Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko homot/lesbot mukavia ihmisiä?

Vierailija
16.05.2016 |

En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)

Kyllä sinä tunnet mutta he eivät syystä tai toisesta ole sinulle avoimia suuntautumisestaan.

ei täällä ole homoja, asun paikkakunnalla jossa on alle 2000 asukasta ja vaikka olisikin niin joku mun tuttu kyllä tuntisi.Kerran oli yks mukava ja hirmu sosiaallinen poika, kaikki huhuili että ois poikiin päin mutta hän muutti pois. Muutenkin sellanen käsitys että homot/lesbot muuttaa isoihin kaupunkeihin kun siellä on homobaarejakin joista voi etsiä samanhenkisiä ihmisiä

"Ei täällä ole homoja" :D. Kuinka väärässä oletkaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan 52% ihmisistä on ei-heteroja.

http://www.out.com/news-opinion/2016/3/11/less-50-teens-identify-straight-says-new-study

no miksi täällä ei sitten näy samaa sukupuolta olevia pareja vai viihtyvätkö he sinkkuna?

Katsopa ensi kerralla kaupungilla kuinka monta kahdestaan liikkuvaa miestä näet. Tosin eiväthän kaikki seurustelevat pariskunnat liiku koko ajan kahdestaan ja jotkut liikkuvat jopa ystävien kanssa.

En edes muista milloin viimeksi olen nähnyt kahdestaan liikkuvaa miestä, aina ryhmä tai jos ei ryhmää niin yksin tai vaimon kanssa. Pitänee lähteä iisalmeen ja tarkkailla ihmisiä, se ois lähin iso kaupunki

Vierailija
42/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)

M22

Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.

Niin, siis tarkoitin nimenomaan etten ole tavanut muita homoiksi itseään sanoneita kuin Nikon tyyppisiä. Mitäpä se minulle kuuluu mitä sänkykamarin puolella tekevät.

Että en tosiaankaan ketään automaattisesti oleta homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Homoilla on keskimäärin 500 kumppania, jättävät siis tylysti toisiaan ja ovat kaikkea muuta kuin mukavia.

500?! Ristus perkele, on mulla vielä duunia. En ole päässyt kuin vasta viiteen ja olen jo 26v.

Vierailija
44/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on MUKAVUUDEN kanssa??

Samanlaisia mukavia ja ei-mukavia ihmisiä kuin kaikki muutkin.

no kun yleisesti ottaen homoja pidetään mukavina ja sosiaalisina etenkin jos vertaa heteroihin.. vai onko tuokin sellanen ilkeä sterotypia?

Vierailija
45/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Homoilla on keskimäärin 500 kumppania, jättävät siis tylysti toisiaan ja ovat kaikkea muuta kuin mukavia.

500?! Ristus perkele, on mulla vielä duunia. En ole päässyt kuin vasta viiteen ja olen jo 26v.

ite oon 24 ja määrä samit :D vähän tuntu jopa tuo kommentti kun tiedän ettei se pidä paikkaansa. Toki on paljon niitä homoja jotka panee kaikkien kanssa mutta suomessa on niin pienet piirit että jos aikanaan haluaakin jotain vakavampaa suhdetta niin äkkiä huomaakin ettei kukaan halua huoripukkia/kylän poljetuinta polkupyörää.. Niin itse valitsen seuran tarkkaan ja yleensä olen parisuhteessa kun yhden illan jutut vaan on niin tyhmiä :D

Vierailija
46/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukut?

Vierailija
47/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot ovat väkivailtaisia ja aina pahalla päällä. En tiedä mistä johtuu.

voisko joku valaista tätä?

Vierailija
48/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite oon 24 ja määrä samit :D vähän tuntu jopa tuo kommentti kun tiedän ettei se pidä paikkaansa. Toki on paljon niitä homoja jotka panee kaikkien kanssa mutta suomessa on niin pienet piirit että jos aikanaan haluaakin jotain vakavampaa suhdetta niin äkkiä huomaakin ettei kukaan halua huoripukkia/kylän poljetuinta polkupyörää.. Niin itse valitsen seuran tarkkaan ja yleensä olen parisuhteessa kun yhden illan jutut vaan on niin tyhmiä :D

Tämän takia asunkin Helsingissä.

Vierailija
49/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just stadia mä tarkotinkin. Tuntuu että kaikki homot tuntee toisensa jonkun kautta jopa NIMELTÄ!

Vierailija
50/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just stadia mä tarkotinkin. Tuntuu että kaikki homot tuntee toisensa jonkun kautta jopa NIMELTÄ!

Niin tai sitten tunnet vaan aikalailla yhden piirin homoja.

Vierailija
51/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)

M22

Niin tai siis et ole henkilökohtaisesti tunnistanut homoiksi muuta kuin ärsyttivä BB-Nikotyyppisiä homoja.

Niin, siis tarkoitin nimenomaan etten ole tavanut muita homoiksi itseään sanoneita kuin Nikon tyyppisiä. Mitäpä se minulle kuuluu mitä sänkykamarin puolella tekevät.

Että en tosiaankaan ketään automaattisesti oleta homoksi.

Oletatko sitten automaattisesti heteroksi?

Vierailija
52/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että pääasiassa ovat ihan tavallisia mukavia ihmisiä. Heistä vaan ällön kuvan antaa ne homouttaan esille tyrkyttävät ruikuttajat, kuten eräs kansanedustaja.

T:"homofobia"

Vierailija
53/53 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ovat yhtä mukavia kuin muutkin, lesbot eivät.