Tärkein syy sinkkuudellesi
Joo, tiedän. Tästä on nyt jauhettu pari päivää, mut osaatteko kertoa sitä yhtä tiettyä syytä nykyiseen parisuhdestatukseenne eli sinkkuuteen?
Mun syyni on työttömyys. Ilman työttömyyttä hyvin todennäköisesti seurustelisin tai ainakin treffailisin. Nyt en edes treffaile. Jonkun tovin on nyt sinkkuutta takana pitkästä parisuhteesta. Myös sen verran itseluottamusta löytyy, että voisin lähestyä naisia baarissa enkä nyt tarkoita p*llunkiilto silmissä vaan rennon jutustelun merkeissä. Samaan aikaan käyttäisin varmaankin Tinderiä. Sitä oon myös miettinyt viitsiikö esim. kirjastossa lähestyä ketään ja miten se ylipäänsä tehdään :D En harrasta yhden illan juttuja ja kun tuo työllisyystilanne tästä kohenee omalla kohdalla niin laitan haun päälle.
Ja kiitos niistä tulevista lassukka viesteistä, en ole.
Kommentit (68)
Olen kasvoiltani vain tavallinen. En kaunis.
Kasvuolosuhteet. Narsistinen ja hallitseva isä, seksuaalinen häpäisy kasvatuskeinona, koulukiusaus ja ikätoverien harjoittama syrjiminen.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys, säästän tällä hetkellä jo useampaan operaatioon, eli varmasti voin *ehkä* saada miehen tulevaisuudessa.
Epäsosiaalisuus, erakkomaisuus ja suuri tarve olla yksin. On ollut suhteita, mutta en ole voinut kestää ajatusta yhdessäasumisesta. Yleensä kyllä miehet ovat olleetkin enemmän kiinnostuneita pelkästä seksistä.
En ole koskaan etsimällä etsinyt ketään, on siinä mielessä tultu melkein kotoa hakemaan. Olen tavannut miehiä siis opiskelun ja työn kautta, en käy melkein missään muualla.
En ole kohdannut sellaista, jonka kanssa olisi kaikki loksahtanut kohdilleen.
En ihastu en sitten ollenkaan:( ottajia kyllä olisi. Eipä tässä kyllä valittamista ole, viihdyn hyvin näin, on paljon kavereita ja turvallista seksiäkin saan säännöllisesti. Oikeastaan aika mukava tilanne.
N24
Se etten ole tehnyt aloitteita naisten suuntaan. Luulen että minullakin olisi joku nainen jos olisin joskus panostanut siihen perinteiseen naisten jallittamiseen vaikka baareissa. Hyvä duuni löytyy ja mallin hommiakin olen tehnyt, joten näistä ulkoisista seikoista tuskin on jäänyt kiinni.
Mun syyni on yksinkertaisesti se, että haluan elää itsenäistä elämää ilman parisuhdetta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
No mua ainakin ihan tavallisetkin kiinnostaa.
- AP
Se, että en ole tavannut vielä "Sitä" toista puolsikoani. - En halua olla kenenkään kanssa vain siksi, että voisin sanoa olevani parisuhteessa. - Täydellisen erinomaista kumppania en etsi tai vaadi, enhän itsekään ole, vaan luotan, että kun hänet kohtaan niin tiedän, että "hän" on nyt tässä. - Ja hänellä toivon mukaan on samanlaisia ajatuksia minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvuolosuhteet. Narsistinen ja hallitseva isä, seksuaalinen häpäisy kasvatuskeinona, koulukiusaus ja ikätoverien harjoittama syrjiminen.
Mikähän tässä on alapeukkujen arvoista? Pohjimmiltaan suurin syy ongelmiini on lapsuuden kokemukset. Huono itsetunto, kyvyttömyys luottaa keneenkään ym. ovat vain seurausta siitä.
Kiusattu nuorena niin paljon, etten usko, että kukaan olisi minusta oikeasti kiinnostunut.
Teini ja työ vie kaiken energian.
Vapaus