Minkä sarjan lopettaminen kesken harmitti?
Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken. Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PASADENA! Kukaan ei saakeli edes muista tätä sarjaa kun yritän tästä puhua. Sarja esitettiin vain kertaalleen ja sitä taidettiin tehdä vain yksi tuotantokausi muutenkin, lopetettiin kun Jenkeissä ei ollut katsojia. Itse muistelen että sarja oli aivan huikea ja jännittävä, mutten takuuseen mene kun katsoin sen vain kerran ja aikaa tästä on todella kauan!
Tää oli kyllä ihan mahtava! Tosin olin ehkä joku 11 kun se tuli että saatan muistaa väärin, mutta muistan että olin ihan lovena siihen teinipoikaan.
Mäkin olin aika nuori että voi olla ettei se sitten aikuiseen makuun ollut hyvä, mutta varhaisteinin mielestä se oli aivan todella huippu!
Relativity - Tunteiden verkko! Loppui Suomessa ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Olisipa näyttäneet useamman kauden. Jenkeissä lopetettiin teko alhaisten katsojalukujen takia.
Valtiatar vaikka se jatkuukin jossain välissä taas täällä Suomessakin. Ärsyttää kun se näkyy taas jonkun aikaa ja sitten ei näy kun ensiksi niitä jaksoja pitää näyttää siellä Amerikassa ja vasta sen jälkeen täällä Suomessa.
Ihailtavan ("ihailtavan"?) sanantarkkaa tulkintaa täällä odotetaan, että mainitsee sarjan, mikä lopetettiin kesken. Eikä mistään muusta syystä.
Kuinkahan monta sellaista sarjaa on, mikä täyttäisi ap:n ja muiden kriteerit? Ja kuka jaksaa muistaa tai jaksaa selvittää mistä syystä mikäkin sarja on lopetettu. Kesken...
V jäi aika törkyisesti kesken, se on jäänyt harmittamaan varmaan eniten.
Toinen on Freaks and Geeks.
Castlen viimeinen jakso tuli eilen Jenkeissä. Suomessa tietenkin vasta tyyliin ensi vuonna, mutta surettaa :( Oli paras sarja ikinä. Bones loppuu myös.
Jotta pedanteilla olisi valitettavaa niin mainitsen sarjan Justified.
Loppui ihan asiallisesti mutta mainio sarja joka olisi saanut jatkua vielä monta kautta ainakin minun mielestäni. Loistava käsikirjoitus ja loistavat näyttelijät.
Ei niinkään sovi aiheeseen, mutta vanhojen salkkareitten dvd-julkaisut!! Yhtäkkii siirtyi monella vuodella eteenpäin ja alettiin niitä uudempia jaksoja julkaisemaan. Perkele. :/
Kovana Gilmore Girls -fanina täytyy sanoa, että sarjahan lopetettiin kökösti 7. kauden jälkeen. Sarjan luoja Amy Sherman-Palladino ei ollut enää mukana tuolla viimeisellä kaudella ja kesken kauden tuli päätös sarjan loppumisesta (laskeneet katsojaluvut?). Pitihän niille ns. avoimille tarinoille saada jonkunlainen päätös ja saatiinkin, mutta henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyllä sen huomaa, että lopetuspäätös tuli kesken kauden... Kuitenkin, kaikkien näiden vuosien jälkeen sarjaan on kuvattu jatkoa, neljä mini-elokuvaa, jotka on tarkoitus julkaista Netflixissä tänä vuonna. Ja Amyhän on tiennyt "sarja neljä viimeistä sanaa" alusta asti (mutta näitähän ei siis kuultu tuossa 7. kauden lopussa, mutta toivottavasti näiden uusien jaksojen myötä.)
Vierailija kirjoitti:
Klaani
Jäi vaivaamaan oliko päähenkilönaisen kadonnut ja kuolleksi luultu eksä ja lapsen isä sittenkin elossa. Tuo nainenhan rakastui sitten puolelleen käännyttämäänsä viholliseen, joka oli vastuussa tuon eksän katoamisesta.
Kyläsairaalan lopettaminen veetuttaa eniten, se kun loppui niin kesken kuin olla ja voi. :( Ja itse asiassa yhtä kettumaisestihan kävi myös Sydämen asialla:lle (jonka Spin off Kyläsairaala siis oli). Perhanderi!!
The Spooks. Suomessa ei näytetty kaikkia kausia. Ja juuri kun Richard Armitage oli liittynyt vakoojajoukkoon, esittäminen lopetettiin. Pöh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaajat näköjään luettelevat kaikki lempisarjansa, joiden tekeminen on lopetettu, vaikka ne eivät olisikaan loppuneet kesken vaan ihan tarkoituksella viety loppuun. Lisäksi se, että jonkin sarjan esittäminen lopetetaan Suomessa, ei tarkoita sitä, että sarja olisi lopetettu kokonaan.
Minä ymmärsin otsikon niin, että mitä sarjaa olisit katsonut pitempäänkin kuin sitä koskaan sait telkkaristasi nähdä; että olit niin kiintynyt sarjan hahmoihin ja kiinnostunut juonikuvioista, että olisit halunnut tietää, mitä sitten tapahtui. Pyydän anteeksi, jos olen väärin ymmärtänyt, ja suljen nyt suuni ja siirryn muihin palstan ketjuihin.
Aloituksessahan sanottiin näin:
"Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken.
Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken."Frasier, Sons of Anarchy, Rimakauhua ja rakkautta ym. eivät siis sovi näihin kriteereihin. Mutta eipä siinä mitään, vastaatte mitä vastaatte.
Eihän Hart of Dixiekään loppunut kesken. Ennen viimeistä kautta oli tiedossa, että nyt tehdään viimeistä kautta ja sarja kirjoitettiin niin sanotusti loppuun. Viimeisen jakson päättyessä ei keskeneräisiä kysymyksiä enää ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tripodien aika.
TÄMÄ!!! NIIIIIIIIIN TÄMÄ!!
Flash forward!! Oli aivan huikea sarja, olin niiiin pettynyt kun sille ei tullut jatkoa, sillä se jäi aivan kesken. Jenkkikatsojia ei ilmeisesti nappaa sarjat, joita katsoessa joutuu käyttämään aivoja.
Tää oli kyllä ihan mahtava! Tosin olin ehkä joku 11 kun se tuli että saatan muistaa väärin, mutta muistan että olin ihan lovena siihen teinipoikaan.