Kertokaas munanne koko.
Kommentit (55)
Miehelläni sopiva 13cm .
Jos haluan isompaa pyydän kättä sisälleni
Sellaiset 53 - 73 grammaa yleensä.
Minulla on sellainen ihan normaali 30cm pitkä muna
No eihän tänne tietenkään mitään asiallisia vastauksia saa..
Oma mitta vaihtelee häpyluusta mitattuna 17-18 cm välillä, riippuen kiihotuksen määrästä.
M44
Oma munani painaa n. 1,5 kg ,35cm pitkä ja ympärysmitta puoli metriä.
Sen munan on muninut strutsi.
Semmonen just ja just paksuimmasta kohdasta wc-paperirullan hylsyyn kiinni ottava työnnellessä. Ehkö 15 cm, en mittaa mahaan sisään puolet viivottimesta painaen.
33 senttiä lepoasennossa.
MrHuge85
Ainoalla oikealla tavalla mitattuna, eli persereiästä munan päähän 35 cm. Ulkoneva osa seisokissa 8 cm, eli suurin osa on jemassa eikä naisia tyydyttämässä.
Itse saan lukemaksi 17 cm häpyluusta mitattuna kärkeen kun samalla ojenna ylöspäin kaartuvan mulkkuni suoraksi. Selvästi jää tilaa kun tällä wc- paperirullalla mittaa saisi siis ainakin olla paksumpi.
Niin ja lepotilassa todella pieni.
Vain 43,5 senttiä kylmän veden jälkeen.
Niskasta kullin päähän mitattuna n. metri. Kangen, kumin ja käden kera paksuus selvästi alle puoli metriä.
Kauhea jötikkä 19 tuumaa on maailman suurin penis
Valitettavasti en oo mitannu, mut eipä oo moitittu. ;)
T: M33w
Must on kans jotenkin huvittavaa se, kun täällä jatkuvasti huudetaan peniksen mitoista. En ole koskaan tuntenut tarvetta mitata mieheni penistä. Varmasti saisin jos haluaisin, mutta mitätekisin sillä tiedolla? Se juuri sopiva tyydyttämään minut ja vieläpä kiinni ihanassa miehessä <3
Vierailija kirjoitti:
Must on kans jotenkin huvittavaa se, kun täällä jatkuvasti huudetaan peniksen mitoista. En ole koskaan tuntenut tarvetta mitata mieheni penistä. Varmasti saisin jos haluaisin, mutta mitätekisin sillä tiedolla? Se juuri sopiva tyydyttämään minut ja vieläpä kiinni ihanassa miehessä <3
Kiva kuulla tommonen järki kommentti tähä viestii.Onko teillä aktiivinen.seksielämä?
On meillä. 20 vuotta yhdessä ja edelleen viehätämme toisiamme :)
Mulla olis 17cm.
t.Arttu 62