Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko sanoa miesystävälleni, että himoitsen häntä koko ajan..?

Vierailija
16.05.2016 |

Oltiin viikonloppu yhdessä ja seksi on vain niin hyvää. En ole ennen kokenut tällaista halua, hädin tuskin tiesin miltä tuntuu kun "panettaa". Olen eronnut jo useampi vuosi sitten lasten isästä ja tämän uuden miehen kanssa ollaan oltu vajaa vuosi. Voihan se olla vieläkin jotain alkuhuumaa, mutta silti aivan erilaista kuin exän kanssa. Tunnen halua, on hyvä olla jne.

En ole edelleenkään mikään seksijumalatar tai rietas villikissa, mutta jotenkin vapautuneempi kuin ennen. Tykkään tosi paljon meidän seksistä ja haluaisin sanoa sen miehelle, mutta pelkään jos hän ei olekaan samaa mieltä, ja teen itsestäni naurettavan. Sanon, että "meidän seksi on parasta ikinä" ja hänestä se ei olekaan niin hyvää kuin exien kanssa ja hän pitää minua jotenkin estoisena? Emme oikeastaan puhu seksistä, se vain tapahtuu.

Lähinnä mietin sitä, että jos hän on eri mieltä seksin "hyvyydestä" ja olen hänestä vaisu sängyssä, niin mitä hän sitten ajattelee, että mitä olen ollut? Jos hän alkaa vaikka ajatella, että ei ihme, että exäni petti minua?

Muutenhan meillä menee myös hyvin, on hyvä ja helppo olla kimpassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei nyt kannata ylihehkuttaa, mutta muuten ei kannata analysoida liikoja, vaan sanoa miltä tuntuu :) Jos seksi on todella hyvää, eiköhän miehestä ole kiva kuulla se. Oletan, että huomaisit, jos hän ei nauti yhtään tai laukea.

Vierailija
2/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisinpa, että mies kuin mies olisi mielissään tuollaisesta kehusta. Niitä ei koskaan tule sanottua liikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan samalla kysäistä toivoisko se jotain mitä ette oo tehneet. On sun asia kehtaatko mutta varmasti mies vain tykkää jos kehut seksiä tai kerrot haluistasi.

Vierailija
4/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti vaan suu auki :D Jos sun fiilikset on noin hyvät, ihan takuulla mieskin tuntee niin :) nykyisen mieheni kans tunsin alusta asti just noin, himosin ku hullu ja kerroin kyllä ääneen, intohimo oli välillämme räiskyvää ja on vieläkin, 1,5 vuoden jälkeenkin :P

Vierailija
5/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH =D mä kyllä kerroin mun mihellee ihan vasta että haluan hänen kanssaan seksiä jatkuvasti että hän on niin hyvä siinä ja niin ihana sängyssä etten millään tohdi saada tarpeeksi ja että todellakin tarkoitan mitä sanon. Mies oli erittäin mielissään. Emme ole olleet yhdessä vuottakaan. Jos mies suuttuisi minulle tuosta oisi nopeasti ex-mies.

Vierailija
6/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Olen minä hänelle välillä sanonutkin jotain, että "oli ihanaa" ja "käyn ihan kuumana" tms. Mutta hän on lähinnä ottanut ne hymyillen vastaan eikä enempiä kommentoinut.

Ei hän myöskään ole valittanut seksistä, joskaan ei varsinaisesti ylistänytkään. Kyllä ymmärtääkseni hän siitä pitää ja on heti hommassa mukana, tekee aloitteita jne. Silti mietityttää, että riittääkö tämä?

Olen kysynytkin, että

mitä hän haluaisi mutten ole saanut mitään selkeää vastausta. Hän on lähinnä sanonut, että haluaa, että mulla on hyvä olla. Ja tottakai minäkin haluan, että hän nauttii. En vain tiedä, että pitäisikö olla jotenkin "tuhmempi" tai villimpi. Enkä ole mikään tyttönen enää, joten vähän kroppa ym. mietityttää.

Mutta minä olen tyytyväisempi kuin ikinä, ja hämmästelen sitä itsekin. En olisi uskonut minusta edes löytyvän tällaisia tuntemuksia! Luulin olevani frigidi.

Ap

Vierailija
7/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu -.-

Vierailija
8/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen sanonut miehelleni monta kertaa että seksi hänen kanssaan on parasta mitä olen ikinä kokenut, koska se on niin totta. On niin ihmeellistä löytää monen vuoden ja kumppanin jälkeen joku, jonka kanssa vaan natsaa niin täydellisesti! Muutenkin hän on ensimmäinen jonka kanssa koen voivani puhua seksistä täysin avoimesti. Minusta se on niin hienoa, että todellakin kerron hänelle siitä :)

Vierailija
9/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, että oot löytäny sopivan vastaparin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi