut hänestä paljon tuttavilleen ja ollut ainakin näennäisesti tosi onnessaan hänestä. Siksi tämä tulikin niin puskista ja siten tietysti satuttaa vielä enemmän. Itse kun kuitenkin näen itseni tuon tytön äitinä, vaikka en olekaan häntä itse tähän maailmaan tuonut. 

ap

Vierailija
16/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia huhuja siis on liikkeellä?

Anna miehes hoitaa nuo sotkut. En kyllä voi edes mielikuvitella, että kukaan haukkuisi ketään mahoksi lehmäksi, vaikka sitähän ap on, mutta hei, jotain rajaa, ja anteeksi tämä! Olen itsekin. Mutta ei kukaan onneksi mua siksi hauku.

Vierailija
17/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitäs huhuja ne on sitten?

No niitä en ala sen enempää repostelemaan, mutta mm. sepitettyjä asioita suhteemme tilasta, siitä kuinka olen muka painostanut mieheni puolisokseni kiristämällä, valheita minun mielenterveydestäni (jossa ei tosiaan ole mitään vialla) ym. 

Vierailija
18/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä huhuja?

Ja ethän sä mikään äiti ole jos olet vaan jonkun vinosilmän tai yön timon adoptoinut. Huh.

Ihan Suomen lain mukaan adoptoidun lapsen lailliset vanhemmat ovat nimen omaan ne adoptiovanhemmat, eivät biologiset. Eli adoptioäiti on ihan laillisesti äiti vaikka se sinua harmittaisi miten paljon.

Vierailija
19/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia huhuja siis on liikkeellä?

Anna miehes hoitaa nuo sotkut. En kyllä voi edes mielikuvitella, että kukaan haukkuisi ketään mahoksi lehmäksi, vaikka sitähän ap on, mutta hei, jotain rajaa, ja anteeksi tämä! Olen itsekin. Mutta ei kukaan onneksi mua siksi hauku.

Joo, mä olen ihan riittävästi samaa toitottanut itselleni vuosien varrella, että en kyllä olisi äitienpäivälahjaksi toivonut taas yhtä muistutusta asiasta, varsinkin kun olin ollut kerrankin tuona päivänä surullisen ja katkeran sijaan onneni kukkuloilla. 

ap

Vierailija
20/51 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis oikomaan mitään huhuja, se on miehes tehtävä pitää sukunsa ruodussa. Tuo anopin käyttäytyminen ei yllätä yhtään, onneksi oli paikalla muitakin, jotka uskalsivat asettua anoppia vastaan.