Onko homot/lesbot mukavia ihmisiä?
En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)
M22
Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.
Niin, siis tarkoitin nimenomaan etten ole tavanut muita homoiksi itseään sanoneita kuin Nikon tyyppisiä. Mitäpä se minulle kuuluu mitä sänkykamarin puolella tekevät.
Että en tosiaankaan ketään automaattisesti oleta homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Homoilla on keskimäärin 500 kumppania, jättävät siis tylysti toisiaan ja ovat kaikkea muuta kuin mukavia.
500?! Ristus perkele, on mulla vielä duunia. En ole päässyt kuin vasta viiteen ja olen jo 26v.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on MUKAVUUDEN kanssa??
Samanlaisia mukavia ja ei-mukavia ihmisiä kuin kaikki muutkin.
no kun yleisesti ottaen homoja pidetään mukavina ja sosiaalisina etenkin jos vertaa heteroihin.. vai onko tuokin sellanen ilkeä sterotypia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Homoilla on keskimäärin 500 kumppania, jättävät siis tylysti toisiaan ja ovat kaikkea muuta kuin mukavia.
500?! Ristus perkele, on mulla vielä duunia. En ole päässyt kuin vasta viiteen ja olen jo 26v.
ite oon 24 ja määrä samit :D vähän tuntu jopa tuo kommentti kun tiedän ettei se pidä paikkaansa. Toki on paljon niitä homoja jotka panee kaikkien kanssa mutta suomessa on niin pienet piirit että jos aikanaan haluaakin jotain vakavampaa suhdetta niin äkkiä huomaakin ettei kukaan halua huoripukkia/kylän poljetuinta polkupyörää.. Niin itse valitsen seuran tarkkaan ja yleensä olen parisuhteessa kun yhden illan jutut vaan on niin tyhmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ovat väkivailtaisia ja aina pahalla päällä. En tiedä mistä johtuu.
voisko joku valaista tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite oon 24 ja määrä samit :D vähän tuntu jopa tuo kommentti kun tiedän ettei se pidä paikkaansa. Toki on paljon niitä homoja jotka panee kaikkien kanssa mutta suomessa on niin pienet piirit että jos aikanaan haluaakin jotain vakavampaa suhdetta niin äkkiä huomaakin ettei kukaan halua huoripukkia/kylän poljetuinta polkupyörää.. Niin itse valitsen seuran tarkkaan ja yleensä olen parisuhteessa kun yhden illan jutut vaan on niin tyhmiä :D
Tämän takia asunkin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just stadia mä tarkotinkin. Tuntuu että kaikki homot tuntee toisensa jonkun kautta jopa NIMELTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just stadia mä tarkotinkin. Tuntuu että kaikki homot tuntee toisensa jonkun kautta jopa NIMELTÄ!
Niin tai sitten tunnet vaan aikalailla yhden piirin homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)
M22
Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.
Niin, siis tarkoitin nimenomaan etten ole tavanut muita homoiksi itseään sanoneita kuin Nikon tyyppisiä. Mitäpä se minulle kuuluu mitä sänkykamarin puolella tekevät.
Että en tosiaankaan ketään automaattisesti oleta homoksi.
Oletatko sitten automaattisesti heteroksi?
Mä luulen, että pääasiassa ovat ihan tavallisia mukavia ihmisiä. Heistä vaan ällön kuvan antaa ne homouttaan esille tyrkyttävät ruikuttajat, kuten eräs kansanedustaja.
T:"homofobia"
Homot ovat yhtä mukavia kuin muutkin, lesbot eivät.
En edes muista milloin viimeksi olen nähnyt kahdestaan liikkuvaa miestä, aina ryhmä tai jos ei ryhmää niin yksin tai vaimon kanssa. Pitänee lähteä iisalmeen ja tarkkailla ihmisiä, se ois lähin iso kaupunki