Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä sarjan lopettaminen kesken harmitti?

Vierailija
16.05.2016 |

Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken. Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken.

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat näköjään luettelevat kaikki lempisarjansa, joiden tekeminen on lopetettu, vaikka ne eivät olisikaan loppuneet kesken vaan ihan tarkoituksella viety loppuun. Lisäksi se, että jonkin sarjan esittäminen lopetetaan Suomessa, ei tarkoita sitä, että sarja olisi lopetettu kokonaan.

No tottakai, jollei se tule omasta telkkarista niin lopetettuhan se on :)

Eniten sarjojen kanssa harmittaa se, että ne voivat alkaa hyvinä ja mielenkiintoisina. Sitten varsinkin amerikkalaisia sarjoja vaivaa se, ettei ole mitään loppuratkaisua, väännetään ja kierrellään asioita loputtomiin.

Itse pidän tarinoista, joissa on loppu. Oikea loppu, sellainen missä ne suuret kysymykset ratkaistaan, vaikka jäisikin tunne että näiden hahmojen elämää voisi seurata pidempäänkin.

Vierailija
142/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freaks and geeks. Ehkä paras tv-sarja koko maailmassa.

Ihana nähdä että ainakin 58 muutakin ihmistä tykkäsi tästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat näköjään luettelevat kaikki lempisarjansa, joiden tekeminen on lopetettu, vaikka ne eivät olisikaan loppuneet kesken vaan ihan tarkoituksella viety loppuun. Lisäksi se, että jonkin sarjan esittäminen lopetetaan Suomessa, ei tarkoita sitä, että sarja olisi lopetettu kokonaan.

Minä ymmärsin otsikon niin, että mitä sarjaa olisit katsonut pitempäänkin kuin sitä koskaan sait telkkaristasi nähdä; että olit niin kiintynyt sarjan hahmoihin ja kiinnostunut juonikuvioista, että olisit halunnut tietää, mitä sitten tapahtui. Pyydän anteeksi, jos olen väärin ymmärtänyt, ja suljen nyt suuni ja siirryn muihin palstan ketjuihin.

Vierailija
144/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolkyt ja risat (Thirty something oli muistaakseni englanninkielinen nimi).

Nykyiset viisikymppiset+ muistanevat tämän sarjan 1980-luvulta.

Sarjaa pyöritettiin eestaas jokunen vuosi sitten nyt jo lopetetulla MTV3 Sarja -kanavalla, josta sitä paljon katselin. Ihana ihmissuhdesarja, eikä ollut mitenkään vanhentunut, paitsi ehkä vaatteiden ja hiustyylien osalta. :D

Vierailija
145/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farscape. Tai en tiedä, loppuiko se mitenkään kesken, mutta se alkoi loistavana aussisarjana ja kusi sen jälkeen kun se myytiin amerikkalaisille.

The Leftovers - tuleekohan tähän toista kautta Suomessa? Elelen toivossa.

Farscape sarja jäi kesken mutta vietiin jonkunlaiseen loppuun leffan avulla. Siinä oli tosi hyvä jatkumo ja juonen käänteitä. Claudia Black <3

Vierailija
146/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin otsikon niin, että mitä sarjaa olisit katsonut pitempäänkin kuin sitä koskaan sait telkkaristasi nähdä; että olit niin kiintynyt sarjan hahmoihin ja kiinnostunut juonikuvioista, että olisit halunnut tietää, mitä sitten tapahtui. Pyydän anteeksi, jos olen väärin ymmärtänyt, ja suljen nyt suuni ja siirryn muihin palstan ketjuihin.

Aloituksessahan sanottiin näin:

"Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken.

Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken."

Frasier, Sons of Anarchy, Rimakauhua ja rakkautta ym. eivät siis sovi näihin kriteereihin. Mutta eipä siinä mitään, vastaatte mitä vastaatte.

Vierailija
147/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lie to me eli Paljastavat valheet. Keskenhän se jäi. Tietääkö kukaan miksi?? Ihan oma lemppari.

Taisi vain yksinkertaisesti  tulla sen aika täyteen. Minä tykkäsin kahdesta ekasta kaudesta paljon, mutta kolmannen aikana Tim Rothin ilveilevät ilmeilyt ja naamanvääntelemiset alkoivat todella kyllästyttää. En myöskään tykännyt näyttelijäkaartiin tehdyistä muutoksista.

Vierailija
148/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessahan sanottiin näin:

"Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken.

Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken."

Frasier, Sons of Anarchy, Rimakauhua ja rakkautta ym. eivät siis sovi näihin kriteereihin. Mutta eipä siinä mitään, vastaatte mitä vastaatte.

Kyllä, vastaamme mitä vastaamme. Vastauksia ei ole pakko lukea.

Vierailija
149/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, moni ei ymmärtänyt ketjun pointtia, vaikka ap antoi esimerkkejäkin siitä mitä haki.

Vierailija
150/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se nyt syksyllä tuli. Se missä oli Sarah niminen sairaanhoitaja Australiassa. Olisin halunnut tietää miten siinä käy.

Ja sitten tätä BBC sarjaa olisi katsonut enemmänkin. Loppui juuri äskettäin. Ja sitten se naispoliisisarjakin loppui turhan äkkiä. Se 50-60 luvulle sijoittuva.

Vierailija
151/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petolliset enkelit, good christian bitches, sitähän tehtiin vain yksi kausi. Oli hauska ja pirullinen sarja, olisi saanut kyllä jatkua. :D

Vierailija
152/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flashforward!

Ehdottomasti tämä. Oli niin koukuttava ja arvoitus jäi aivan auki. En käsitä, miten tämä ei saanut tarpeeksi katsojia. 

Vierailija
153/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisters jäi ihan kesken, samoin Cop Rock lopetettiin kuuden jakson jälkeen.

"Rakastin" Thirtysomethingia, mutta ei kai se loppunut kesken? Minusta tarina vietiin ihan päätökseen: Hope ja Michael erosivat ja Nancy ja Elliot muuttivat Kaliforniaan.

Vierailija
154/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flashforwardia sekä Terra Novaa jäin kovasti kaipaamaan!

Vierailija
155/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killer Instinct (Pahuuden jäljillä)

Vierailija
156/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se nyt syksyllä tuli. Se missä oli Sarah niminen sairaanhoitaja Australiassa. Olisin halunnut tietää miten siinä käy.

Kotiin takaisin on sarjan nimi ja se jatkuu ykkösellä syksyllä. Näyttävät ennen uusia jaksoja vanhat jaksot uusintana.

Vierailija
157/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Frasier. 

Sarjan tekoa olisi pitänyt jatkaa, kunnes Frasier olisi löytänyt itselleen naisen. 

Vierailija
158/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASADENA! Kukaan ei saakeli edes muista tätä sarjaa kun yritän tästä puhua. Sarja esitettiin vain kertaalleen ja sitä taidettiin tehdä vain yksi tuotantokausi muutenkin, lopetettiin kun Jenkeissä ei ollut katsojia. Itse muistelen että sarja oli aivan huikea ja jännittävä, mutten takuuseen mene kun katsoin sen vain kerran ja aikaa tästä on todella kauan!

Vierailija
159/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Naarassusi

http://www.imdb.com/title/tt0098909/?ref_=ttrel_rel_tt

Piru irti

http://www.imdb.com/title/tt0111880/?ref_=nv_sr_2

Sitten tuli kanssa joku sarja aikoinaan neloselta, jossa jollain miehellä oli tosi hyvä tuuri. Oli selvinnyt jossain lentokoneen alassyöksyssä hengissä ja siitä lähtien aina ollut hyvä tuuri, mutta en muista enää sen nimeä tai mitään muutakaan siitä.

American Gothic näytettiin kyllä ihan tyydyttävästi loppuun asti ts. sille saatiin ihan ok päätös. Mielestäni ei siis loppunut suoranaisesti kesken. Hurjan hyvä sarja se kyllä on, katson aina aika ajoin uudestaan.

Joku väitti edellä, että Twin Peaks olisi saatettu loppuun kunnialla, tästä olen tosi eri mieltä. 

Vierailija
160/200 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanottu elämäni, ehdottomasti.

Sitten olisin halunnut nähdä Saint Tropezista kaikki jaksot. Sarjaa tehtiin Ranskassa vielä vaikka Suomessa loppuikin (nyt ei tule enää sielläkään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä