Missä muualla käytte kuin töissä ja kaupassa?
Kiinnostaisi tietää kuinka liikkuvaisia ihmisiä muut ovat. Itse käyn töiden ja ruokakaupan lisäksi arkisin silloin tällöin kuntosalilla ja viikonloppuisin kapakoissa. Mutta siinä se. En harrasta kävelyitä ja johonkin teatteriinkin menen harvoin.
Kommentit (12)
Koirien kanssa metsässä lenkillä päivittäin. Pari kertaa viikossa jumpassa. Harvemmin sitten elokuvissa, teatterissa yms. Kylässäkin käyn harvoin, himahiiri olen.
Ravintoloissa, elokuvissa, kävelyillä, kavereiden luona, baareissa, vanhemmilla, ostoskeskuksista, puistossa/toreilla istuskelemassa jos hyvä ilma, vanhempien koiran kanssa lenkillä mm.
Vien lasta harrastuksiin, menen omaan harrastukseen, käyn ystävieni luona.... Kampaaja 5 viikon välein, leffassa kerran kuukaudessa/kahdessa, kävelemässä/pyöräilemässä, useampi matka vuodessa jne....
Kavereilla, sukulaisilla, baareissa, kävelyllä, kirjastossa. Joskus hyppään muuten vain bussiin tai junaan ja katselen maisemia.
Töissä en käy ja kaupassakin tosi harvoin. Koiraa ulkoilutan, käyn kirjastossa, joskus lääkärissä, joskus apteekissa, joskus shoppailemassa. Harkitsen vakavasti muuttamista ulkomaille.
Koirien kanssa lenkillä, joko yksin tai kavereiden kanssa, kavereiden luona kylässä, harrastuksissa, merellä, erilaisissa kaupoissa/ostoskeskuksissa/keskustassa (vaate-, puutarhaliikkeet jne), ravintoloissa, joskus baareissa, näyttelyissä, joissain tapahtumissa, keikoilla, sukulaisilla, sitten tietty paljon reissataan ulkomailla, mökillä, ystävien mökeillä jne. ihan perus loma-aikojen ulkopuolellakin. Olen kotona viihtyvää sorttia, mutta näemmä sitä tulee silti ravattua ulkomaailmassakin.
Kyläilen perheenjäsenten, ystävien, poikaystävän sukulaisten yms. luona. Joskus kahvilla jossain muualla, huoltoasemilla lähinnä tai jossain pikkukahviloissa, asun pienellä paikkakunnalla. Ulkona syömässä ehkä n. kerran viikossa. Ostoksilla naapurikaupungissa pari kertaa kuussa. Baarissa ehkä kahden kuukauden välein ja näin kesäaikaan terasseilla vähän useammin.
Ei ole varsinaisia harrastuksia, mutta vilkas sosiaalinen elämä. Monesti kyläillään ystävien kanssa toistemme luona, "kaupungilla" ei ole kauheasti paikkoja jossa voisi viettää aikaa.
20v
Pitkät työmatkat ja pienet lapset, joten minä en oikeastaan muualla käy kuin töissä ja kotona, kauppareissutkin mies hoitaa suurimmalta osin. Lounastauolla käyn joskus lounasravintolassa.
Lapsia vien kerran pari viikossa harrastuksiin sekä leikkipuistoon. Viikonloppuisin käydään joskus kavereilla, mummoilla tai museossa tms, mutta siinäpä mun elämänpiirini tällä hetkellä on.
Lähinnä koiraa ulkoiluttamassa. Ehkä kerran kuussa käyn vanhemmillaani toisella paikkakunnalla. En harrasta mitään eikä mulla ole kavereita tai puolisoa .Viihdyn parhaiten yksin ja tutuissa ympyröissä.