Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko homot/lesbot mukavia ihmisiä?

Vierailija
16.05.2016 |

En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä on mukavia sekä paskamaisia.

Vierailija
22/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)

Kyllä sinä tunnet mutta he eivät syystä tai toisesta ole sinulle avoimia suuntautumisestaan.

ei täällä ole homoja, asun paikkakunnalla jossa on alle 2000 asukasta ja vaikka olisikin niin joku mun tuttu kyllä tuntisi.Kerran oli yks mukava ja hirmu sosiaallinen poika, kaikki huhuili että ois poikiin päin mutta hän muutti pois. Muutenkin sellanen käsitys että homot/lesbot muuttaa isoihin kaupunkeihin kun siellä on homobaarejakin joista voi etsiä samanhenkisiä ihmisiä

"Ei täällä ole homoja" :D. Kuinka väärässä oletkaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan 52% ihmisistä on ei-heteroja.

http://www.out.com/news-opinion/2016/3/11/less-50-teens-identify-straight-says-new-study

no miksi täällä ei sitten näy samaa sukupuolta olevia pareja vai viihtyvätkö he sinkkuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Homoilla on keskimäärin 500 kumppania, jättävät siis tylysti toisiaan ja ovat kaikkea muuta kuin mukavia.

Vierailija
24/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Heterot ei ole.

Millä tavalla homomies poikkeaa mukavuudeltaan heteromiehestä? tunen mukavia heteroitakin mutta en yhtään homoa :/

Miksi vertaat homoja heteromiehiin? Luuletko että homomiehillä pitää olla enemmän yhteistä heteromiesten kuin heteronaisten kanssa ihan vain siksi mitä jalkojen välissä on?

no mihinkä niitä homoja sitten pitäisi verrata jos ei heteromiehiin? toki olisi kiva tietää myös miten lesbonainen eroaa heteronaisesta mutta homot kiinnostaa enemmän

Kysypä homoilta niin tulet huomaamaan että heillä on paljon enemmän yhteistä heteronaisten kanssa kuin heteromiesten. Biologinen sukupuoli ei kerro yhtään mitään ihmisen identiteetistä, joten tyhmää luokitella sen mukaan.

Vierailija
25/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä tunnet mutta he eivät syystä tai toisesta ole sinulle avoimia suuntautumisestaan.

ei täällä ole homoja, asun paikkakunnalla jossa on alle 2000 asukasta ja vaikka olisikin niin joku mun tuttu kyllä tuntisi.Kerran oli yks mukava ja hirmu sosiaallinen poika, kaikki huhuili että ois poikiin päin mutta hän muutti pois. Muutenkin sellanen käsitys että homot/lesbot muuttaa isoihin kaupunkeihin kun siellä on homobaarejakin joista voi etsiä samanhenkisiä ihmisiä

"Ei täällä ole homoja" :D. Kuinka väärässä oletkaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan 52% ihmisistä on ei-heteroja.

http://www.out.com/news-opinion/2016/3/11/less-50-teens-identify-straight-says-new-study

Itse uskon, että tämä homohypetys saa ihmiset kuvittelemaan olevansa, vaikkei niin oltaisikaan. Naisilla varmaan yleisempää.

Vierailija
26/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa hyvä ap.,olen homoseksuaali ja ihan mukava-ainakin miesystäväni mielestä.Osaatko itse suhtautua meihin yhtä mukavasti?

Vierailija
27/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun kysyisiä onko heterot mukavia ihmisiä.

valtaosa ei ole

Vierailija
28/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh. Okei, tässä on nyt onneksi kyse puhtaasti siitä, että ap ei tunne ainuttakaan homoa, mutta löytyy niitäkin, jotka ajattelevat, että kaikki homot on automaattisesti mukavia ja ihania. Ei oo. Tiedä laajalti porukkaa "niistä piireistä", toiset on kauheita vittupäitä, toiset ihania, toiset neutraaleja, ihan kaikkea mahdollista. Niinkuin heteroissakin.

-gay

Vierailija
29/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että tämä homohypetys saa ihmiset kuvittelemaan olevansa, vaikkei niin oltaisikaan. Naisilla varmaan yleisempää.

Mitä jos tämä ns "homohypetys" onkin ihmiskunnan normaalitila. Jos ihmisistä ihan oikeasti puolet onkin ei-heteroja ja vasta nyt kaikki saa olla avoimia, niin tilanne voi vaikuttaa "hypetykseltä" vanhohin aikoihin verrattuna.

Vierailija
30/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Heterot ei ole.

Millä tavalla homomies poikkeaa mukavuudeltaan heteromiehestä? tunen mukavia heteroitakin mutta en yhtään homoa :/

Miksi vertaat homoja heteromiehiin? Luuletko että homomiehillä pitää olla enemmän yhteistä heteromiesten kuin heteronaisten kanssa ihan vain siksi mitä jalkojen välissä on?

no mihinkä niitä homoja sitten pitäisi verrata jos ei heteromiehiin? toki olisi kiva tietää myös miten lesbonainen eroaa heteronaisesta mutta homot kiinnostaa enemmän

Kysypä homoilta niin tulet huomaamaan että heillä on paljon enemmän yhteistä heteronaisten kanssa kuin heteromiesten. Biologinen sukupuoli ei kerro yhtään mitään ihmisen identiteetistä, joten tyhmää luokitella sen mukaan.

no joo mutta he ovat kuitenkin miehiä niin totta kai heitä haluaa verrata heteromiehiin

Vierailija
31/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)

M22

Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.

Vierailija
32/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on MUKAVUUDEN kanssa??

Samanlaisia mukavia ja ei-mukavia ihmisiä kuin kaikki muutkin.

Vierailija
33/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no miksi täällä ei sitten näy samaa sukupuolta olevia pareja vai viihtyvätkö he sinkkuna?

Katsopa ensi kerralla kaupungilla kuinka monta kahdestaan liikkuvaa miestä näet. Tosin eiväthän kaikki seurustelevat pariskunnat liiku koko ajan kahdestaan ja jotkut liikkuvat jopa ystävien kanssa.

Vierailija
34/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa ensi kerralla kaupungilla kuinka monta kahdestaan liikkuvaa miestä näet. Tosin eiväthän kaikki seurustelevat pariskunnat liiku koko ajan kahdestaan ja jotkut liikkuvat jopa ystävien kanssa.

Niin tai naista.

Vierailija
35/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa hyvä ap.,olen homoseksuaali ja ihan mukava-ainakin miesystäväni mielestä.Osaatko itse suhtautua meihin yhtä mukavasti?

Totta kai suhtaudun teihin mukavasti! :)

Vierailija
36/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse homo ja minua edelleen ärsyttää se kun joskus vaikka baarissa minulle mainostetaan, että "kohta tähän samaan seuraan tulee yksi Janne joka on sitten kanssa homo". Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ylipäätään suurin osa ihmisistä on enemmän tai vähemmän imbesillejä ja tämä koskee myös homoja.

Vierailija
37/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ne on kieroutuneita ja pervoja.

Vierailija
38/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä paikkakunnalla osa voi tuntea turvallisemmaksi pysyä kaapissa. Ja voihan tosiaan olla ettei sitä puolisoa ole löytynyt.

Vierailija
39/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)

M22

Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.

Niin, siis tarkoitin nimenomaan etten ole tavanut muita homoiksi itseään sanoneita kuin Nikon tyyppisiä. Mitäpä se minulle kuuluu mitä sänkykamarin puolella tekevät.

Vierailija
40/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ovat väkivailtaisia ja aina pahalla päällä. En tiedä mistä johtuu.