Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIelletty Rakkaus: Ihanat Joni ja Ville

Vierailija
16.05.2016 |

Kaunis kotikin Kuopion saaristokaupungissa.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan Villen vanhempia, sukulaisia? Minkälaisia ovat muuten? Törkeetä sisaruksilta, että antavat isän pompotella ja syrjiä yhtä lasta. Sisarukset sallivat törkeän kohtelun.

Vierailija
82/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sukupuoleni korjanneena oli helppo samaistua näiden miesten pettyneisiin fiiliksiin, vaikka homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus ovatkin eri asioita. Yhteistä niillä on kuitenkin se että liian usein vanhemmat hylkäävät lapsensa sen seurauksena. Aivan kuin lapsi olisikin yhtäkkiä täysin eri ihminen sen myötä kun asia tulee ilmi.

Minusta on itsekästä olettaa että lapsi eläisi koko elämänsä kaapissa (eli valheessa) vain siksi ettei vanhempia hävettäisi. Vaikka rakkauden ei pitäisi olla ehdollista.

Omat vanhempani katkaisivat minuun välit kun olin 18v koska heidän mielestään sukupuolenkorjaus on käytännössä sama kuin olisin kuollut. Eli nykyisin heillä ei enää lasta ole, jos joku asiasta kysyy.

Kaikkea hyvää Jonille ja Villelle vaikeista ajoista huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vanhemmat ovat jotain uskiksia ym? Tuolla itärajan tuntumassa on myös paljon sellaista punaniskaisuutta, joita näkee harvemmin rannikolla ja Kuopiota hieman suuremmissa kaupungeissa. Tavallaan hassua, koska Kuopiokin on yliopistokaupunki.

Vierailija
84/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Kuopio liittyy itärajaan?

Vierailija
85/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vanhemmat ovat jotain uskiksia ym? Tuolla itärajan tuntumassa on myös paljon sellaista punaniskaisuutta, joita näkee harvemmin rannikolla ja Kuopiota hieman suuremmissa kaupungeissa. Tavallaan hassua, koska Kuopiokin on yliopistokaupunki.

Tiedätkö missä Kuopio on?

Vierailija
86/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän sulla Kuopio ja Joensuu nyt vähän sekaisin.

Vierailija
87/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän hassulta käyttää sanaa "kaunis" miehestä, mutta voi sentään että tuo Joni on KAUNIS!  Villekin on kivannäköinen, ei sillä. Tasapainoisen oloinen pari :)

Villen äidillä mahtaa olla hirveää. Ilmeisesti Villen isä on melkoinen tyranni tai äiti on taloudellisesti riippuvainen hänestä, ehkä molempia. Ehkä ns. normaalit kulissit ovat tärkeitä äidillekin. Joka tapauksessa raastava tilanne tietyllä tavalla hylätä poikansa. Ymmärrän ja en.

Isän suhtautumista en ymmärrä ollenkaan. Melkoista kiristystä hänen taholtaan sekin, että lakataan kustantamasta SM-tasolle päässeen pojan tanssiharrastusta homouden takia. Minne ne pojan saavutukset yhtäkkiä katosivat?

Vierailija
88/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää, mitä tarinoita täällä.

Ei oman lapsen hylkääminen ja välienrikkominen ole todellakaan MIELIPIDE, kuten moni täällä höpöttää.

Tuo syrjintä on miltei rikollista. Pitäisikin olla kriminalisoitu.

Vierailija
89/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jonain päivänä joku Villen sisarusten lapsista osoittautuisi homoksi? Suljettaisiinko hänetkin samalla lailla perheen ulkopuolelle. Käsittämätöntä touhua. Ohjelmasta saa käsityksen, etteivät sisaruksetkaan hyväksy Villeä. Luulisi nuorten olevan fiksumpia, mutta ei näköjään. Hirmu paha olo tuli ohjelmaa katsellessa.

Vierailija
90/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsytti sen villen veljen vaimo kun se siinä höpötti jotain ensitapaamisesta villen kanssa sille ukollensa "että sun veli on homo, siis ihan selvä tapaus homo on miten et oo huomannu aiemmin"

Vierailija
91/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä särkevää oli katsoa jaksoa. Miten symppis pariskunta ja miten väärin heitä onkaan kohdeltu! Erityisesti Villeä. Jos omasta pojastani olisi kasvanut noin hieno nuorimies, niin olisin hänestä ylpeä ja lujaa! Tsemppiä ja kaikkea hyvää Joni & Ville <3

Vierailija
92/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeät vanhemmat.Hyvä käytöksinen poika jolla elämä hallinnassa,ammatti,hyvät käytöstavat,siisti koti,kiva puoliso.Kaikki hyvin ja reilassa,vanhemmathan on täys törppöjä!

Vaan kun kaikki ei ole ollenkaan reilassa. Poika on luonnonvastaisessa suhteessa. Siis homona. Se on kuule luonnotonta.

Kaikki, mitä esiintyy luonnossa on luonnollista. Homoutta esiintyy luonnossa, joten se on luonnollista. 

Raamattu ei sanele, mikä on luonnollista tai ei.

Vierailija
93/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että vielä vuonna 2016 joku vanhempi hylkää/kieltää lapsensa homoseksuaalisuuden takia. Vaikka kuinka olisi vanha jäärä, niin oma lapsi? Eikä riitä, ettei ole itse tekemisissä, mutta hankaloittaa myös muiden perheenjäsenten yhteydenpitoa häneen?

Tuli mieleen, että ovatko uskovaisia, koska en muuta selitystä keksi, miksi olisi noin jyrkät mielipiteet?

Vierailija
94/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania poikia molemmat, kyllä mulle kelpais vävyehdokkaaksi molemmat.

Niin varmaan, mutta tässä olisikin tulossa sekä miniä että vävy samassa paketissa.

Pakko myöntää et tää oli hauska 😂

t. homomies itekin

95/133 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kasvanut erittäin uskonnollisessa yhteisössä... Uskonnosta iso osa tästä suvaitsemattomuudesta tulee.

Oli todella surullista katsottavaa. Sanomattakin selvää, että ainoastaan uskonto luo noin suvaitsematonta asennetta.

Totesin ohjelman nähtyäni ystävälleni, että vanhemmilla on ollut liian helppo elämä jos pystyy noin helposti hylkäämään lapsensa. Jos on ikinä menettänyt perheenjäsen (itse äitini teini-ikäisenä) niin ei tulisi mieleenkään VAPAAEHTOISESTI hylätä perheenjäsentä. Muistan kuinka äitini sairastuttua vakavasti ihmettelin miten joku voi pilata oman terveytensä kun äitini kamppaili hengestään. Olin tästä katkera monta vuotta. Yhtä suuri ihmetyksen aihe itselläni on lapsen hylkääminen. Isälleni ei varmasti tulisi enää mieleenkään hylätä minua, mikäli kertoisin olevani lesbo. Siitäkin huolimatta että kyseessä oli alunperin erittäin uskonnollinen ja puritaaninen henkilö. Elämä opettaa. Ennenkaikkea elämän edessä nöyrtyy.

Vierailija
96/133 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella surullinen jakso..

Tuli mieleen oma ja mieheni tilanne. Mieheni äiti ei hyväksy minua mieheni puolisoksi. Suurin syy on, että hän edelleen haikailee miehen nuoruuden rakkauden perään ja on epäluuloinen, koska minä olen ulkomaalaistaustainen. Menimme naimisiin jo 7 vuotta sitten mutta tilanne ei ole muuttunut ollenkaan parempaan suuntaan. Kun mieheni kanssa ilmoitimme kihlauksestamme ja samalla kerroimme, että häät tullaan järjestämään vuoden kuluttua niin anoppi sanoi miehelleni, että jos todellakin aikoo mennä naimisiin minun kanssani, niin hänellä ei ole enää poikaa eikä halua olla missään tekemisissä. Emme uskoneet, että hän oikeasti tekisi noin mutta kyllä niin valitettavasti kävi. Häiden jälkeen saimme häneltä kirjeen, jossa kertoi, kuinka pettyi poikansa päätökseen mennä naimisiin äitinsä tahtoa vastaan ja että se oli nyt siinä.

Tämä on ollut todella raskasta tietysti meille, mutta myös erityisen raskasta mieheni sisaruksille. He eivät halua menettää välejä äitiin mutta myös tietenkin haluavat olla mukana meidän elämässä. Tapaamme aina salaisesti.

Vierailija
97/133 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ärsytti sen villen veljen vaimo kun se siinä höpötti jotain ensitapaamisesta villen kanssa sille ukollensa "että sun veli on homo, siis ihan selvä tapaus homo on miten et oo huomannu aiemmin"

Samalta kylältä, eri ikäluokkaa olen ja kyllä tanssia ja luistelua harrastava, pehmeä puheinen ja ääninen siro poika erottuu. Ohjelmassakin toi veli oli tommone kunnon "ukko". Vaikea uskoa ettei vanhemmat edes epäilleet Villen tykkäävän pojista....

Vierailija
98/133 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari ja olen todella surullinen heidän puolestaan. :( varsinkin tämä kosketti että ovat niin hyljänneet täysin että Ville joutui harrastuksestaankin luopumaan.

Vierailija
99/133 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana pari ja olen todella surullinen heidän puolestaan. :( varsinkin tämä kosketti että ovat niin hyljänneet täysin että Ville joutui harrastuksestaankin luopumaan.

Osoittaa kyllä todellista vahvuutta Villeltä toimia valmentajana tanssin parissa kaiken tuon jälkeen. Luulisi että tanssin parissa työskenteleminen toisi huonot muistot esiin.

Vierailija
100/133 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ällötti se veli ja sen vaimo. Kaksi tyypillistä kieroa savolaista virnuilemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä