Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prostituutioseteli yksinäisille miehille?

Vierailija
16.05.2016 |

Olisiko tämä millainen idea? Yksinäiset miehet voisivat ostaa noilla seksipalveluja ja samalla saisi työllisyyttäkin parannettua.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ukkomiehet ja muuten varatut ovat suurin asiakaskunta. kyllä yksinäisillä miehillä on rahaa ostaa seksiä, mutta käyttävät sen mieluummin muuhun.

Näin ilmeisesti. Ja en kyllä sinkkumiehenä maksullisissa itsekkään käy. Vaikka puutteessa elänkin. Ihan keskituloinen olen, varaa olisi. Mutta ei nappaa tarpeeksi. 

42/44 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikee idis. Tosin prostituutiosta ei pidä milloinkaan tehdä valtion bisnestä, huorissa käynti loppuu tasan siihen kun palvelu alkaa olla yhtä kylmää kuin postissa.

Joku Rivo-Riitta runkkaisi rivakasti paineet ulos ja kassan kautta, kiitos! :D

Kyllä mä kannatan prostituutiota, kyllä nuoret yksinäiset miehet tarvitsee seksiä, ja miksei vanhemmatkin. Jos ei ole naista, tai ei halua parisuhdetta, ostonainen voi olla ihan hyvä vaihtoehto. En näe ongelmaa asiassa.

Miettikää miten aggressiiviseksi nuo muslimimiehetkin tuolla rättipäämaissa menee, kun eivät saa normaalisti pillua. Kyllä mies tarvitsee pillua pysyäkseen normaalina ja empaattisena. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näille mulle ei kelpaa kuin barbi pitäisi saada yhtään mitään?

No eikös se ole hyvä, että saavat sitten edes rahalla sen barbinsa, jos muu ei kelpaa? Kokonaanko pitäisi olla ilman? Mä oon kyllä barbien puolella, hyvät rahat ne tienaa. Rankkaa työtä varmasti, ovat rahansa ansainneet.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
44/44 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni viimeinenkin usko suomalaisiin miehiin kun katsoin sen dokumentin jossa käyvät paneen cp vammaista naista joka ei pysty edes kannattelemaan päätään.

Kyseinen nainen harrastaa prostituutiota ihan omasta tahdostaan, joten miten ihmeessä heti miehiä syyllistät?

Mikä dokumentti kyseessä? Mistä löytyy?

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/12/05/tiikeria-etsimassa

Onko cepari seksi halvempaa kuin normaali, vai nostaako tuo erikoisuus hintaa? Voisi joskus käydä kokeilemassa miltä tuntuu n*ssia vajakkia.

Oletpa epäkohtelias.

Toisaalta - hänellä tilanne olisi täysin vastaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi