Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset käy töissä jos ei saa kunnon palkkaa?

Vierailija
15.05.2016 |

En tajua ihmisiä jotka tekee töitä jollain alle parin tonnin kuukausipalkalla kun työttömänä tienaa melkein saman verran. Se on kuitenkin 8 tuntia päivästä ihan hukkaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan työni, se on tyydyttävää ja tekee minut onnelliseksi :)

Voi, joku ei tykkää kun työ tekee onnelliseksi... Onhan se surullista ja vähän epäreiluakin, kun kaikkia se ei tee :(

Vierailija
62/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saa kokemusta ja nousta uralla ylös. Uralla ei vaan mennä ylös, se hankitaan . "Work your way up"

Lisäksi, pieni palkkaa on tyhjää parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen siten että kun käyn töissä niin olen ansainnut nautintoni. Jos sen vuoksi menetän työt niin olen silti ansainnut nautintoni. Eli kenelläkään ei ole valittamista minun suuntaan sillä tienaan itse paskan palkkani ja eipä ole menetettävää jos menetän nautintojen takia työni.

Yleensä paskapalkkahommissa ei tulla vittuilemaan jos on aamulla krapuloissa, koska ei niihin hommiin saisi ketään selvänäkään. Eli ihan sama miten sitä työtä tekee. Voi vähän vaikeuttaa helppoa ja yksitoikkoista hommaa olemalla kännissä tai krapuloissa töissä.

Eli alle parintonnin töitä voi tehdä ihan missä kunnossa vaan. Työn menetys ei ole mikään suuri juttu.

Palkkaa parantamalla paranee myös työmoraali, mutta paskalla palkalla mennään sieltä mistä rima on matalin. Valitettavasti vähällä rahalla saa vähäisesti työpanosta.

Mutta panosta saa silti.

Vierailija
64/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka ei ole työssä ainoa merkittävä asia. 

Ei ole.

Mutta esimerkiksi siivoojana mulla jää muutama satanen enemmän rahaa käteen kuin työttömänä.

Työn fyysiseen rasitukseen nähden palkka on suorastaan orjuuttamista.

Näinhän se on. Selvää, että työttömät saavat liikaa kun ero työssäkäyviin on näin pieni.

Vierailija
65/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mutta esimerkiksi siivoojana mulla jää muutama satanen enemmän rahaa käteen kuin työttömänä.

Näinhän se on. Selvää, että työttömät saavat liikaa kun ero työssäkäyviin on näin pieni.

Ei tuo ole mikään selvyys ja syy.

Tuet ovat liian alhaiset tällä hetkellä. Suomi on kallis maa.

Palkka on huono ja siitä ei pääse mihinkään. 8-10e tunti työskentelee vain piilojuopot ja narkkarit. Nämä ovat usein pätkähommia ja pääsee tukien varaan pitämään hauskaa.

Turha odottaa alhaisella palkalla ihmiseltä moraalia. Hän tulee ottamaan itse vapauksia elämässään tasapainottaakseen huonon kohtelun.

Sanoisin että tuolla palkalla työskentelevä luultavasti alkoholisoituu muutamassa vuodessa, kun huomaa että säästöön ei jää mitään ja ne pienetkin kannattaa juoda tai nauttia huumeiden kanssa.

Sanoisinko että on edesvastuutonta työnantajalta tarjota hyvälle työntekijälle alinta mahdollista palkkaa, jos näkee että tekijä ansaitsisi enemmän. Tessin hintahan on vain kehoite. Työnantaja voi halutessaan palkita korkeammalla palkalla. Noilla mainitsemilla hinnoilla tuotetaan vain lisää juoppoja tähän maahan.

Vierailija
66/66 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopon palkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ei tuo ole mikään selvyys ja syy.

Tuet ovat liian alhaiset tällä hetkellä. Suomi on kallis maa.

Palkka on huono ja siitä ei pääse mihinkään. 8-10e tunti työskentelee vain piilojuopot ja narkkarit. Nämä ovat usein pätkähommia ja pääsee tukien varaan pitämään hauskaa.

Turha odottaa alhaisella palkalla ihmiseltä moraalia. Hän tulee ottamaan itse vapauksia elämässään tasapainottaakseen huonon kohtelun.

Sanoisin että tuolla palkalla työskentelevä luultavasti alkoholisoituu muutamassa vuodessa, kun huomaa että säästöön ei jää mitään ja ne pienetkin kannattaa juoda tai nauttia huumeiden kanssa.

Sanoisinko että on edesvastuutonta työnantajalta tarjota hyvälle työntekijälle alinta mahdollista palkkaa, jos näkee että tekijä ansaitsisi enemmän. Tessin hintahan on vain kehoite. Työnantaja voi halutessaan palkita korkeammalla palkalla. Noilla mainitsemilla hinnoilla tuotetaan vain lisää juoppoja tähän maahan.

Oikein.

On turha odottaa että saa hyvää. Pitää myös antaa hyvää. Muuten molemmat vain ottavat itselleen hyvää ja syntyy tappiota. Tämän takia Suomessa yritykset tuottavat tappiota. Hyviäkin työntekijöitä orjuutetaan ja palkat pidetään minimissään. Tämä ei innosta työntekijöitä ja pahimmillaan tuottaa vain juoppoja.

Itsekkyys on se arvo, joka aiheuttaa tappiota. Itsekkyydestä ja kitaudesta on turha syyttää liian korkeita tukia. Suomen tuethan ovat todella alhaisia ja siitä on tullut huomautuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä