Olen koko päivän maanut sänkyssä ja katsellut nettiä.
Välillä olen vauvalla kirjoitellut jotain. Tälläistä on työttömän elämä suurimmaksi osaksi. Huomenna voisi käydä kaupassakin ja lenkillä että saa liikuntaa.
Kommentit (6)
Sama täällä. Kohta nousen ja keitän kahvit.
Minä just heräsin yöunilta. Monta yötä viikkokausia nukuin huonosti, viimein sai univelkoja pois. Kivut valvottaa tuntikausia joka yö, päivät menee hyvin mutta yöt ihan helvettiä välillä. Ei muuta kuin töitä hakemaan, vaikka työkyky riittää ehkä 2-3 tunniksi jos on nukkunut yöllä pari tuntia. Vttu tää yhteiskunta on sairas.
Tekemisen puute vaivaa. Saksassa on kuulemma työvoimapula. Pitäiskö jättää tämä uppoava laiva ja liueta täältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä just heräsin yöunilta. Monta yötä viikkokausia nukuin huonosti, viimein sai univelkoja pois. Kivut valvottaa tuntikausia joka yö, päivät menee hyvin mutta yöt ihan helvettiä välillä. Ei muuta kuin töitä hakemaan, vaikka työkyky riittää ehkä 2-3 tunniksi jos on nukkunut yöllä pari tuntia. Vttu tää yhteiskunta on sairas.
Mikä sairaus sinulla on? Varaa aika lääkärille, eihän sinun sairautesi ole yhteiskunnan (=me kaikki suomalaiset) aiheuttama.
Kyllä ehtisit vieläkin ulkoilemaan