Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa takertuvaa ja mustasukkaista miestä?

Vierailija
17.05.2016 |

Mies on kauhean epävarma ja mustasukkainen ja koko ajan pitäisi olla todistelemassa rakkauttani. En jaksa.
Mies kuvittelee kaikesta jotain ja se ajaa mut hulluksi.
Jos esim. joskus satun olemaan vaikka vähän vaisumpi kuin yleensä, niin heti on epäilemässä, että se johtuu hänestä tai mulla on mielessä joku muu tmv. ja joudun todistelemaan, että mikään ei ole muuttunut, tässä pysyn niin kuin viimeiset 10v olen pysynytkin.

Ja sitten tämä some. Mä en saa olla missään tekemisissä miesten kans edes somessa, kun "siellä vaan vierasta miestä kuolaat". No en kuolaa, mutta saa kai ihminen jutella ja olla jopa kaveri vastakkaisen sukupuolenkin kanssa!

Väsyttää tällainen, kun toinen on koko ajan suurennuslasin kanssa vieressä ja koko ajan pitäisi rakkautta todistella.
Mulla on yksi kaveri, naispuolinen, jonka kanssa viestittelen paljon, niin mulla on siitäkin jo sellainen olo, että teen väärin ja että pitäisi näyttää kaikki viestit miehelle, ettei vain taas kuvittele omiaan.

Siihen sen takertuvaisuuteen ei edes tarvita aina mitään toisen miehen pelkoa. Koko ajan pitäisi olla ihossa kiinni, että sillä olisi hyvä olo. Miten sellaista jaksaa...?

Ja joo, ei tullut ihan yllätyksenä tämä. Aina se on ollut mustasukkainen ja takertuva ja epävarma, mutta nyt se on mennyt tosi pahaksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan ku mulla. Perseestä. Onneks niitä hyviä puolia on kuitenkin tarpeeks että tuollaistakin jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi